Ik zou er niet voor remmen denk ik.quote:
Hehe nee en nog even achteruit terug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor remmen denk ik.
\oquote:
Zegt wel weer genoegquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:34 schreef luxerobots het volgende:
Een middelvinger blurren, wat een land.
Afzeiken is prima. Maar dit is zo enorm niet grappig.quote:
jelly?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:35 schreef Pandaplint het volgende:
Kan iemand die gast een tondeuse geven
Da's nog eens wat anders als de klaver, eh, kalverstraatquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:36 schreef Max23 het volgende:
Het liedje heet Street of Hearts.
Matthijs: "Hartenstraat"
Matthijs kan geen Engels. Als er een grote artiest te gast is, laat hij Nederlandse fans aan tafel zitten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:36 schreef Max23 het volgende:
Het liedje heet Street of Hearts.
Matthijs: "Hartenstraat"
Ik schok ook even nadat ik op 'invoeren' klikte en terug lasquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat! Ik weet even niet wat ik lees
Net op tijd voor Nic0quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
Ha! Hier ben ik dan! Op tijd voor Hugo! JAAAA!
Zouden ze zijn neus hebben?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
Zijn de dochters van Loewie lekker?
Oordeel zelf, ik zet het wel even in een spoilerquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
Zijn de dochters van Loewie lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |