Ik zeg toch ook niet 'kutwedstrijd' als Ajax speelt. Sterker nog, wanneer een Nederlandse club in Europa speelt, ben ik altijd voor de Nederlandse club.quote:
Wat moet ik met deze informatie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet 'kutwedstrijd' als Ajax speelt. Sterker nog, wanneer een Nederlandse club in Europa speelt, ben ik altijd voor de Nederlandse club.
Kutpostquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet 'kutwedstrijd' als Ajax speelt. Sterker nog, wanneer een Nederlandse club in Europa speelt, ben ik altijd voor de Nederlandse club.
Je schamen. En vervolgens je mening veranderen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik met deze informatie?
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je schamen. En vervolgens je mening veranderen.
Ben geen Turk, maar heb het gevoel dat de Turkse compeitie ons zo kunnen inhalen op de coëfficientielijst. Hoe lang was het geleden dat we Ajax/PSV/Feyenoord/AZ/Twente wat dan ook minstens in de achtste finale van de CL zagen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Dit is gewoon een kutwedstrijd met de grootste schijtclub ter wereld tegen een stel corrupte dönersneijders.
ajax was dit seizoen heel dichtbij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben geen Turk, maar heb het gevoel dat de Turkse compeitie ons zo kunnen inhalen op de coëfficientielijst. Hoe lang was het geleden dat we Ajax/PSV/Feyenoord/AZ/Twente wat dan ook minstens in de achtste finale van de CL zagen?2006/2007 ofzo?
Daar heb je niks aan. Het NL voetbalniveau gaat alsmaar omlaag. Zonder geld ben je nergens meer (helaas).quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
ajax was dit seizoen heel dichtbij.
Dat klopt. Je kunt in de (sk)eredivisie nauwelijks meer een elftal bij elkaar houden. Het enige wat ze nog houdt, is een wk bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan. Het NL voetbalniveau gaat alsmaar omlaag. Zonder geld ben je nergens meer (helaas).
Het blijft tuig van de bovenste plank!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
De Turken hebben zich weer uitstekend misdragen. Twee Chelsea supporters neergestoken gisteravond.
Die Turkjes een Europese grootmacht noemen.quote:
Altijd weer die buitenlandersquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
De Turken hebben zich weer uitstekend misdragen. Twee Chelsea supporters neergestoken gisteravond.
Haha van die kut hoolies die denken dat ze alles kunnen maken en er dan iets te laat achterkomen dat ze in Turkije zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha van die kut hoolies die denken dat ze alles kunnen maken en er dan iets te laat achterkomen dat ze in Turkije zijn.
Turk gespotquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha van die kut hoolies die denken dat ze alles kunnen maken en er dan iets te laat achterkomen dat ze in Turkije zijn.
Dat Turken laffe messentrekkers zijn is algemeen bekend inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Istanbul is geen Bodrum waar je met je dronken kop kan doen wat je wilt.
Die Ataturk is een mongool jongen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Turken laffe messentrekkers zijn is algemeen bekend inderdaad.
Stabbie stabbie, stoer doen en dan halfdood in een steegje liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat Turken laffe messentrekkers zijn is algemeen bekend inderdaad.
Je moeder was ook zo laf toen ze het met jouw vader/opa deed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stabbie stabbie, stoer doen en dan halfdood in een steegje liggen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moeder was ook zo laf toen ze het met jouw vader/opa deed.
Altijd leuk die Turken die een grote muil hebben maar zonder wapens niks voorstellen. Afschepen en aan Afrika schenken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd leuk die Engelsen die denken dat ze overal mee wegkomen in Istanbul. Met een glimlach die berichten lezen.
Turken zijn gewoon slimmer, 3 keer steken en ze achterlaten als een vis op het drogequote:Op woensdag 26 februari 2014 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Altijd leuk die Turken die een grote muil hebben maar zonder wapens niks voorstellen. Afschepen en aan Afrika schenken.
Want?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, lekker trots op zijn. Gaat nog lachen worden in Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |