En dan aan je hand geroken?quote:
soms. Op dit moment niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij niet meer irritant vindt
Nog nooit gezien die user
omdat jij niet met mij wil meeten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei dat ik geen leuk meisje ben.
stom wijfquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn nicht heet ook Maaike. Ik haat haar. Ze heeft mij na anderhalf jaar nog steeds de beloofde Eriksen handtekening niet geleverd terwijl ze vlakbij woont.
Tyron begrijp mij.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
soms. Op dit moment niet.Valt niet uit te leggen.
Die user is irritant, en nog veel meer. Maar we mogen niet meer schelden hier
neequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat jij niet met mij wil meeten.
We zitten op 1 lijn.quote:
ja ik heb mijn onderbroek altijd scheef aan ofzo en dan gaat dat enorme ding links of rechts hangenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leg hem af en toe weer recht
Dat is helemaal niet het logo van mrstylo productions.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oké...
TIjd voor een Mrstyloproduction om deze aids weg te spoelen
[ afbeelding ]
ik voel sowieso dat onze vriendschap met de dag beter wordtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We zitten op 1 lijn.
Curve Fever lijn. hahahahaha
het is toch OF Links Of rechts. Niet of of?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik heb mijn onderbroek altijd scheef aan ofzo en dan gaat dat enorme ding links of rechts hangen
Bij mij floept hij er uit aan de onderkant van mijn spijkerbroek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik heb mijn onderbroek altijd scheef aan ofzo en dan gaat dat enorme ding links of rechts hangen
Eriksen moet weer spelen bij Spurs.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik voel sowieso dat onze vriendschap met de dag beter wordt
watquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch OF Links Of rechts. Niet of of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |