quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Heb je het eindelijk door?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gebruikt mij gewoon als taxi
quote:
En zo weinig tijd om het te doen natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja tuurlijk heb ik er zin in. Moet alleen nog een hoop doen voor vrijdag
Wel als mn zomerkleding niet meer pastquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo weinig tijd om het te doen natuurlijk
Kans is klein dat deze voor middernacht dicht is natuurlijkquote:
In de koffer of om je bevallige kont?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel als mn zomerkleding niet meer past
En bierquote:
om mijn magere lijf natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de koffer of om je bevallige kont?
Jouw kleding is niet mee gekrompen met jou?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
om mijn magere lijf natuurlijk
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelf-gemaakte sangria, mits niemand het omstoot!
Chantal moest het opbiechten aan me van haar mama. Mama vond het heul niet tof dat ze dat deed..quote:
neequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw kleding is niet mee gekrompen met jou?
Moeders was er echt boos overquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chantal moest het opbiechten aan me van haar mama. Mama vond het heul niet tof dat ze dat deed..
Verstandigquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wie de dader was, wil niet haatdragend blijven.
Haha niks ouderdom, overmatig alcoholgebruikquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Ik weet er sowieso nog weinig van, ouderdom he
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders was er echt boos over
Whehehe.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chantal moest het opbiechten aan me van haar mama. Mama vond het heul niet tof dat ze dat deed..
Ik had d'r gisteravond aan de telefoon toen ze erover begon.. Ik kwam echt niet verder dan "quote:
Ze vond het schandalig dat ik Smurf zo gebruik, had ook het idee dat ik hem manipuleerde om taxi te spelen voor mij.quote:
Mooi hequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had d'r gisteravond aan de telefoon toen ze erover begon.. Ik kwam echt niet verder dan ":?"
Bijna.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had d'r gisteravond aan de telefoon toen ze erover begon.. Ik kwam echt niet verder dan ""
Ik kan me wel indenken dat het raar over kan komen als je niet weet hoe het zit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vond het schandalig dat ik Smurf zo gebruik, had ook het idee dat ik hem manipuleerde om taxi te spelen voor mij.
Dat is helemaal niet zo, ik zeg gewoon eerlijk tegen Smurf dat ik mee wil rijden en dan is het aan hem of hij wil rijden of niet.
Hij is al paar keer mee gegaan naar tattooshop bijvoorbeeld, dat is ook in zijn belang want hij wilde weten hoe het bij mijn shop werkt. Moeders dacht dus dat hij dat tegen zijn zin in deed
Dat is net zo als dat Hups en GvsE me Smurf noemen midden op straat/in de winkel..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan me wel indenken dat het raar over kan komen als je niet weet hoe het zit.
Jawelquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan me wel indenken dat het raar over kan komen als je niet weet hoe het zit.
Wel lief dat ze het opnam voor joof.quote:
Ik moet gaan afleren om iedereen schat te noemen, mensen gaan dan denken dat ik een relatie hebquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is net zo als dat Hups en GvsE me Smurf noemen midden op straat/in de winkel..
Of dat ik en m'n beste maat elkaar en publique schatje, liefje e.d. noemen
Hij heeft haar omgekochtquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel lief dat ze het opnam voor joof.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft haar omgekocht![]()
Moeders spaart schildpadbeeldjes, Smurf heeft haar ereen paar gegeven
Ik heb punten gescoort met het geven van schildpad beeldjes denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel lief dat ze het opnam voor joof.
Ik geef haar al jaren beeldjes en ik heb nog steeds geen punten gescoordquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb punten gescoort met het geven van schildpad beeldjes denk ik
Misschien ziet ze wel een goede schoonzoon in joof na het geven van die beeldjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef haar al jaren beeldjes en ik heb nog steeds geen punten gescoord
Toch eens aan haar vragen of ze veel LSD gebruikt danquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien ziet ze wel een goede schoonzoon in joof na het geven van die beeldjes.
Haha, we lopen ook net zo makkelijk gearmd, of hand in hand, zelfs als z'n vrouw erbij isquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet gaan afleren om iedereen schat te noemen, mensen gaan dan denken dat ik een relatie heb
Ik moet hem maken hequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, we lopen ook net zo makkelijk gearmd, of hand in hand, zelfs als z'n vrouw erbij is
In het begin vond ze het heel vreemd
Nu flik ik het ook weleens met haar, terwijl half Hoogvliet weet dat die 2 getrouwd zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hooo wacht... Nu ga je rare dingen zeggen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien ziet ze wel een goede schoonzoon in joof na het geven van die beeldjes.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet hem maken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet hem maken he
Soms doen we dat zelfs expres.. Dan ga ik bv in de Appie zeuren dat ik in t wagentje wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms doen we dat zelfs expres.. Dan ga ik bv in de Appie zeuren dat ik in t wagentje wil
Whahahaha!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms doen we dat zelfs expres.. Dan ga ik bv in de Appie zeuren dat ik in t wagentje wil
Hij hangt dan de strenge vader uit, zij de verwennende moeder, mits ze niet in d'r broek zeikt van het lachenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Godver Smurf, ik liet door het lachen gewoon bijna mn tablet stuiteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |