quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Heb je het eindelijk door?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gebruikt mij gewoon als taxi
quote:
En zo weinig tijd om het te doen natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja tuurlijk heb ik er zin in. Moet alleen nog een hoop doen voor vrijdag
Wel als mn zomerkleding niet meer pastquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo weinig tijd om het te doen natuurlijk
Kans is klein dat deze voor middernacht dicht is natuurlijkquote:
In de koffer of om je bevallige kont?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel als mn zomerkleding niet meer past
En bierquote:
om mijn magere lijf natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de koffer of om je bevallige kont?
Jouw kleding is niet mee gekrompen met jou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
om mijn magere lijf natuurlijk
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelf-gemaakte sangria, mits niemand het omstoot!
Chantal moest het opbiechten aan me van haar mama. Mama vond het heul niet tof dat ze dat deed..quote:
neequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw kleding is niet mee gekrompen met jou?
Moeders was er echt boos overquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chantal moest het opbiechten aan me van haar mama. Mama vond het heul niet tof dat ze dat deed..
Verstandigquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wie de dader was, wil niet haatdragend blijven.
Haha niks ouderdom, overmatig alcoholgebruikquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Ik weet er sowieso nog weinig van, ouderdom he
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders was er echt boos over
Whehehe.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chantal moest het opbiechten aan me van haar mama. Mama vond het heul niet tof dat ze dat deed..
Ik had d'r gisteravond aan de telefoon toen ze erover begon.. Ik kwam echt niet verder dan "quote:
Ze vond het schandalig dat ik Smurf zo gebruik, had ook het idee dat ik hem manipuleerde om taxi te spelen voor mij.quote:
Mooi hequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had d'r gisteravond aan de telefoon toen ze erover begon.. Ik kwam echt niet verder dan ":?"
Bijna.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had d'r gisteravond aan de telefoon toen ze erover begon.. Ik kwam echt niet verder dan ""
Ik kan me wel indenken dat het raar over kan komen als je niet weet hoe het zit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vond het schandalig dat ik Smurf zo gebruik, had ook het idee dat ik hem manipuleerde om taxi te spelen voor mij.
Dat is helemaal niet zo, ik zeg gewoon eerlijk tegen Smurf dat ik mee wil rijden en dan is het aan hem of hij wil rijden of niet.
Hij is al paar keer mee gegaan naar tattooshop bijvoorbeeld, dat is ook in zijn belang want hij wilde weten hoe het bij mijn shop werkt. Moeders dacht dus dat hij dat tegen zijn zin in deed
Dat is net zo als dat Hups en GvsE me Smurf noemen midden op straat/in de winkel..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan me wel indenken dat het raar over kan komen als je niet weet hoe het zit.
Jawelquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan me wel indenken dat het raar over kan komen als je niet weet hoe het zit.
Wel lief dat ze het opnam voor joof.quote:
Ik moet gaan afleren om iedereen schat te noemen, mensen gaan dan denken dat ik een relatie hebquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is net zo als dat Hups en GvsE me Smurf noemen midden op straat/in de winkel..
Of dat ik en m'n beste maat elkaar en publique schatje, liefje e.d. noemen
Hij heeft haar omgekochtquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel lief dat ze het opnam voor joof.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft haar omgekocht![]()
Moeders spaart schildpadbeeldjes, Smurf heeft haar ereen paar gegeven
Ik heb punten gescoort met het geven van schildpad beeldjes denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel lief dat ze het opnam voor joof.
Ik geef haar al jaren beeldjes en ik heb nog steeds geen punten gescoordquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb punten gescoort met het geven van schildpad beeldjes denk ik
Misschien ziet ze wel een goede schoonzoon in joof na het geven van die beeldjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef haar al jaren beeldjes en ik heb nog steeds geen punten gescoord
Toch eens aan haar vragen of ze veel LSD gebruikt danquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien ziet ze wel een goede schoonzoon in joof na het geven van die beeldjes.
Haha, we lopen ook net zo makkelijk gearmd, of hand in hand, zelfs als z'n vrouw erbij isquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet gaan afleren om iedereen schat te noemen, mensen gaan dan denken dat ik een relatie heb
Ik moet hem maken hequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, we lopen ook net zo makkelijk gearmd, of hand in hand, zelfs als z'n vrouw erbij is
In het begin vond ze het heel vreemd
Nu flik ik het ook weleens met haar, terwijl half Hoogvliet weet dat die 2 getrouwd zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hooo wacht... Nu ga je rare dingen zeggen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien ziet ze wel een goede schoonzoon in joof na het geven van die beeldjes.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet hem maken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet hem maken he
Soms doen we dat zelfs expres.. Dan ga ik bv in de Appie zeuren dat ik in t wagentje wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms doen we dat zelfs expres.. Dan ga ik bv in de Appie zeuren dat ik in t wagentje wil
Whahahaha!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms doen we dat zelfs expres.. Dan ga ik bv in de Appie zeuren dat ik in t wagentje wil
Hij hangt dan de strenge vader uit, zij de verwennende moeder, mits ze niet in d'r broek zeikt van het lachenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Godver Smurf, ik liet door het lachen gewoon bijna mn tablet stuiteren
Geniaalquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij hangt dan de strenge vader uit, zij de verwennende moeder, mits ze niet in d'r broek zeikt van het lachen
quote:
from hell komt straksquote:
Die aflevering van The IT crowd?quote:
Neequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
Lola? Ben jij ook zo in de keuken bezig?![]()
Oh jammer.quote:
Aflevering? De film over Jack the ripper met Johnnyquote:
Je kijkt dan zeker alleen voor Sjonnie. De film is slecht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aflevering? De film over Jack the ripper met Johnny
Alles wat over Jack gaat vind ik tof!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kijkt dan zeker alleen voor Sjonnie. De film is slecht.
Tijd dat je dan eens naar London gaat om de Ripper tour te doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles wat over Jack gaat vind ik tof!
Kan ze meteen ook door naar London Dungeonquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd dat je dan eens naar London gaat om de Ripper tour te doen.
zeker mee eens, dank voor de uitnodigingquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd dat je dan eens naar London gaat om de Ripper tour te doen.
Hoeft ze alleen nog maar te vragen of jij wil rijden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ze meteen ook door naar London Dungeon
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeker mee eens, dank voor de uitnodiging![]()
jij rijdt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ze meteen ook door naar London Dungeon
wat?quote:
Easyjet of KLM?quote:
I don't give a Fuckquote:
quote:
Maar lijkt me idd geweldig om te zien.. Vind het verdomde interessantquote:
Altijd erg interessant om dan ook eens de locaties te kunnen zien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar lijkt me idd geweldig om te zien.. Vind het verdomde interessant
Heb er ooit eens een spreekbeurt over gegeven in het engels, handschrift analyse alles.. Zo leuk heb ik het nooit gevonden om informatie te verzamelen
Oh dat is ook wel tof!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd erg interessant om dan ook eens de locaties te kunnen zien.
Ik heb die tour een jaar of 15 geleden gedaan. Met gids in kleding uit die periode. Erg leuk.
En in het donker natuurlijk.quote:
Screw you guys, I'm going home!!quote:
Geduld mijn liefste, geduld.quote:
22:45 is 22:45!!quote:
Was jouw keuze.quote:
Uhuhquote:
Niets zo te zienquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
COBRAAAAAAAAAAAAAAA
Proost, op jou!!
En omdat het bedrijf deze week jarig is nog een 6-pack schultenbrau erbij ookquote:
Whahaha!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En omdat het bedrijf deze week jarig is nog een 6-pack schultenbrau erbij ook
Te vroeg!quote:
Jij hebt je klok alvast aangepast aan de zomer?quote:
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt je klok alvast aangepast aan de zomer?
De wat voor 'n dingen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik gek als ik de zogenaamde 'nominatie' rondes op facebook maar kinderachtig vind?
Loopt al een tijdje en nu dus ook in de vriendengroep.
Bv de neknominatie, dan moet je een biertje atten en nomineer je 3 andere mensen die dan vervolgens een biertje moeten atten etc. Nu heb je bij ons de bossche bol nominatie, je moet een bol in je gezicht drukken of 25 euro doneren aan een goed doel. Zonde van al die bossche bollen.quote:
Die zooi dat je drank moet atten binnen 24 uur bedoel je?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik gek als ik de zogenaamde 'nominatie' rondes op facebook maar kinderachtig vind?
Die jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zooi dat je drank moet atten binnen 24 uur bedoel je?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bv de neknominatie, dan moet je een biertje atten en nomineer je 3 andere mensen die dan vervolgens een biertje moeten atten etc. Nu heb je bij ons de bossche bol nominatie, je moet een bol in je gezicht drukken of 25 euro doneren aan een goed doel. Zonde van al die bossche bollen.
Jezus wat triestquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bv de neknominatie, dan moet je een biertje atten en nomineer je 3 andere mensen die dan vervolgens een biertje moeten atten etc. Nu heb je bij ons de bossche bol nominatie, je moet een bol in je gezicht drukken of 25 euro doneren aan een goed doel. Zonde van al die bossche bollen.
Ik zie liever dat soort ludieke nominaties dan die zuip zoveel mogelijk in zo kort mogelijke tijd zooi hoorquote:
Owja, dat was ook ineens een rage geworden waarbij ook echt elke stad een be-like page kreeg.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus wat triest
Ik erger mij wel aan die ".... be like"-plaatjes
True. Daarover gesproken, ik zat laatst "Zon, Zee, Ziekenhuis" te kijken. Gaat over jongeren die op de welbekende plekken zich lam zuipen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie liever dat soort ludieke nominaties dan die zuip zoveel mogelijk in zo kort mogelijke tijd zooi hoor
Ja. Gelukkig niet heel veel gezienquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja, dat was ook ineens een rage geworden waarbij ook echt elke stad een be-like page kreeg.
Ik ken het programma ja. Van sommigen denk je dat ze een wedstrijd houden "wie kan er het stomst doen op vakantie"quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. Daarover gesproken, ik zat laatst "Zon, Zee, Ziekenhuis" te kijken. Gaat over jongeren die op de welbekende plekken zich lam zuipen.
Jezus wat gaat dat eraan toe daar
[..]
Ja. Gelukkig niet heel veel gezien
Alle figuren die dat soort shit delen heb ik geblokkeerd van m'n tijdlijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou moet ik net hebben!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle figuren die dat soort shit delen heb ik geblokkeerd van m'n tijdlijn
Tjah tot nu toe blijft het beperkt tot 1 groep.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle figuren die dat soort shit delen heb ik geblokkeerd van m'n tijdlijn
Oh die ken ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken het programma ja. Van sommigen denk je dat ze een wedstrijd houden "wie kan er het stomst doen op vakantie"
Dan vind ik die show dat de ouders mee gaan op vakantie maar dan zonder dat de kids het weten leuker.
Een rode schijtlijster, hij drukte mooie bruine drollen en faxed die naar darmstad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou moet ik net hebben!!
Wat voor drukker ben jij?
Ga eens slapen jijquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een rode schijtlijster, hij drukte mooie bruine drollen en faxed die naar darmstad.
Vellen offset op grootformaatquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou moet ik net hebben!!
Wat voor drukker ben jij?
Dat jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah tot nu toe blijft het beperkt tot 1 groep.
Dat ze elkaar maar lekker nomineren en mij erbuiten laten.
Weet de naam even niet meer maar dat is wel echt lachen.quote:
Ik zal eens een Bossche bol naar je gezicht faxenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een rode schijtlijster, hij drukte mooie bruine drollen en faxed die naar darmstad.
Okay, mijn oom is offsetdrukker. Zelfde dan dus?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vellen offset op grootformaat![]()
Dus niet bepaald geboortekaartjes of flyers
Motte komme dan!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal eens een Bossche bol naar je gezicht faxen
Waarschijnlijk. Misschien doet hij rotatie, maar anders is het hetzelfde. Maar er is wel een beetje verschil tussen 1 of 2 kleuren kleinformaat, of 6 kleuren grootformaatquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay, mijn oom is offsetdrukker. Zelfde dan dus?
Dat lijkt me wel leuk om te zienquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet de naam even niet meer maar dat is wel echt lachen.
Ouders die denken dat hun kroost braaf zal zijn, kroost die zich kapot schrikken omdat blijkt dat pa en ma alles hebben gezien
Volgens mij deed hij grootformaat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Misschien doet hij rotatie, maar anders is het hetzelfde. Maar er is wel een beetje verschil tussen 1 of 2 kleuren kleinformaat, of 6 kleuren grootformaat
Ik zit echt te verzinnen hoe dat ook alweer heettequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk om te zien
Wat drukt hij?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij grootformaat.
Maar ja
Geen ideequote:
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit echt te verzinnen hoe dat ook alweer heette
quote:
Het kwam toevallig ter sprake omdat we over vroeger zaten te kletsen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Maarja, zal verder wel hetzelfde werk zijn ja
quote:
Slimquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kwam toevallig ter sprake omdat we over vroeger zaten te kletsen.
Mn opa had vroeger een drukkerij, deze oom is de jongste en zat nog op de grafische school. Leerde daar voor offsetdrukker. Opa en andere oom hadden een offsetpers gekocht voor in de zaak maar wisten beide niet hoe ermee om te gaan en jongste oom mocht er niet eens naar kijken dus pers was binnen 2 maanden weer doorverkocht
Wist ik welquote:
Niet echtquote:
Niet te vroeg juichenquote:
Braafquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik haal het niet want ik moest van hups naar bed, tabe
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen
Waarschijnlijk klapt mn internet er om 23:58 uit ofzo![]()
Ik ben moe. Ik ga iig slapen. Hij is potverdorie 24 uur lang jarig dus dat kan ook nog wel als ik geslapen heb.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu dus helemaal klaar om C4 om middernacht te feliciteren overal.
10 tegen 1 dat ik alsnog te laat ga zijn
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben moe. Ik ga iig slapen. Hij is potverdorie 24 uur lang jarig dus dat kan ook nog wel als ik geslapen heb.
Zo niet: C4, alvast van harte gefeliciteerd. Proosten nog vele jaren *smaksmaksmak*
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker chickquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben moe. Ik ga iig slapen. Hij is potverdorie 24 uur lang jarig dus dat kan ook nog wel als ik geslapen heb.
Zo niet: C4, alvast van harte gefeliciteerd. Proosten nog vele jaren *smaksmaksmak*
![]()
![]()
![]()
Oei.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ook erg
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd lieverd
Gefeliciteerdquote:
Hoe is je sollicitatie gegaan?quote:
quote:
Merci.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En nu maar eens slapen... 5 uur de wekker weer en slaap al de hele week slecht
Ik sprak vandaag 1 van de drie mensen waar ik die sollicitatie mee had. Die vroeg hoe ik hem vond. Ik zeg dus mwah ik weet het niet, moest toch regelmatig nadenken over een antwoord enzo, Toen zei hij dat het een goed gesprek wasquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is je sollicitatie gegaan?
Ik ga duimen voor jequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag 1 van de drie mensen waar ik die sollicitatie mee had. Die vroeg hoe ik hem vond. Ik zeg dus mwah ik weet het niet, moest toch regelmatig nadenken over een antwoord enzo, Toen zei hij dat het een goed gesprek was. Ik kwam dus schijnbaar beter over dan ik dacht dat ik overkwam
. Vrijdag hoor ik meer, weet niet of er nog een gesprek komt of dat ze meteen hun keuze maken.
Mijn gevoel zegt dat ik binnenkort een eigen ploeg ga leiden.
Je hoort het zekerquote:
Trustequote:
Waarom zo blij?quote:
Omdat het bijna carnaval is misschien?quote:
rival is eigenlijk elke donderdag wel zo blij omdat weekend, de lul!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat het bijna carnaval is misschien?![]()
Ik ga dit jaar voor het eerst in jaaaaaaaaaaaaren carnaval vieren. Op Gozo. Schijnt een madhouse te zijn![]()
'morning Huppel btw
Onder andere, rival is vooral blij omdat hij gewoon simpelweg gelukkig isquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
rival is eigenlijk elke donderdag wel zo blij omdat weekend, de lul!
Oh, is dat vergelijkbaar met carnaval hier? Verkleden en hossen enz.
Geen eens zweepslagen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:35 schreef Barbusse het volgende:
Mag toch? Blijheid is goed![]()
Het is verkleden ja, maar niet het hossen zoals in Nederland.De mensen met wie ik ga willen als zombies gaan
Dus ik denk dat ik maar zo ga:
[ afbeelding ]
Please break out the ale
![]()
Het is trouwens bij wet verboden om verkleed te gaan als militair of geestelijke. Vorig jaar werd een kerel die als Jezus verkleed ging, compleet met houten kruis wat hij over zijn schouders meezeulde, opgepakt en tot 3 maanden cel veroordeeld
De beste reden om blij te zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Onder andere, rival is vooral blij omdat hij gewoon simpelweg gelukkig is
Flabbergastedquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:35 schreef Barbusse het volgende:
Mag toch? Blijheid is goed![]()
Het is verkleden ja, maar niet het hossen zoals in Nederland.De mensen met wie ik ga willen als zombies gaan
Dus ik denk dat ik maar zo ga:
[ afbeelding ]
Please break out the ale
![]()
Het is trouwens bij wet verboden om verkleed te gaan als militair of geestelijke. Vorig jaar werd een kerel die als Jezus verkleed ging, compleet met houten kruis wat hij over zijn schouders meezeulde, opgepakt en tot 3 maanden cel veroordeeld
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Onder andere, rival is vooral blij omdat hij gewoon simpelweg gelukkig is
Welkom in het meest katholieke land van Europaquote:
Ik nu ook, bedankt he?quote:
Joy to the worldquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik over voor mijn medemens
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Wie ligt er weer eens ziek op de bank, kids niet naar oma en concert gaat waarschijnlijk ook niet door...
Really fml
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen me first and the gimme gimmes vandaag
Migraine?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:20 schreef PeuRac het volgende:
Je weet dat je je verrot voelt als je je zonnebril op doet in een regenbui
De juiste smoes is toch: "Dan zie je meer contrast" ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:20 schreef PeuRac het volgende:
Je weet dat je je verrot voelt als je je zonnebril op doet in een regenbui
Kater natuurlijk.quote:
Mu, ik heb een kerel in mijn kloonaccounts dm. Je hebt zelf verder geen kloons meer actief toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren weer suf geneukt denk ik. Hij was wel ineens weg uit het topic.
Hey je zou dit stil houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, ik heb een kerel in mijn kloonaccounts dm. Je hebt zelf verder geen kloons meer actief toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:
Probeert 'ie subtiel te hosselen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, ik heb een kerel in mijn kloonaccounts dm. Je hebt zelf verder geen kloons meer actief toch?
Ik ben het niet hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet heel erg subtiel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Probeert 'ie subtiel te hosselen?
Nee, ik weet dat jij het niet bent.quote:
Zondequote:Op donderdag 27 februari 2014 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen me first and the gimme gimmes vandaag
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje dezelfde zinnen als jij.
Whehehe, Panziequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
Ik ging eens met een kloontje een seksueel getinte reactie typen in een topic in SEX met de mededeling om me te dm'en indien... Daar kwamen best wat reacties op, whehe.Ook een keer een dm van Panzer.
Toch klote dat je het moet missen. Kan jij niet gaan met iemand en dat J thuis blijft?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja. Ach. Wellicht gaat J. Met een vriend. Maar tot nu toe nog geen kopers vd kaartjes
Nicequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
Als het goed is volgende week contract tekenen
nee dat is juist het probleemquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch klote dat je het moet missen. Kan jij niet gaan met iemand en dat J thuis blijft?
Oh, verkeerd begrepenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat is juist het probleem![]()
![]()
Voel me niet goed genoeg
Boefjequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
Ik ging eens met een kloontje een seksueel getinte reactie typen in een topic in SEX met de mededeling om me te dm'en indien... Daar kwamen best wat reacties op, whehe.Ook een keer een dm van Panzer.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
Al wat gehoord van je sollicitatie?quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al wat gehoord van je sollicitatie?
Er is nog een dagquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Ik begin de hoop een beetje te verliezen.
Dat is waar. Maar ik moet dus de hele dag m'n telefoon bij hebben. Niets voor mij eigenlijk, ik laat 'm regelmatig slingeren. Maar nu is hij nooit verder dan 50 cm van me verwijderd omdat ik snel wil kunnen opnemen.quote:
Ik denk dat je zeker tot morgen 8:30 geen telefoontje kan verwachten hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik moet dus de hele dag m'n telefoon bij hebben. Niets voor mij eigenlijk, ik laat 'm regelmatig slingeren. Maar nu is hij nooit verder dan 50 cm van me verwijderd omdat ik snel wil kunnen opnemen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik moet dus de hele dag m'n telefoon bij hebben. Niets voor mij eigenlijk, ik laat 'm regelmatig slingeren. Maar nu is hij nooit verder dan 50 cm van me verwijderd omdat ik snel wil kunnen opnemen.
Weet ik. Maar ik bedoel ook overdag.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker tot morgen 8:30 geen telefoontje kan verwachten hoor
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hoop dat het lukt.
Hope Corgi denkt het ook.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat snap ik ook welquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik bedoel ook overdag.
Daar lijkt het op, voel me nu wel ietsjes beterquote:
Misschien moeten wij even voor gaan doen hoe het moet?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]Awwww.
Ik moest lachen voor de eerste keer vandaag.Was Bogie niet eens grappig vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[Cobra4] Ik doe het licht wel! [/Cobra4]quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moeten wij even voor gaan doen hoe het moet?
Fas, ben je zo klein dat je op een krukje voor de spiegel stond?quote:
Lijkt me een excellent plan. Gaat 2014 nog lukken?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moeten wij even voor gaan doen hoe het moet?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
Als het goed is volgende week contract tekenen
Hij rende wel één keer de dijk af en struikelde en rolde toen helemaal naar beneden. Dat was op zich wel grappig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was Bogie niet eens grappig vandaag?
Thanksquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!dat is eerder dan verwacht toch?
Lurkerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, ben je zo klein dat je op een krukje voor de spiegel stond?
Bij een mens is dat ook grappig zolang niemand gewond raaktquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij rende wel één keer de dijk af en struikelde en rolde toen helemaal naar beneden. Dat was op zich wel grappig.Maar vond het ook een beetje sneu voor hem.
Ohquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
Het tekenen wel, contract gaat pas per april in
Pics? Van jou?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lurkerd.Nee, maar dan staat alles beter in verhouding op de foto.
Zekers.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[Cobra4] Ik doe het licht wel! [/Cobra4]
Jaquote:
Ghehe hallo meneer!!quote:
Hondenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij rende wel één keer de dijk af en struikelde en rolde toen helemaal naar beneden. Dat was op zich wel grappig.Maar vond het ook een beetje sneu voor hem.
Okquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lurkerd.Nee, maar dan staat alles beter in verhouding op de foto.
Geen toegang.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Fascination het volgende:
Staat in de kpd sc. Zoekt en gij zult vinden.
Net als elke andere dag.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe hallo meneer!!
Hoe is je verjaardag so far?
Gevondenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen toegang.
Ben pas 12, weet je.
Jammer. Zijn geile foto's anders.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen toegang.
Ben pas 12, weet je.
Ghehehequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me een excellent plan. Gaat 2014 nog lukken?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Ik ga zaterdag lol hebben gok ik zo![]()
Ik moest van een dronken droppie het trap-steekwagentje afzeggen, ze zouden wel sjouwen
Scheelt mij weer poenquote:
Ik weet nog steeds niet hoe ik zo lam boven gekomen benquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt mij weer poen![]()
En ik ga het gevloek en gescheld gewoon filmen natuurlijk. Je weet hoe erg de trappen bij mij zijn
En een droger, en een kastjequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik zo lam boven gekomen ben![]()
Dat gaat leuk worden met die wasmachine
Gaat geweldig worden!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt mij weer poen![]()
En ik ga het gevloek en gescheld gewoon filmen natuurlijk. Je weet hoe erg de trappen bij mij zijn
Uhuh, ik heb een camera, kom jij het licht doen?quote:
Die gaan spijt krijgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een droger, en een kastje
Nou de sjouwers zijn de man van mn moeder en zijn beste vriend.quote:
Neuh, dit lukt jou wel alleen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb een camera, kom jij het licht doen?
Ik denk dat je dan heel veel geknor hoort op de videoquote:
Dat is heul niet erg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan heel veel geknor hoort op de video
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou de sjouwers zijn de man van mn moeder en zijn beste vriend.
Die vriend weet niet beter dan dat ik een steekkar heb geregeld. De man van mijn moeder besloot dat ik die moest afzeggen.
Ik vraag mij dus vooral af wie er zaterdag het hardst aan het vloeken is
Ik heb nog een leuk knor-verhaal (al ben ik bang dat het een daar-moest-je-bij-zijn verhaal is)quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk knor-verhaal (al ben ik bang dat het een daar-moest-je-bij-zijn verhaal is)
Opa had een scootmobiel.
Moeder en oom hebben een tijd geen contact gehad, nu weer wel.
Die 2 gaan samen naar de scootmobiel kijken of die het nog doet.
Moeder staat linksvoor, gebukt naar de voorkant te kijken.
Oom geeft per ongeluk gas.
Moeder werd aangereden door haar broer op scootmobiel.
Hups moest zo keihard knorren dat moeder boos werd
Door mijn geknor schoot mn oom ook in een slappe lach aanval, ondertussen zat mn moeder nog klem tussen het raam en de scootmobiel waardoor ik alleen maar harder moest lachen.quote:
Whahahaha!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door mijn geknor schoot mn oom ook in een slappe lach aanval, ondertussen zat mn moeder nog klem tussen het raam en de scootmobiel waardoor ik alleen maar harder moest lachen.
Was zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Stop die zaterdag maar in de droger.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand interesse in een geil poesje?
quote:
Do NOT tempt me!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stop die zaterdag maar in de droger.
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
oh en inb4 faxie mij quote en '' post
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
KlassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is zwart, behaard, pas anderhalf jaar oud, maakt herrie en DOWN BOY!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:05 schreef Faxie het volgende:
Ahum, ik las iets over een geil poesje?
Als je je poes scheert kom ik d'r wel even ophalenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is zwart, behaard, pas anderhalf jaar oud, maakt herrie en DOWN BOY!!
Is jouw lul zo klein dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je je poes scheert kom ik d'r wel even ophalen
Dijkje ja. Had het nummer niet meer in mijn telefoon staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dijkje ja. Had het nummer niet meer in mijn telefoon staanben er al zo lang niet meer geweest.
Met allemaal lekkere wijven natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsnog leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die dikke Randy er is, doe 'm dan de groetjes van Faxie![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dijkje ja. Had het nummer niet meer in mijn telefoon staanben er al zo lang niet meer geweest.
Met allemaal lekkere wijven natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet dat dat allemaal gasten van JNG zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Hoezo?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat dat allemaal gasten van JNG zijn?
Komt me niet bekend voor. Maar zal het doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsnog leuk
Als die dikke Randy er is, doe 'm dan de groetjes van Faxie
Dat zijn leuke feestjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat dat allemaal gasten van JNG zijn?
Tikje getint, brilletje, dikquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
[..]
Komt me niet bekend voor. Maar zal het doen.
Ach ja, die saaie meet waar jij toen was.quote:
Owja, die zat altijd in die grote stoelen. Zal eens zien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tikje getint, brilletje, dikDijkje is z'n huiskamer
Nofi maar dat lag toen niet aan Vin!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja, die saaie meet waar jij toen was.
Maar ik ben jou niet.
Het was op geen enkele manier te reddenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja, die saaie meet waar jij toen was.
Maar ik ben jou niet.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nofi maar dat lag toen niet aan Vin!!
Scheelt dat Kaneel niet bij iemand thuis afspreekt!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was op geen enkele manier te redden
Ik geloof je direct.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nofi maar dat lag toen niet aan Vin!!
Vertel me er alles over morgen. Ik moet nu vertrekkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was op geen enkele manier te redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |