De kans dat god zelf er donderdag 6 inschiet acht ik groter dan ditquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
Kishgod - Hoorngod - Sagod
0-6
6x Hoorngod
Nou, ik zal je vertellen, die kans is zeker aanwezig. God kan namelijk echt een aardig balletje trappen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
De kans dat god zelf er donderdag 6 inschiet acht ik groter dan dit
En dat laatste is ook waar ik voor vrees donderdag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:28 schreef Adames het volgende:
[..]
De Boer ziet die 2 wedstrijden als iets positiefs voor de conditie/kracht.
Die loopt dan ook niet nog doordeweeks een marathon met ze.
Alleen risico op blessure bestaat.
Spannond!twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 26-02-2014 om 01:43:15Vandaag in #Telegraaf transfernieuws over #Ajax reageer retweet
robert muric aubquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spannond!twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 26-02-2014 om 01:43:15Vandaag in #Telegraaf transfernieuws over #Ajax reageer retweet
Doe maar een stuk of 4 van dat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Of een 16 jarig supertalentje uit de koker van Overmars.Daar is het wel weer tijd voor.
Nikolai Laursen, Silvio Anocic oid.
Ja, zodra ze legaal in Nederland mogen verblijven. Gaat nog wel een tijdje duren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar een stuk of 4 van dat.
Komt die Bailey nou nog trouwens?
Wanneer zijn ze meerderjarig dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, zodra ze legaal in Nederland mogen verblijven. Gaat nog wel een tijdje duren.
Prijs valt me mee. Talentvolle speler maar zeker geen zekerheidje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 06:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zivkovic voor 2,5 miljoen naar Ajax.
Is toch ook een heel andere positie maar lijkt me een goeie dealquote:Op woensdag 26 februari 2014 07:24 schreef Devv het volgende:
Als het klopt dan is dit gewoon weer een heel goede zet. Zeker als je ziet dat ze die mislukte Maher hebben laten lopen en voor veel minder een jeugdspeler ophalen.
quote:AMSTERDAM -
Ajax is voor 99 procent zeker van de diensten van het grote FC Groningen-talent, spits Richairo Zivkovic. Directeur voetbalzaken Marc Overmars onderhandelde gisteren in Amsterdam met het nieuwe management van de 17-jarige Zivkovic, Players United. Daarvoor kreeg de Ajax-leiding toestemming, nadat het eerder overeenstemming bereikte met FC Groningen over de transfersom van de aanvaller: naar verluidt 2,5 miljoen euro, plus een doorverkooppercentage van tien procent.
Tot een akkoord tussen Ajax en de speler kwam het nog niet, maar op hoofdlijnen werden de partijen het eens over een contract voor drie jaar, waardoor het zetten van de handtekening slechts een kwestie van tijd is. Vanwege de leeftijd (17) van Zivkovic is een langere verbintenis dan tot de zomer van 2017 niet toegestaan.
Voor Zivkovic zelf lijkt met de overstap naar Ajax een droom werkelijkheid te worden. Als klein jongetje willde hij ooit in het shirt van de Amsterdammers spelen, maar vervolgens is hij een echte FC Groningen-speler geworden. Afgelopen zomer wees hij de landskampioen nog af, omdat het hem verstandiger leek eerst zijn waarde te bewijzen voor Groningen, dat hij nu blij maakt met een fikse transfersom. Met een jaar eredivisie-ervaring in de benen én (als alles goed gaat) zijn havo-diploma op zak, wil Zivkovic nu wel voor zijn kans gaan als hij komende zomer aansluit bij de selectie van Frank de Boer.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:40 schreef Devv het volgende:
Hij moet nog 18 jaar worden. Dus die mogen we straks ook nog eens eigen jeugd noemen toch?
Ik voorspel weer een baggerstroom aan jankballetjes van het Feyenoord- of PSV-topic.quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:40 schreef Devv het volgende:
Hij moet nog 18 jaar worden. Dus die mogen we straks ook nog eens eigen jeugd noemen toch?
Dat is toch alleen maar goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel weer een baggerstroom aan jankballetjes van het Feyenoord- of PSV-topic.
Lijkt me niet, bij Ajax leert hij meerquote:Op woensdag 26 februari 2014 07:53 schreef Sunri5e het volgende:
Is het niet verstandig om hem nog een jaar of 2 bij Groningen te stallen?
Bij Ajax zal hij de aankomende tijd nog geen basis staan. Bij Groningen is de kans op minuten groter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, bij Ajax leert hij meer
Je weet dat de contracten van Sigi en Siem volgend jaar aflopen, Bojan misschien weer teruggaat naar Barcelona en dat het ook niet zeker is dat Hoesen terugkomt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij Ajax zal hij de aankomende tijd nog geen basis staan. Bij Groningen is de kans op minuten groter.
Dat is misschien waar maar nu kan hij nog zonder druk bijleren, over 2 jaar zou hij er moeten staanquote:Op woensdag 26 februari 2014 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij Ajax zal hij de aankomende tijd nog geen basis staan. Bij Groningen is de kans op minuten groter.
Zodat je weet een spits hebt die ongeschikt is als Ajax spits en te oud is om het nog te leren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:53 schreef Sunri5e het volgende:
Is het niet verstandig om hem nog een jaar of 2 bij Groningen te stallen?
Daar heb je dan idd gelijk in. Maar is hij al goed genoeg om volgend jaar basis te spelen? Bij Groningen heeft hij ook nog geen basisplek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet dat de contracten van Sigi en Siem volgend jaar aflopen, Bojan misschien weer teruggaat naar Barcelona en dat het ook niet zeker is dat Hoesen terugkomt?
Jong Ajax speelt in de Jupiler League.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar heb je dan idd gelijk in. Maar is hij al goed genoeg om volgend jaar basis te spelen? Bij Groningen heeft hij ook nog geen basisplek.
Als je hem voor Jong Ajax gaat gebruiken dan kun je hem beter af en toe minuten met Groningen in de eredivisie laten pakken...quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jong Ajax speelt in de Jupiler League.
Trainen op een hoger niveau met betere trainers is ook belangrijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als je hem voor Jong Ajax gaat gebruiken dan kun je hem beter af en toe minuten met Groningen in de eredivisie laten pakken...
Okequote:Op woensdag 26 februari 2014 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Trainen op een hoger niveau met betere trainers is ook belangrijk
HIj zal vaak zat in het eerste spelen of invallen, gebeurt met al ons talent.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als je hem voor Jong Ajax gaat gebruiken dan kun je hem beter af en toe minuten met Groningen in de eredivisie laten pakken...
Nee want bij Groningen gaat hij lekker counteren en bij Ajax leert hij balletjes vast te houden met 2 verdedigers in zijn nek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Combinatie van Messi en Ronaldo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:26 schreef stoeltafel het volgende:
Zivkovic, hoe goed is die? Met wie is die te vergelijken?
Met de genialiteit van Zlatan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Combinatie van Messi en Ronaldo.
En de meeverdedigende kwaliteiten van Jaap Stam.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met de genialiteit van Zlatan.
Joh, boeiend. Het laatste wat ik wil is dat die havenslaven gaan lopen roepen dat wij huilie doen. Gewoon met Pelle daar 0-5 winnen, schaal + beker ophalen, vriendelijk lachen en tot volgend seizoen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:44 schreef stoeltafel het volgende:
Na het wereldkampioenschap voetbal onder 17 - 2009 werd hij door de KNVB een jaar geschorst voor vertegenwoordigende elftallen omdat hij tijdens het toernooi in Nigeria een gat een een dug-out geslagen had.[3]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jo%C3%ABl_Veltman
Wisten jullie dit? Nu is het helemaal toch waanzin dat Pelle niet eens 1 duel heeft gekregen. Verder had hij ook nog een wedstrijd voorwaardelijk staan. Heb er wel vertrouwen in dat Ajax wint maar het laat wel zien hoe de KNVB meet.
Die voorwaardelijke krijgt hij alleen als hij nog een keer een kopstoot geeft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:44 schreef stoeltafel het volgende:
Na het wereldkampioenschap voetbal onder 17 - 2009 werd hij door de KNVB een jaar geschorst voor vertegenwoordigende elftallen omdat hij tijdens het toernooi in Nigeria een gat een een dug-out geslagen had.[3]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jo%C3%ABl_Veltman
Wisten jullie dit? Nu is het helemaal toch waanzin dat Pelle niet eens 1 duel heeft gekregen. Verder had hij ook nog een wedstrijd voorwaardelijk staan. Heb er wel vertrouwen in dat Ajax wint maar het laat wel zien hoe de KNVB meet.
Feyenoord acht ik professioneel genoeg om een speler minimaal één wedstrijd te schorsen voor dergelijk wangedrag. Alleen niet als die ene wedstrijd de Klassieker betreft. Dat kunnen ze ook niet maken tegenover hun supporters. In dit geval snap ik de beslissing van Feyenoord wel, maar een boete hadden ze wel kunnen geven, zeker omdat Feyenoord er financieel ook weer niet zo rooskleurig voor staat. Boete geven van 10.000 euro zou Feyenoord goed uitkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon treurig van Feyenoord, maar goed. Dat zijn we wel gewend van hun
Vind ik ook, als je wint zonder Pelle is er weer een excuus, Ajax is gewoon beter dus dat moeten ze maar laten zien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:24 schreef GGMM het volgende:
Boeie, we winnen toch wel van ze.Des te leuker om het met Pelle te doen, nu hebben ze tenminste valse hoop.
Nou ja, wij missen ook Boilesen, Schöne en misschien Serero nog. Maar ik ben het wel met je eens ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook, als je wint zonder Pelle is er weer een excuus, Ajax is gewoon beter dus dat moeten ze maar laten zien.
Zie alleen schöne als een echt probleem. Andere twee vervelend, maar toch. Schone is de man in vormquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, wij missen ook Boilesen, Schöne en misschien Serero nog. Maar ik ben het wel met je eens ja.
Boilesen is natuurlijk ook geen fantastische speler ofzo, maar je moet met hem wel Blind van het middenveld halen. In dat opzicht is het wel een groot gemis vind ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zie alleen schöne als een echt probleem. Andere twee vervelend, maar toch. Schone is de man in vorm
En Fischer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, wij missen ook Boilesen, Schöne en misschien Serero nog. Maar ik ben het wel met je eens ja.
Daardoor moet De Sa nu gaan spelen. Bwoah.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die noemde ik expres niet. Die mis ik niet om eerlijk te zijn.
GEEF AJAX TDK TERUGquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Nickskuh het volgende:
Huawei gaat het Ajax shirt verneuken
TDKquote:
Deze kende ik nog niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
TDK.
[ afbeelding ]
Heb deze nog steeds.
Pareltjequote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
TDK.
[ afbeelding ]
Heb deze nog steeds.
Nog lelijker dan dat gekke ruitjesshirt van PSV vorig jaarquote:
Bron?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Nickskuh het volgende:
Huawei gaat het Ajax shirt verneuken
Jij vind die shirts van Liverpool zeker ook lelijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nog lelijker dan dat gekke ruitjesshirt van PSV vorig jaarBest knap
Met het oude logo erop is het sowieso al mooier dan elk uitshirt dat wij nu hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nog lelijker dan dat gekke ruitjesshirt van PSV vorig jaarBest knap
Hij zal wel deze tweet bedoelen:quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bron?
Naar mijn weten zal Huawei alleen een partner worden ipv hoofdsponsor..
Zegt mij allemaal vrij weinig en lijkt mij vooral om wat bezoekers voor zijn site te krijgen.twitter:brian_speelman twitterde op woensdag 26-02-2014 om 12:15:31#Huawei gefelicieerd dat jullie nieuwe hoofdsponsor van #Ajax zijn. Nu al te bestellen bij #centralpoint_nl Zie: http://t.co/H1ODXUvglO reageer retweet
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:24 schreef GGMM het volgende:
Boeie, we winnen toch wel van ze.Des te leuker om het met Pelle te doen, nu hebben ze tenminste valse hoop.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat Ajax nog wel een eerste spits halen die er meteen staat. Of ze gaan nog een jaar door met Sigthorsson of Bojan ...
Luuk de Jong?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat Ajax nog wel een eerste spits halen die er meteen staat. Of ze gaan nog een jaar door met Sigthorsson of Bojan ...
Een aanspeelpunt is toch best belangrijk voor ons spel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Ik zie het niet gebeuren, de opbouw gaat van onderuit.
Dan kan je net zo goed Siem behouden voor de spits.quote:
Dan moet die wel willen blijven he, ben bang dat die het in zijn paasei heeft gehaald dat hij nog naar een subtopper kan in Engeland ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aanspeelpunt is toch best belangrijk voor ons spel.
[..]
Dan kan je net zo goed Siem behouden voor de spits.
Ik bedoelde niet de opbouw van het spel maar van een behoorlijk elftal met ook voorin kwaliteit, vanuit de jeugd dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aanspeelpunt is toch best belangrijk voor ons spel.
[..]
Dan kan je net zo goed Siem behouden voor de spits.
Ik hoop maar dat het lukt dat de Jong weggaat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet die wel willen blijven he, ben bang dat die het in zijn paasei heeft gehaald dat hij nog naar een subtopper kan in Engeland ook
Ja maar als Bojan, de Jong, Hoesen en Sigthorsson weggaan kan je niet op een van de belangrijkste posities een spits zetten van 17 die nog niet eens klaargestoomd is voor het grote werk. Dus moet je het weer met noodverbandjes doen. En dat lijkt me niet de bedoeling als je het geld hebt liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de opbouw van het spel maar van een behoorlijk elftal met ook voorin kwaliteit, vanuit de jeugd dus
Oke manquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het lukt dat de Jong weggaat.
Dan wel ja maar gaan die allen weg?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als Bojan, de Jong, Hoesen en Sigthorsson weggaan kan je niet op een van de belangrijkste posities een spits zetten van 17 die nog niet eens klaargestoomd is voor het grote werk. Dus moet je het weer met noodverbandjes doen. En dat lijkt me niet de bedoeling als je het geld hebt liggen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij zal wel deze tweet bedoelen:Zegt mij allemaal vrij weinig en lijkt mij vooral om wat bezoekers voor zijn site te krijgen.twitter:brian_speelman twitterde op woensdag 26-02-2014 om 12:15:31#Huawei gefelicieerd dat jullie nieuwe hoofdsponsor van #Ajax zijn. Nu al te bestellen bij #centralpoint_nl Zie: http://t.co/H1ODXUvglO reageer retweet
Hoesen is verhuurd met optie tot koop, Bojan voldoet niet en is de vraag of ze hem nog een jaar huren, de Jong wil weg en volgens mij is het TH wel redelijk klaar met onze IJslandse vriend. Dus het zou zomaar kunnen ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan wel ja maar gaan die allen weg?
Dat is Vasion, riep voor de wedstrijd tegen Heerenveen dat Ajax zou verliezen, hetzelfde tegen AZ.quote:
Ah, is het er zo eentje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is Vasion, riep voor de wedstrijd tegen Heerenveen dat Ajax zou verliezen, hetzelfde tegen AZ.
Die moet je dus heel serieus nemen.
Niks mis met een beetje anti-jinx.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is Vasion, riep voor de wedstrijd tegen Heerenveen dat Ajax zou verliezen, hetzelfde tegen AZ.
Die moet je dus heel serieus nemen.
Daarom ben ik ook blij dat hij heeft gezegd dat Feyenoord wel even wint van Ajax.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje anti-jinx.
Oh nog even wedden trouwens! Ik vergeet het altijdquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat hij heeft gezegd dat Feyenoord wel even wint van Ajax.
Ik hoef eigenlijk al niet meer te kijken!
Vergeet ook geen aanzienlijk bedrag in te zetten op het doorgaan van Ajax tegen Salzburg. Naar het schijnt gaat Ajax de triple winnen dit jaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nog even wedden trouwens! Ik vergeet het altijd
Sowieso zet ik NOOIT een aanzienlijk bedrag. Altijd maar 3 of 5 euro per wedstrijd. Waar ik dan achteraf spijt van heb omdat ik heb gewonnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet ook geen aanzienlijk bedrag in te zetten op het doorgaan van Ajax tegen Salzburg. Naar het schijnt gaat Ajax de triple winnen dit jaar.
Zulke berichten heb ik ook vernomen. Al het geld van mijn spaarrekening op Ajax gezet natuurlijk, dat is toch wel zo 3 euro.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet ook geen aanzienlijk bedrag in te zetten op het doorgaan van Ajax tegen Salzburg. Naar het schijnt gaat Ajax de triple winnen dit jaar.
Ik overweeg een "Eet je schoon op" waarbij ik mijn FOK!-account inzet. Ik ben er toch geheel zeker van dat het nog wel goedkomtquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zulke berichten heb ik ook vernomen. Al het geld van mijn spaarrekening op Ajax gezet natuurlijk, dat is toch wel zo 3 euro.
Ik neem aan dat je schoen bedoeltquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg een "Eet je schoon op" waarbij ik mijn FOK!-account inzet. Ik ben er toch geheel zeker van dat het nog wel goedkomt
Eriksen en Fischer kwamen voor 1 en 1,5 miljoen zonder enige wedstrijd op profniveau. Het gaat puur om de potentie en dat vinden ze blijkbaar 2,5 miljoen waard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige die het veel geld vind voor Zivkovic? Zo'n bijzondere indruk heeft hij nou niet achter gelaten.
Overmars & co zullen wel weten wat ze doen, denk ik dan altijd maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige die het veel geld vind voor Zivkovic? Zo'n bijzondere indruk heeft hij nou niet achter gelaten.
Vind het bedrag het risico wel waard en had verwacht dat Groningen wel wat meer zou eisen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Smoofie het volgende:
Als ze hem maar niet als no.1 spits gaan gebruiken met hun studio sport scouting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |