Ik hoop dat je mij niet meer irritant vindtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow ik moet gewoon lachen om je grap![]()
Ow waarom noem je haar naam, straks komt ze weer langs
Zij is echt eng!
Piemelsquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
xkachel houdt van kleine piemels whahahahahahhahahahahahahhahahahahaha
shots firedquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een achternicht heb die Maaike heet. Ze was best wel lelijk. En nerd.
Met mij is het altijd gezwelligquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook goed. Zolang het maar gezellig is toch.
Raar.., want ze is niet te missen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij niet meer irritant vindt
Nog nooit gezien die user
moest lachenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Raar.., want ze is niet te missen.
Hahahahahahah
SHOTSquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze woont bij jou in de buurt.
Heb jij dus wel talent?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen familie van JR
Mijn nicht heet ook Maaike. Ik haat haar. Ze heeft mij na anderhalf jaar nog steeds de beloofde Eriksen handtekening niet geleverd terwijl ze vlakbij woont.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een achternicht heb die Maaike heet. Ze was best wel lelijk. En nerd.
Vind van wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij dus wel talent?
Hahahahahaha
whahahahahahhahahahahahahahahahahahah styloquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij dus wel talent?
Hahahahahaha
Vanwaar die haat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen familie van JR
Je moet blij zijn dat ik nu stop.quote:
Hihi wat een mallerd ben je toch af en toe.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb jij dus wel talent?
Hahahahahaha
Plas in haar kont.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn nicht heet ook Maaike. Ik haat haar. Ze heeft mij na anderhalf jaar nog steeds de beloofde Eriksen handtekening niet geleverd terwijl ze vlakbij woont.
Tyron begrijp mij.
En dan aan je hand geroken?quote:
soms. Op dit moment niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij niet meer irritant vindt
Nog nooit gezien die user
omdat jij niet met mij wil meeten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei dat ik geen leuk meisje ben.
stom wijfquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn nicht heet ook Maaike. Ik haat haar. Ze heeft mij na anderhalf jaar nog steeds de beloofde Eriksen handtekening niet geleverd terwijl ze vlakbij woont.
Tyron begrijp mij.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
soms. Op dit moment niet.Valt niet uit te leggen.
Die user is irritant, en nog veel meer. Maar we mogen niet meer schelden hier
neequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat jij niet met mij wil meeten.
We zitten op 1 lijn.quote:
ja ik heb mijn onderbroek altijd scheef aan ofzo en dan gaat dat enorme ding links of rechts hangenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leg hem af en toe weer recht
Dat is helemaal niet het logo van mrstylo productions.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oké...
TIjd voor een Mrstyloproduction om deze aids weg te spoelen
[ afbeelding ]
ik voel sowieso dat onze vriendschap met de dag beter wordtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We zitten op 1 lijn.
Curve Fever lijn. hahahahaha
het is toch OF Links Of rechts. Niet of of?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik heb mijn onderbroek altijd scheef aan ofzo en dan gaat dat enorme ding links of rechts hangen
Bij mij floept hij er uit aan de onderkant van mijn spijkerbroek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik heb mijn onderbroek altijd scheef aan ofzo en dan gaat dat enorme ding links of rechts hangen
Eriksen moet weer spelen bij Spurs.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik voel sowieso dat onze vriendschap met de dag beter wordt
watquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch OF Links Of rechts. Niet of of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |