met deze post geef je eigenlijk aan dat jij aandacht wiltquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Tyron wil dat er een okselgrap wordt gemaakt. Die malle jongen wil wat aandacht
misschien moeten de mannen eens wat vaker scheren daar beneden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat doet een man tien keer per dag
Hoeft niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch OF Links Of rechts. Niet of of?
ja maar die coach is domquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eriksen moet weer spelen bij Spurs.
is het niet, is gewoon een uiting van mannelijkheidquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien moeten de mannen eens wat vaker scheren daar beneden.
1 keer een Player, altijd een player.quote:
ehquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dat mannen ofwel linksdragend ofwel rechtsdragend zijn
Uiteraard. Aangezien samen aan de drank gaan er niet inzit bedenk ik morgen wel wat leuksquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben vrijdag weer in Den Haag. Gaan we meeten LR?
wat ga je in Den Haag doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben vrijdag weer in Den Haag. Gaan we meeten LR?
Karten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Aangezien samen aan de drank gaan er niet inzit bedenk ik morgen wel wat leuks
Of heb jij al een idee/plan?
LR's zijn klasgenoot pompen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je in Den Haag doen.
Al heb je wel een kant waar het vaker zit natuurlijk.quote:
In Den Haag? Waarom ga je niet naar Delft dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Karten?
[..]
LR's zijn klasgenoot pompen.
Ow gezelligquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Karten?
[..]
LR's zijn klasgenoot pompen.
Het hoeft niet technisch te zijn. Ik heb het liever gewoon InHolland.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Den Haag? Waarom ga je niet naar Delft dan.
Zekers.quote:
Weet ik schat. Zij ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
En dat wil je niet, tevens zit ik in Rotterdam op school.
TR aangemaaktquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
charmed dm'de mij paar weken terug dronken dat ze ook wou meetten enzo
Ik hoop dat je nu een ban krijgtquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Tyron het volgende:
charmed dm'de mij paar weken terug dronken dat ze ook wou meetten enzo
Ze woont daar, maar zit in Roffa op school. Ff streat houden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Stylo etaleert op een te hoog niveau voor mij. Ik ben het spoor volledig bijster.
jij bluft alleen maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Stylo etaleert op een te hoog niveau voor mij. Ik ben het spoor volledig bijster.]\
[..]
TR aangemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |