Dat was het antwoord op de vorige...quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:31 schreef cafca het volgende:
Jeffrey Lee Pierce
(zou wel een heel doorzichtige vervolgvraag zijn.....)
Da's George O'Dowdquote:
Stand deel 1287:quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kid Creole & the Coconuts - Annie I'm Not Your Daddy
Nouja, beter bekend...ik ken 'm helemaal niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef cafca het volgende:
Volgende vraag:
Onder welke naam is Scott Ramon Seguro Mescudi beter bekend?
Ah ja. Ik had alleen David Guetta onthouden..quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:19 schreef cafca het volgende:
Nou, toch een artiest met 2 top 10 hits een paar jaar geleden.
Had ook een vervolgvraag kunnen zijn op de vraag van BlueChicagoMoon....
Stand deel 1287:quote:
Net die andere single van ze.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:23 schreef Berkery het volgende:
Da's toch die vent van The Pursuit of Happiness? I'm an adult now?
Ach weet je wat een punt voor Berkery. Voor het noemen van de band en sowieso een nummer van de band.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's het enige nummer dat ik van ze ken
Monty Python - The lumberjack songquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:54 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kennen we deze groep Mounties dan van?
Stand deel 1287:quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Monty Python - The lumberjack song
Dan heb je de afgelopen jaren vast weinig Britse teleivisie gekekenquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:02 schreef cafca het volgende:
Ik heb geen idee wie Richard Ayoade is, is dat erg?
Dat is de zangerd van Bloc Party.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:02 schreef cafca het volgende:
Ik heb geen idee wie Richard Ayoade is, is dat erg?
Ow, die ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen jaren vast weinig Britse teleivisie gekeken![]()
[ afbeelding ]
Yep. Al sluit ik een carrière bij Bloc Party ook niet uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Ow, die ja.
Dan is het Submarine, daarvoor maakte Turner de soundtrack.
Dat was dus Kele Okereke.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep. Al sluit ik een carrière bij Bloc Party ook niet uit.
Stand deel 1287:
Pipster 2
Berkery 2
BlueChicagoMoon 1
n00biedoobiedoo 1
Cafca 1
Gambolputty 1
Arn0 1
belsen 1
(ja, mezelf alvast het punt gegeven)
Get your facts right. It's Kele Ukelele.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat was dus Kele Okereke.
IT Crowd is natuurlijk geweldig, maar The Watch was zo bedroevend, dat we hem zelfs niet hebben afgekeken.
Veel later dan Herman's Hermitsquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef belsen het volgende:
Kwam Herman's Hermits niet uit Manchester?
Vroeger dan Oasis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:29 schreef belsen het volgende:
Of is het 'gewoon' Definately maybe?
Pills 'n thrills van Happy Mondays?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Veel later dan Herman's Hermits
[..]
Vroeger dan Oasis.
Nah, nog een paar jaar vroeger. De band in kwestie heeft drie nummer twee albums, en een nummer een.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Pills 'n thrills van Happy Mondays?
Haha, yes! Bron voor dit feit is Morrissey's autobiografie, dus dan moet het wel kloppen.quote:
Een gestolen punt, is ook een punt.quote:
Meat is Murder en Strangeways.. roepen is precies hetzelfdequote:Op donderdag 27 februari 2014 14:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Een gestolen punt, is ook een punt.
Muzikante tussen aanhalingstekens, natuurlijk.quote:
Is ook best verdiend, Linda herkennen als muzikante.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat tikt lekker aan voor Lub...
Dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is ook best verdiend, Linda herkennen als muzikante.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik snap 'm nu. Maar ik bedoelde het album, niet de bandquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Een gestolen punt, is ook een punt.
Ow.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, ik snap 'm nu. Maar ik bedoelde het album, niet de band
AKA Keesje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan geen Kees Groenteman van inmiddels Lola Kite...
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:50 schreef belsen het volgende:
Welke muzikante had jarenlang haar eigen merk met vegetarische producten?
Mja, maar je bent wel weer van 25 punten gekelderd naar 1. Eigenlijk vleesch noch visch.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]Voor het eerst in mijn leven voordeel bij het feit dat ik vegetarisch ben
Vis is geen optiequote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, maar je bent wel weer van 25 punten gekelderd naar 1. Eigenlijk vleesch noch visch.
welk nummer van wie?quote:Heute treff' ich einen Herrn
Der hat mich zum Fressen gern
Weiche Teile und auch harte
stehen auf der Speisekarte
Misschien had ik dat er even bij moeten zetten, maar qua vervolgvraag wel...quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet je zeker dat dat er maar 1 geweest is in dat jaar?
Voor de meesten hier wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:18 schreef ranja het volgende:
hm, muziek waarbij een teiltje gewenst is?
[upd] 'Katy Perry beledigt islam'quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de meesten hier wel.![]()
De laatste dagen is de persoon in opspraak geweest...
Da's al de helft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef belsen het volgende:
[..]
[upd] 'Katy Perry beledigt islam'
We lepelen 'm er wel in...quote:
Ik keur 'm goed...quote:
quote:Together, my girlfriend and I have over 50 MILLION TWITTER FOLLOWERS.
Ik ook. Dank voor het waarnemenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken de goede man niet, denk ik...
Dat kan, er zijn er hier zeker een paar die m wel kennen. Maar nu even niet...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken de goede man niet, denk ik...
Burnett + 1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:13 schreef Burnett het volgende:
Kris Kristofferson
Willie Nelson
Johnny Cash
Waylon Jennings
mijn grapquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:50 schreef cafca het volgende:
Juist wel.
Bowie maakte Lowe -e, Lowe maakte Bowie -e
Ingecalculeerde reactie...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had bij het teruglezen even een hele zware deja vu naar de 1e reeks Popquiz a Go Go
ranja kopte hem perfect in...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:26 schreef cafca het volgende:
[..]
sorry dat ik hem niet herkend had als grap.....
zekerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Evengoed geen idee...quote:Op zondag 2 maart 2014 18:11 schreef Ulx het volgende:
En nu niet zeuren dat het weer over een obscuur bandje van Ulx gaat, hè?
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maart 1996 zaten ze bij Ivo Niehe dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Ulx op 02-03-2014 18:37:37 ]I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Helaas..quote:
quote:
Wat van wie?quote:Step from the road to the sea to the sky
And I do believe it, that we rely on
When I lay it on come get to play it on
All my life to sacrifice
Snow - Red Hot Chili Peppersquote:
Jawohl.quote:
Gecheckt en goed bevonden.quote:
En wat is dit dan? En van wie?quote:A croquer la fortune
A décroisser la lune
A bouffer des haubans
Et ça sent la morue
Jusque dans le coeur des frites
Que leurs grosses mains invitent
A revenir en plus
Puis se lèvent en riant
Dans un bruit de tempête
Referment leur braguette
Et sortent en rotant
Jaquote:
Nee. Rob Halford woont/woonde in Amsterdam (tenminste, dat dacht ik). Dat was eigenlijk meer mijn idee.quote:N.a.v. aangekondigd afscheid Acda & De Munnik??
Ja, nu je het zegt, die smile hoort bij 'Cheese'.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je hebt een still van Cheese gepost, dat is met Linda.
kijk nog eens naar liedje 2 danquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:17 schreef pipster het volgende:
Ik weet wel de band, maar kom niet op de titel....
meer een Greatest Hits dan een best ofquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef MadMaster het volgende:
Different Light - The Bangles
Toch bijna een Best Of-album...
Voor de volledigheid, de single Top 40...quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:18 schreef belsen het volgende:
• Queen - Greatest hits
• Queen - Greatest hits II
• Queen - Greatest hits III
• The Police - Greatest hits
Ik had de onderste drie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
whitney houseton - greatest love of all
r kelly - world's greatest
luv - you're the greatest lover
sister sledge - he's the greatest dancer
Alleen Grant & Forsyth schijnen ook nog een 'Greatest' hit te hebben gehad, maar die wilde ik jullie niet aandoen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
whitney houseton - greatest love of all
r kelly - world's greatest
luv - you're the greatest lover
sister sledge - he's the greatest dancer
Warm, maar nét niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:00 schreef Burnett het volgende:
Zijn modellenvriendin zit in de clip...?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Close enough. Het waren modellen, maar geen vriendinnen op dat moment. Later wel en idd zijn ze met die dames getrouwd.
Stand deel 1287:
Pipster 3
Berkery 3
BlueChicagoMoon 2
n00biedoobiedoo 4
Cafca 2
Gambolputty 1
Arn0 2
belsen 2
lubje25 3
MadMaster 4
Mark 1
Burnett 2
Litpho 1
ranja 2
Blogman 3
Ulx 3
Frsh 1
Bartrid 1
edit: ow, dat is dus niet helemaal wat je schreef..naja nvm
idd!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Dat zal dan wel Rein de Vries zijn.
quote:
Ook goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
idd!
Zo vrij geweest mezelf ook maar het punt te geven
Stand deel 1287:
Pipster 3
Berkery 3
BlueChicagoMoon 3
n00biedoobiedoo 5
Cafca 2
Gambolputty 1
Arn0 2
belsen 2
lubje25 3
MadMaster 4
Mark 1
Burnett 2
Litpho 1
ranja 2
Blogman 3
Ulx 3
Frsh 1
Bartrid 1
Wat van wie?quote:With every step we take, Kyoto to The Bay
Strolling so casually
We're different and the same, gave you another name
Switch up the batteries
Stand deel 1287:quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:09 schreef pipster het volgende:
Lekker nummer wel Clean Bandit met Jess Glyne (oid) Rather Be.
Ik hoef alleen maar de wie te wetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Beregd het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wie, maar het album
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:00 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Korte liedjes met titels met humor erin... Gokje op The Bonzo Dog (Doo-Dah) Band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |