Met die club en dat reclamebord hebben wij geen affiniteit. het gaat hier alleen om Ajax welke binnen een niet al te lange tijd weer volop meedraait in de Europese top!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles best . En de eredivisie gaat net zo goed worden als de Bundesliga later want PSV en Feyenoord doen het ook goed...
Vraag het eens aan Davyleiden . Die weet het allemaalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:47 schreef handboek het volgende:
[..]
Met die club en dat reclamebord hebben wij geen affiniteit. het gaat hier alleen om Ajax welke binnen een niet al te lange tijd weer volop meedraait in de Europese top!
Komt ook omdat AZ en veel andere ploegen met maar 1 spits druk zetten waardoor er altijd een centrale verdediger vrij is om op te kunnen komen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zelfs in de Eredivisie toen er geen druk werd gezet speelde Ajax te veel breed en terug. Ik vond daar nu echt wel een groot verschil in zitten.
Je moet toch haast wel met een minderwaardigheidscomplex geboren zijn om voor Feyenoord te wordenquote:Of ze nou in de sterkste opstelling spelen of niet. Het draait om de scheids zondag. Maakt geen reet uit met wie ze het veld op komen bij ajaks, winnen doen ze toch niet, tenzij de scheids een 'off-day' heeft.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vraag het eens aan Davyleiden . Die weet het allemaal
Pffffffquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet toch haast wel met een minderwaardigheidscomplex geboren zijn om voor Feyenoord te worden.
Op FOK! is 'ie een paar honderd keer voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef OverRated het volgende:
Heb hier in Oostenrijk nu al iets van 30 keer die goal gezienDie bal over Cillessen heen. Vinden ze prachtig natuurlijk
![]()
In het Feyenoord topic zekerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Op FOK! is 'ie een paar honderd keer voorbij gekomen.
Wat? Donderdag? Ik weet niet of het verstandig is om Kishna 3x in een week te laten spelen, zie hem het liefst zondag in de basis staan. Kan Duarte wel gewoon 3x?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; Kishna, de Jong en Bojan.
Zo maar starten.
Kishna liever niet laat die maar tegen Feyenoord spelenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; Kishna, de Jong en Bojan.
Zo maar starten.
Helemaal mee eens voor zondag. Donderdag graag rust voor een aantal mannen. Helaas is de spoeling (door blessures) vrij dun, dus dan kom je snel op een fantasieopstelling.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo maar starten.
Inderdaad gewoon paar spelers rust geven valt toch niets meer te halen en je kan ze beter allemaal fit en fris hebben aankomende zondagquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Helemaal mee eens voor zondag. Donderdag graag rust voor een aantal mannen. Helaas is de spoeling (door blessures) vrij dun, dus dan kom je snel op een fantasieopstelling.
Gewoon paar spelers erin zetten die bijna nooit spelen idd. Die zullen ook gretig zijn om iets te laten zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon paar spelers rust geven valt toch niets meer te halen en je kan ze beter allemaal fit en fris hebben aankomende zondag
Denswil, Riedewald, Andersen, de Sa, Sigthórsson...?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gewoon paar spelers erin zetten die bijna nooit spelen idd. Die zullen ook gretig zijn om iets te laten zien.
Inderdaad !! Vd Hoorn erbij. Hoppakee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Denswil, Riedewald, Andersen, de Sa, Sigthórsson...?
Vergeet Sana niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Denswil, Riedewald, Andersen, de Sa, Sigthórsson...?
en dan met 6-0 eraf gaan, lijkt me niet zo'n goed planquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gewoon paar spelers erin zetten die bijna nooit spelen idd. Die zullen ook gretig zijn om iets te laten zien.
Wel grappig om te zien jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Heeft iemand afl. 1 van de serie Johan gezien? moeite waard?
Zit niet bij de selectie voor donderdag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, denk dat je met die jongens nog meer kans maakt dan met de jongens die ook weer tegen Feyenoord aan de bak moeten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan met 6-0 eraf gaan, lijkt me niet zo'n goed plan
Als Serero zondag inzetbaar is kan Duarte wel spelen tegen Salzburg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat? Donderdag? Ik weet niet of het verstandig is om Kishna 3x in een week te laten spelen, zie hem het liefst zondag in de basis staan. Kan Duarte wel gewoon 3x?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zit niet bij de selectie voor donderdag:OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faal van Frank.
Afgegaan ben je toch al dus dat maakt ook weinig meer uitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan met 6-0 eraf gaan, lijkt me niet zo'n goed plan
Doet toch wel wat hoor want dan is het dus incident meer, lijkt me beter dat ze de eer wat hoger houden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgegaan ben je toch al dus dat maakt ook weinig meer uit
We zullen het zien ik win liever zondag iigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doet toch wel wat hoor want dan is het dus incident meer, lijkt me beter dat ze de eer wat hoger houden.
Ajax kan beide, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien ik win liever zondag iig
Deze arrogantiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax kan beide, geen enkel probleem.
Frank liet ook zoiets doorschemeren in een interview. Gewoon even kijken of er wat te halen valt, geen risico's nemen met spelers etc.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met andere woorden sterkste opstelling starten en wisselen als het geen zin meer heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Frank liet ook zoiets doorschemeren in een interview. Gewoon even kijken of er wat te halen valt, geen risico's nemen met spelers etc.
Kishna sowieso niet laten spelen laat die maar 100% zijn tegen Feyenoord we kunnen wel wat kwaliteit voorin gebruikenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Frank liet ook zoiets doorschemeren in een interview. Gewoon even kijken of er wat te halen valt, geen risico's nemen met spelers etc.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
Top 5 spelers met de meeste minuten zijn: Blind, van Rhijn, Moisander, Schone, Serero, Fischer, Veltman en Klaassen. Waar mogelijk moet je hen rust geven tegen Salzburg.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opstappen met die rust, voor dat geld wat ze verdienen lopen ze zich maar mooi het lazarus hoor.
quote:SELECTIE - De selectie voor het Europa League-duel met Salzburg is bekendgemaakt. Op de clubsite staat de 18-koppige selectie vermeld. De geblesseerde Viktor Fischer heeft in de selectie van Frank de Boer plaats gemaakt voor Mike van der Hoorn.
Selectie voor duel met Salzburg:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan
Joël Veltman
Lucas Andersen
Daley Blind
Davy Klaassen
Jasper Cillessen
Stefano Denswil
Lesly de Sa
Jairo Riedewald
Ricardo Kishna
Op donderdag om 19.00 uur zal er worden afgetrapt in Salzburg.
De winterstop is net geweest. Gewoon GOAN!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
Top 5 spelers met de meeste minuten zijn: Blind, van Rhijn, Moisander, Schone, Serero, Fischer, Veltman en Klaassen. Waar mogelijk moet je hen rust geven tegen Salzburg.
De Boer ziet die 2 wedstrijden als iets positiefs voor de conditie/kracht.quote:
V Rhijn heeft meeste minuten toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
De winterstop is net geweest. Gewoon GOAN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |