Vind ik ook, als je wint zonder Pelle is er weer een excuus, Ajax is gewoon beter dus dat moeten ze maar laten zien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:24 schreef GGMM het volgende:
Boeie, we winnen toch wel van ze.Des te leuker om het met Pelle te doen, nu hebben ze tenminste valse hoop.
Nou ja, wij missen ook Boilesen, Schöne en misschien Serero nog. Maar ik ben het wel met je eens ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook, als je wint zonder Pelle is er weer een excuus, Ajax is gewoon beter dus dat moeten ze maar laten zien.
Zie alleen schöne als een echt probleem. Andere twee vervelend, maar toch. Schone is de man in vormquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, wij missen ook Boilesen, Schöne en misschien Serero nog. Maar ik ben het wel met je eens ja.
Boilesen is natuurlijk ook geen fantastische speler ofzo, maar je moet met hem wel Blind van het middenveld halen. In dat opzicht is het wel een groot gemis vind ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zie alleen schöne als een echt probleem. Andere twee vervelend, maar toch. Schone is de man in vorm
En Fischer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, wij missen ook Boilesen, Schöne en misschien Serero nog. Maar ik ben het wel met je eens ja.
Daardoor moet De Sa nu gaan spelen. Bwoah.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die noemde ik expres niet. Die mis ik niet om eerlijk te zijn.
GEEF AJAX TDK TERUGquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Nickskuh het volgende:
Huawei gaat het Ajax shirt verneuken
TDKquote:
Deze kende ik nog niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
TDK.
[ afbeelding ]
Heb deze nog steeds.
Pareltjequote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
TDK.
[ afbeelding ]
Heb deze nog steeds.
Nog lelijker dan dat gekke ruitjesshirt van PSV vorig jaarquote:
Bron?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Nickskuh het volgende:
Huawei gaat het Ajax shirt verneuken
Jij vind die shirts van Liverpool zeker ook lelijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nog lelijker dan dat gekke ruitjesshirt van PSV vorig jaarBest knap
Met het oude logo erop is het sowieso al mooier dan elk uitshirt dat wij nu hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nog lelijker dan dat gekke ruitjesshirt van PSV vorig jaarBest knap
Hij zal wel deze tweet bedoelen:quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bron?
Naar mijn weten zal Huawei alleen een partner worden ipv hoofdsponsor..
Zegt mij allemaal vrij weinig en lijkt mij vooral om wat bezoekers voor zijn site te krijgen.twitter:brian_speelman twitterde op woensdag 26-02-2014 om 12:15:31#Huawei gefelicieerd dat jullie nieuwe hoofdsponsor van #Ajax zijn. Nu al te bestellen bij #centralpoint_nl Zie: http://t.co/H1ODXUvglO reageer retweet
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:24 schreef GGMM het volgende:
Boeie, we winnen toch wel van ze.Des te leuker om het met Pelle te doen, nu hebben ze tenminste valse hoop.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat Ajax nog wel een eerste spits halen die er meteen staat. Of ze gaan nog een jaar door met Sigthorsson of Bojan ...
Luuk de Jong?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat Ajax nog wel een eerste spits halen die er meteen staat. Of ze gaan nog een jaar door met Sigthorsson of Bojan ...
Een aanspeelpunt is toch best belangrijk voor ons spel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Ik zie het niet gebeuren, de opbouw gaat van onderuit.
Dan kan je net zo goed Siem behouden voor de spits.quote:
Dan moet die wel willen blijven he, ben bang dat die het in zijn paasei heeft gehaald dat hij nog naar een subtopper kan in Engeland ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aanspeelpunt is toch best belangrijk voor ons spel.
[..]
Dan kan je net zo goed Siem behouden voor de spits.
Ik bedoelde niet de opbouw van het spel maar van een behoorlijk elftal met ook voorin kwaliteit, vanuit de jeugd dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aanspeelpunt is toch best belangrijk voor ons spel.
[..]
Dan kan je net zo goed Siem behouden voor de spits.
Ik hoop maar dat het lukt dat de Jong weggaat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet die wel willen blijven he, ben bang dat die het in zijn paasei heeft gehaald dat hij nog naar een subtopper kan in Engeland ook
Ja maar als Bojan, de Jong, Hoesen en Sigthorsson weggaan kan je niet op een van de belangrijkste posities een spits zetten van 17 die nog niet eens klaargestoomd is voor het grote werk. Dus moet je het weer met noodverbandjes doen. En dat lijkt me niet de bedoeling als je het geld hebt liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de opbouw van het spel maar van een behoorlijk elftal met ook voorin kwaliteit, vanuit de jeugd dus
Oke manquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het lukt dat de Jong weggaat.
Dan wel ja maar gaan die allen weg?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als Bojan, de Jong, Hoesen en Sigthorsson weggaan kan je niet op een van de belangrijkste posities een spits zetten van 17 die nog niet eens klaargestoomd is voor het grote werk. Dus moet je het weer met noodverbandjes doen. En dat lijkt me niet de bedoeling als je het geld hebt liggen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij zal wel deze tweet bedoelen:Zegt mij allemaal vrij weinig en lijkt mij vooral om wat bezoekers voor zijn site te krijgen.twitter:brian_speelman twitterde op woensdag 26-02-2014 om 12:15:31#Huawei gefelicieerd dat jullie nieuwe hoofdsponsor van #Ajax zijn. Nu al te bestellen bij #centralpoint_nl Zie: http://t.co/H1ODXUvglO reageer retweet
Hoesen is verhuurd met optie tot koop, Bojan voldoet niet en is de vraag of ze hem nog een jaar huren, de Jong wil weg en volgens mij is het TH wel redelijk klaar met onze IJslandse vriend. Dus het zou zomaar kunnen ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan wel ja maar gaan die allen weg?
Dat is Vasion, riep voor de wedstrijd tegen Heerenveen dat Ajax zou verliezen, hetzelfde tegen AZ.quote:
Ah, is het er zo eentje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is Vasion, riep voor de wedstrijd tegen Heerenveen dat Ajax zou verliezen, hetzelfde tegen AZ.
Die moet je dus heel serieus nemen.
Niks mis met een beetje anti-jinx.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is Vasion, riep voor de wedstrijd tegen Heerenveen dat Ajax zou verliezen, hetzelfde tegen AZ.
Die moet je dus heel serieus nemen.
Daarom ben ik ook blij dat hij heeft gezegd dat Feyenoord wel even wint van Ajax.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje anti-jinx.
Oh nog even wedden trouwens! Ik vergeet het altijdquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat hij heeft gezegd dat Feyenoord wel even wint van Ajax.
Ik hoef eigenlijk al niet meer te kijken!
Vergeet ook geen aanzienlijk bedrag in te zetten op het doorgaan van Ajax tegen Salzburg. Naar het schijnt gaat Ajax de triple winnen dit jaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nog even wedden trouwens! Ik vergeet het altijd
Sowieso zet ik NOOIT een aanzienlijk bedrag. Altijd maar 3 of 5 euro per wedstrijd. Waar ik dan achteraf spijt van heb omdat ik heb gewonnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet ook geen aanzienlijk bedrag in te zetten op het doorgaan van Ajax tegen Salzburg. Naar het schijnt gaat Ajax de triple winnen dit jaar.
Zulke berichten heb ik ook vernomen. Al het geld van mijn spaarrekening op Ajax gezet natuurlijk, dat is toch wel zo 3 euro.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet ook geen aanzienlijk bedrag in te zetten op het doorgaan van Ajax tegen Salzburg. Naar het schijnt gaat Ajax de triple winnen dit jaar.
Ik overweeg een "Eet je schoon op" waarbij ik mijn FOK!-account inzet. Ik ben er toch geheel zeker van dat het nog wel goedkomtquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zulke berichten heb ik ook vernomen. Al het geld van mijn spaarrekening op Ajax gezet natuurlijk, dat is toch wel zo 3 euro.
Ik neem aan dat je schoen bedoeltquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg een "Eet je schoon op" waarbij ik mijn FOK!-account inzet. Ik ben er toch geheel zeker van dat het nog wel goedkomt
Eriksen en Fischer kwamen voor 1 en 1,5 miljoen zonder enige wedstrijd op profniveau. Het gaat puur om de potentie en dat vinden ze blijkbaar 2,5 miljoen waard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige die het veel geld vind voor Zivkovic? Zo'n bijzondere indruk heeft hij nou niet achter gelaten.
Overmars & co zullen wel weten wat ze doen, denk ik dan altijd maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige die het veel geld vind voor Zivkovic? Zo'n bijzondere indruk heeft hij nou niet achter gelaten.
Vind het bedrag het risico wel waard en had verwacht dat Groningen wel wat meer zou eisen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Smoofie het volgende:
Als ze hem maar niet als no.1 spits gaan gebruiken met hun studio sport scouting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |