Ik zeg toch ook niet 'kutwedstrijd' als Ajax speelt. Sterker nog, wanneer een Nederlandse club in Europa speelt, ben ik altijd voor de Nederlandse club.quote:
Wat moet ik met deze informatie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet 'kutwedstrijd' als Ajax speelt. Sterker nog, wanneer een Nederlandse club in Europa speelt, ben ik altijd voor de Nederlandse club.
Kutpostquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet 'kutwedstrijd' als Ajax speelt. Sterker nog, wanneer een Nederlandse club in Europa speelt, ben ik altijd voor de Nederlandse club.
Je schamen. En vervolgens je mening veranderen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik met deze informatie?
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je schamen. En vervolgens je mening veranderen.
Ben geen Turk, maar heb het gevoel dat de Turkse compeitie ons zo kunnen inhalen op de coëfficientielijst. Hoe lang was het geleden dat we Ajax/PSV/Feyenoord/AZ/Twente wat dan ook minstens in de achtste finale van de CL zagen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Dit is gewoon een kutwedstrijd met de grootste schijtclub ter wereld tegen een stel corrupte dönersneijders.
ajax was dit seizoen heel dichtbij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben geen Turk, maar heb het gevoel dat de Turkse compeitie ons zo kunnen inhalen op de coëfficientielijst. Hoe lang was het geleden dat we Ajax/PSV/Feyenoord/AZ/Twente wat dan ook minstens in de achtste finale van de CL zagen?2006/2007 ofzo?
Daar heb je niks aan. Het NL voetbalniveau gaat alsmaar omlaag. Zonder geld ben je nergens meer (helaas).quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
ajax was dit seizoen heel dichtbij.
Dat klopt. Je kunt in de (sk)eredivisie nauwelijks meer een elftal bij elkaar houden. Het enige wat ze nog houdt, is een wk bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan. Het NL voetbalniveau gaat alsmaar omlaag. Zonder geld ben je nergens meer (helaas).
Het blijft tuig van de bovenste plank!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
De Turken hebben zich weer uitstekend misdragen. Twee Chelsea supporters neergestoken gisteravond.
Die Turkjes een Europese grootmacht noemen.quote:
Altijd weer die buitenlandersquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
De Turken hebben zich weer uitstekend misdragen. Twee Chelsea supporters neergestoken gisteravond.
Haha van die kut hoolies die denken dat ze alles kunnen maken en er dan iets te laat achterkomen dat ze in Turkije zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha van die kut hoolies die denken dat ze alles kunnen maken en er dan iets te laat achterkomen dat ze in Turkije zijn.
Turk gespotquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha van die kut hoolies die denken dat ze alles kunnen maken en er dan iets te laat achterkomen dat ze in Turkije zijn.
Dat Turken laffe messentrekkers zijn is algemeen bekend inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Istanbul is geen Bodrum waar je met je dronken kop kan doen wat je wilt.
Die Ataturk is een mongool jongen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Turken laffe messentrekkers zijn is algemeen bekend inderdaad.
Stabbie stabbie, stoer doen en dan halfdood in een steegje liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Turken laffe messentrekkers zijn is algemeen bekend inderdaad.
Je moeder was ook zo laf toen ze het met jouw vader/opa deed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stabbie stabbie, stoer doen en dan halfdood in een steegje liggen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moeder was ook zo laf toen ze het met jouw vader/opa deed.
Altijd leuk die Turken die een grote muil hebben maar zonder wapens niks voorstellen. Afschepen en aan Afrika schenken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd leuk die Engelsen die denken dat ze overal mee wegkomen in Istanbul. Met een glimlach die berichten lezen.
Turken zijn gewoon slimmer, 3 keer steken en ze achterlaten als een vis op het drogequote:Op woensdag 26 februari 2014 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Altijd leuk die Turken die een grote muil hebben maar zonder wapens niks voorstellen. Afschepen en aan Afrika schenken.
Want?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, lekker trots op zijn. Gaat nog lachen worden in Londen.
Oh nee da's waar, er gaat natuurlijk geen Turk die kant op. Durven ze niet.quote:
Ultraslan zal gewoon weer aanwezig zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh nee da's waar, er gaat natuurlijk geen Turk die kant op. Durven ze niet.
Niks mis meequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:05 schreef KingRoland het volgende:
oh en het rellen gaat onder leiding van ClapClap heb ik net uit betrouwbare bron vernomen.
ik hoor rellenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:05 schreef KingRoland het volgende:
oh en het rellen gaat onder leiding van ClapClap heb ik net uit betrouwbare bron vernomen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niks mis mee
[ afbeelding ]
Hij heeft de schade van de Twente dugout net aan Youri betaald.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koeman is nog steeds boos / teleurgesteld.
*terleurgesteldquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koeman is nog steeds boos / teleurgesteld.
Hij is met het vliegtuig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft die keeper geen helmpje op?
Paulien ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Daar kan Stief nog een puntje aan zuigen.
Ze moeten iets hebben om een half uur vol te lullen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:33 schreef Principia het volgende:
Waarom wordt de band Mourinho/Drogba/Sneijder constant aangehaald. Die hebben vorig jaar toch ook gewoon tegenover elkaar gestaan tijdens Real Madrid - Galatasaray... Chelsea en Drogba zit wel wat bijzonders in..
Belachelijk trouwens dat de NOS deze wedstrijd prefereert boven Schalke - Real Madrid.
Wat een smerige leugen zeg.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, want dezewedstrijd zal veel spannender zijn. Real gaat makkelijk winnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:33 schreef Principia het volgende:
Waarom wordt de band Mourinho/Drogba/Sneijder constant aangehaald. Die hebben vorig jaar toch ook gewoon tegenover elkaar gestaan tijdens Real Madrid - Galatasaray... Chelsea en Drogba zit wel wat bijzonders in..
Belachelijk trouwens dat de NOS deze wedstrijd prefereert boven Schalke - Real Madrid.
quote:
Je weet dat Chelsea uit moet voetballen hè? Die gaan met de kont op de eigen 16 zitten en met 2 counters 2 keer scoren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, want dezewedstrijd zal veel spannender zijn. Real gaat makkelijk winnen.
En Sport1, met Sierdquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef DeLachendeVierde het volgende:
schalke op zdf, mocht iemand dat niet weten ;-)
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Dankequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Wesley Sneijworst.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef NLGooner het volgende:
Waarom laten ze geen Schalke Real zien
Als Real gewoon wint is een Duitse commentator ook leukquote:
Omdat hij bij Sjelsie nauwelijks speeltijd kreeg.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Mata eigenlijk naar Mansjester gegaan?
Durf je dat zo tegen mij te doen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondertussen is er een epische Curve battle aan de gang tussen Mansjester en Heeinz.
Inzet: 1 week UI
Hoezo niet? Topspeler.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij bij Sjelsie nauwelijks speeltijd kreeg.
Viel nog mee. Maakte zichzelf wel echt onmogelijk na een wissel alleen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Uhm nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Durf je dat zo tegen mij te doen?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm nee.
Maar als je uit jezelf een Nickgod UI wil kan dat.
Mourinho snapt er helemaal niks van. Mata zou een van de betere zijn bij Sjelsie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Okay dan. Skylar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Zwak zeg. Dit valt me erg van je tegen alba12345. Lafaard.
Wat jank je nou dom? ZDF laat Schalke - Real Madrid al zien. Nu kun je dus gewoon kiezen welke je wil zien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef NLGooner het volgende:
Waarom laten ze geen Schalke Real zien
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil namelijk geen Mansjester - Heeinz scenario, tussenstand 7-0.
Neequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]![]()
Nieuwe stakes:
Als jij één ronde van mij wint, neem ik een Nickgod UI.
Je bent zelf een Skylar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator is anti Mourinho en bevooroordeeld.
Wat een Skylar.
Blijft een goed gelukte UIquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Mensen die deze UI niet uit vrije wil nemen neem ik niet serieus
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is er in voor 4v4 na de wedstrijd?
of in de rust
Wie wil die UI nou niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft een goed gelukte UI
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL TORREEEES
Bij ieder ander persoon zou ik denken dat dit grootspraak is maar Groningenfans onderling nemen elkaar niet in de malingquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al die gamertjes hier Curve les aan het geven
Let's talk about your curvesquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al die gamertjes hier Curve les aan het geven
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat jank je nou dom? ZDF laat Schalke - Real Madrid al zien. Nu kun je dus gewoon kiezen welke je wil zien.
Redactie Sport !quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Galatasaray moet nu 2x scoren om gelijk te komen toch?
Met hand op het hart kan ik vertellen dat de glorierijke alba12345 bezig is met een opmars die haar weerga niet kent.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ieder ander persoon zou ik denken dat dit grootspraak is maar Groningenfans onderling nemen elkaar niet in de maling
Hallo Paul?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef J.Pistone het volgende:
Toch zonde dat het geen Juve-Chelsea is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu? nu is het leukquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]jij denkt dat ik zin heb in Duits commentaar? Nou niet dus
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Zegt Sierd dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vind ik grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ed de goeijquote:
waar is de link?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Idd , ze staken zichzelf neer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kwamen zie daar aangescheurd
Want sie hadd'n van de motorcross geheurd.quote:
Lampard toejuichen. Al is deze vrijetrap bij jullie al minuten geleden genomen waarschijnlijk.quote:
Tsja ik kijk nu eenmaal de NOS wedstrijd. Real wint welquote:
Rakelings overquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lampard toejuichen. Al is deze vrijetrap bij jullie al minuten geleden genomen waarschijnlijk.
Langzaam reden dat deden ze nooitquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Want sie hadd'n van de motorcross geheurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou ik mijn kamer niet uitzetten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:07 schreef alors het volgende:
Iedereen kijkt voor Eboué natuurlijk
[ afbeelding ]
tevensquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit plaatje hoort ook wel in een spoilerquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef Max23 het volgende:
[..]mexicanobakker en ik houden meer van originele grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CL is nog niet veel aan, misschien in de halve finale. Chelsea staat zeker weer met z'n allen te verdedigen zodat ze het thuis af kunnen maken?quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Want sie hadd'n van de motorcross geheurd.
En jouw naam hoort achter een streep in je profielquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit plaatje hoort ook wel in een spoiler
[spoiler]dit klopt[/spoilr]quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mexicanobakker en ik houden meer van originele grappen
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[spoiler]dit klopt[/spoilr]
Uh, nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jouw naam hoort achter een streep in je profiel
je kan ook al geen plaatjes posten en geen spoilers.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[spoiler]dit klopt[/spoilr]
Zo kun je het zien.quote:
Ik heb hier meer zeggenschap over dan jij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet
Goede ellebogen wel, de fuck.
Laten we dit opnieuw bespreken nadat ik door het slotje heen heb gepostquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hier meer zeggenschap over dan jij.
Ik vind jou opeens niet meer zo'n leuke user.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we dit opnieuw bespreken nadat ik door het slotje heen heb gepost
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
servernaam: Paxconhartje
Password: Etsu
Dit ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:15 schreef Max23 het volgende:
Die Hajrovic heeft werkelijk niks goed gedaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hieraan denken toen ik het zag:
[ afbeelding ]
Heb je niks aan in dit soort wedstrijden. Had beter iemand anders kunnen opstellen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:14 schreef Typisch het volgende:
Sneijder doet maar voor jan lul mee he?
Er was dus geen steekpartij. Een smerige leugen dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sorry ik ken geen Turkse kranten
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er was dus geen steekpartij. Een smerige leugen dus.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er was dus geen steekpartij. Een smerige leugen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van mijn part had ie dit door laten gaan overigens
viel je weer in slaapquote:
Verkeerde topic vriend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Had iemand de goal van Bale al gepost?
EDIT: https://t.co/diaYLkKjOP deze
Nou nou nou. Waarom neem je het zo op voor die turken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als je geen link kan geven, ben je een stuk stront.
jullie kunnen my heart will go on zingenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als je geen link kan geven, ben je een stuk stront.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Curve Fever
http://curvefever.com/play2.php
Server: Paxconhartje
ww: Etsu
Die ander is een smerige leugen aan het verspreiden and I call him on his bluff.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zeg niet dat het waar is, maar je brengt het als een idioot.
ooooh wachtquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KOM OP MENSEN
Je kan ook als gast spelen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Curve Fever
http://curvefever.com/play2.php
Server: FOK!
ww: waardeloos
4 v 4
Ik zit er ook als gastquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:35 schreef alors het volgende:
Huh hoe kom ik nou in de epische fokleague als gast?
Ik zat gewoon in een box met allemaal gasten, kon dat ww ook nergens invullen. Lamequote:
quote:
http://www.theguardian.co(...)e-stabbings-istanbulquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die ander is een smerige leugen aan het verspreiden and I call him on his bluff.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:43 schreef J.Pistone het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |