Ik hoop dat je mij niet meer irritant vindtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow ik moet gewoon lachen om je grap![]()
Ow waarom noem je haar naam, straks komt ze weer langs
Zij is echt eng!
Piemelsquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
xkachel houdt van kleine piemels whahahahahahhahahahahahahhahahahahaha
shots firedquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een achternicht heb die Maaike heet. Ze was best wel lelijk. En nerd.
Met mij is het altijd gezwelligquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook goed. Zolang het maar gezellig is toch.
Raar.., want ze is niet te missen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij niet meer irritant vindt
Nog nooit gezien die user
moest lachenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Raar.., want ze is niet te missen.
Hahahahahahah
SHOTSquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze woont bij jou in de buurt.
Heb jij dus wel talent?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen familie van JR
Mijn nicht heet ook Maaike. Ik haat haar. Ze heeft mij na anderhalf jaar nog steeds de beloofde Eriksen handtekening niet geleverd terwijl ze vlakbij woont.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een achternicht heb die Maaike heet. Ze was best wel lelijk. En nerd.
Vind van wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij dus wel talent?
Hahahahahaha
whahahahahahhahahahahahahahahahahahah styloquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij dus wel talent?
Hahahahahaha
Vanwaar die haat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen familie van JR
Je moet blij zijn dat ik nu stop.quote:
Hihi wat een mallerd ben je toch af en toe.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij dus wel talent?
Hahahahahaha
Plas in haar kont.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn nicht heet ook Maaike. Ik haat haar. Ze heeft mij na anderhalf jaar nog steeds de beloofde Eriksen handtekening niet geleverd terwijl ze vlakbij woont.
Tyron begrijp mij.
En dan aan je hand geroken?quote:
soms. Op dit moment niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij niet meer irritant vindt
Nog nooit gezien die user
omdat jij niet met mij wil meeten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei dat ik geen leuk meisje ben.
stom wijfquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn nicht heet ook Maaike. Ik haat haar. Ze heeft mij na anderhalf jaar nog steeds de beloofde Eriksen handtekening niet geleverd terwijl ze vlakbij woont.
Tyron begrijp mij.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
soms. Op dit moment niet.Valt niet uit te leggen.
Die user is irritant, en nog veel meer. Maar we mogen niet meer schelden hier
neequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat jij niet met mij wil meeten.
We zitten op 1 lijn.quote:
ja ik heb mijn onderbroek altijd scheef aan ofzo en dan gaat dat enorme ding links of rechts hangenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leg hem af en toe weer recht
Dat is helemaal niet het logo van mrstylo productions.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oké...
TIjd voor een Mrstyloproduction om deze aids weg te spoelen
[ afbeelding ]
ik voel sowieso dat onze vriendschap met de dag beter wordtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We zitten op 1 lijn.
Curve Fever lijn. hahahahaha
het is toch OF Links Of rechts. Niet of of?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik heb mijn onderbroek altijd scheef aan ofzo en dan gaat dat enorme ding links of rechts hangen
Bij mij floept hij er uit aan de onderkant van mijn spijkerbroek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik heb mijn onderbroek altijd scheef aan ofzo en dan gaat dat enorme ding links of rechts hangen
Eriksen moet weer spelen bij Spurs.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik voel sowieso dat onze vriendschap met de dag beter wordt
watquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch OF Links Of rechts. Niet of of?
met deze post geef je eigenlijk aan dat jij aandacht wiltquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyron wil dat er een okselgrap wordt gemaakt. Die malle jongen wil wat aandacht
misschien moeten de mannen eens wat vaker scheren daar beneden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat doet een man tien keer per dag
Hoeft niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch OF Links Of rechts. Niet of of?
ja maar die coach is domquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eriksen moet weer spelen bij Spurs.
is het niet, is gewoon een uiting van mannelijkheidquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien moeten de mannen eens wat vaker scheren daar beneden.
1 keer een Player, altijd een player.quote:
ehquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dat mannen ofwel linksdragend ofwel rechtsdragend zijn
Uiteraard. Aangezien samen aan de drank gaan er niet inzit bedenk ik morgen wel wat leuksquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben vrijdag weer in Den Haag. Gaan we meeten LR?
wat ga je in Den Haag doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben vrijdag weer in Den Haag. Gaan we meeten LR?
Karten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Aangezien samen aan de drank gaan er niet inzit bedenk ik morgen wel wat leuks
Of heb jij al een idee/plan?
LR's zijn klasgenoot pompen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je in Den Haag doen.
Al heb je wel een kant waar het vaker zit natuurlijk.quote:
In Den Haag? Waarom ga je niet naar Delft dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Karten?
[..]
LR's zijn klasgenoot pompen.
Ow gezelligquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Karten?
[..]
LR's zijn klasgenoot pompen.
Het hoeft niet technisch te zijn. Ik heb het liever gewoon InHolland.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Den Haag? Waarom ga je niet naar Delft dan.
Zekers.quote:
Weet ik schat. Zij ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
En dat wil je niet, tevens zit ik in Rotterdam op school.
TR aangemaaktquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
charmed dm'de mij paar weken terug dronken dat ze ook wou meetten enzo
Ik hoop dat je nu een ban krijgtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
Ze woont daar, maar zit in Roffa op school. Ff streat houden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Stylo etaleert op een te hoog niveau voor mij. Ik ben het spoor volledig bijster.
jij bluft alleen maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Stylo etaleert op een te hoog niveau voor mij. Ik ben het spoor volledig bijster.]\
[..]
TR aangemaakt
jouw moeder heeft twee tietenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu een ban krijgt
Blijf lekker in je eigen regio. Genoeg gewillige meisjes in Utrechtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze woont daar, maar zit in Roffa op school. Ff streat houden.
Ik had Tinder best grote bereik gegeven. Kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf lekker in je eigen regio. Genoeg gewillige meisjes in Utrecht.
Tinder hossel ja?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had Tinder best grote bereik gegeven. Kan er niets aan doen.
te leuk?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stylo is té leuk. Als ik vrouw was wist ik het wel.
gastquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze woont daar, maar zit in Roffa op school. Ff streat houden.
jij mag helemaal nergens meer op af gaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
te leuk?
Ik ga toch ook altijd op het uiterlijk af. Hoewel dat 10% is hoor. Ik heb geen.pics van hem, dus kan niet oordelen
Ik kende haar van vroeger dat wel.quote:
Ze vallen niet allemaal op allochtonen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
gast
in utrecht is de ratio van jongeren qua vrouwen/mannen toch iets van 60/40?
zoek wat dichterbij
DON'T TAKE OUR WOMEN
Gewoon zo leuk, dan word je toch spontaan jaloers? Dat alle leukheid zo ongelijk verdeeld is over de mensen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
te leuk?
Ik ga toch ook altijd op het uiterlijk af. Hoewel dat 10% is hoor. Ik heb geen.pics van hem, dus kan niet oordelen
mijn beste vriend is gearriveerdquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij mag helemaal nergens meer op af gaan
huisvrouw
die kut wijf moet niet zo zeikenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
o
ik moet mij nu gedragen, cachte is er
anders stuurt ze weer boze berichtjes
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
te leuk?
Niks mis mee. Ik ben er ook mee bezigquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kende haar van vroeger dat wel.
Maar zag haar ertussen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
Ja de consequenties zijn dus al bekend bij jou.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
o
ik moet mij nu gedragen, cachte is er
anders stuurt ze weer boze berichtjes
Werkelijk? Verder ben ik nog altijd boos dat je Typisch en mijn kansen aanzienlijk kleiner maakt. Hoe moeten wij nou opboksen tegen een haarloze god zoals jij,quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had Tinder best grote bereik gegeven. Kan er niets aan doen.
Volgens mij is zo'n ontmoeting echt awkward.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al veel fok!kers gemeet.
Ik vind het altijd wel grappig. Weet je hoe iemand in het echt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |