Ik zou er niet voor remmen denk ik.quote:
Hehe nee en nog even achteruit terug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor remmen denk ik.
\oquote:
Zegt wel weer genoegquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:34 schreef luxerobots het volgende:
Een middelvinger blurren, wat een land.
Afzeiken is prima. Maar dit is zo enorm niet grappig.quote:
jelly?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:35 schreef Pandaplint het volgende:
Kan iemand die gast een tondeuse geven
Da's nog eens wat anders als de klaver, eh, kalverstraatquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:36 schreef Max23 het volgende:
Het liedje heet Street of Hearts.
Matthijs: "Hartenstraat"
Matthijs kan geen Engels. Als er een grote artiest te gast is, laat hij Nederlandse fans aan tafel zitten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:36 schreef Max23 het volgende:
Het liedje heet Street of Hearts.
Matthijs: "Hartenstraat"
Ik schok ook even nadat ik op 'invoeren' klikte en terug lasquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat! Ik weet even niet wat ik lees
Net op tijd voor Nic0quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
Ha! Hier ben ik dan! Op tijd voor Hugo! JAAAA!
Zouden ze zijn neus hebben?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
Zijn de dochters van Loewie lekker?
Oordeel zelf, ik zet het wel even in een spoilerquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
Zijn de dochters van Loewie lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met sproitjes?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu een slavinkje. Dat maakt dit gesprek nog beter.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oordeel zelf, ik zet het wel even in een spoiler
Weet je toevallig wie die foto gemaakt heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Terechte spoiler, tot morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet wat pasta.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu een slavinkje. Dat maakt dit gesprek nog beter.
[..]
Olijke popkes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
Iemand die van zangvogels houdt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet je toevallig wie die foto gemaakt heeft?
[..]
Deze foto is voorzichtig gesponsord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Een kruimig aardappeltje en wat spinazie. Niks mis mee.quote:
Zo flauw maar ik moest toch lachenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet je toevallig wie die foto gemaakt heeft?
Voor Jan uiteraard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hugo terug bij Studio Voetbal pls
Ik niet ik hoor net de naam Freek de Jonge.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Hugo kan zo leuk vertellen dat ik bijna dat boek zou kopen
quote:
De reclame gaat voor niemand opzij he?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:44 schreef IbanMayo het volgende:
Matthijs laat Hugo nou eens vertellen man.
Niemand is met Waterreus bezig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:44 schreef TLC het volgende:
Wanneer krijgt Waterreus eens zijn eigen boek ?
Bernhard was ook mijn opa.quote:
Louis?quote:
Die heroïne heeft hem ook niet goed gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Toen was hij best lekker eigenlijk
Borst, niet van Gaal.
haha niet over Hugoquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan weten we ook weer waar jij over gaat dromen vannacht
haha xdquote:
Die kan een voorbeeld nemen aan de Cuil.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef IbanMayo het volgende:
Ik heb maanden niet gekeken, kijk nu speciaal voor Hugo. Lijkt wel of Matthijs alleen maar irritanter geworden is. Laat de man eens uitpraten!
Bij VI schrik ik ook elke keerquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou wakker schrikken als Louis opeens stond te JUICHEN in mijn droom.
^dit dus..quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind die hugo borst altijd wel boeiend maar ik vind het jammer dat hij zoveel over voetbal praat.
Ik heb een voicemail boodschap ingespoken door De Cuil. Dat kan ie namelijk ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kan een voorbeeld nemen aan de Cuil.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind die hugo borst altijd wel boeiend maar ik vind het jammer dat hij zoveel over voetbal praat.
Jammer dat de NSA zijn site offline heeft gehaald.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Ik heb een voicemail boodschap ingespoken door De Cuil. Dat kan ie namelijk ook.
Maar had wel genoeg zelfkennis om gewoon te stoppen met tv op het moment dat het echt teveel werd, dat zie ik Loewie nog niet doen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Hugo heeft wel meer raakvlakken met Van Gaal, zo is hij tenminste net zo vol van zichzelf gebaseerd op nog veel minder.
Omdat Loewie tot de dag van vandaag succes heeft en Hugo zijn eigen act geeneens volhield voor een klein publiekquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar had wel genoeg zelfkennis om gewoon te stoppen met tv op het moment dat het echt teveel werd, dat zie ik Loewie nog niet doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |