quote:
Blijkbaar ken jij geen echte games of anime.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
kan die achterlijke pokemon uit de OP?
Tuurlijk vriendquote:Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
pokemonquote:Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
Geloof toch dat ik mij niet direct schuldig gevoel aangezien hij later die dag nog een FOK!-meet had. Al mis ik Tjacka nu al. #Foreverinmyheartquote:Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
we hebben hem nu aangezet tot digitale zelfmoord
wees er maar trots op
boksquote:
avatar is geen anime want amerikaanse productie toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:43 schreef Chizu het volgende:
[..]
Blijkbaar ken jij geen echte games of anime.
True but stillquote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boks
[..]
avatar is geen anime want amerikaanse productie toch?
en pokemon is gwn kut beter speel je fable ofzo
Ah, zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pikachu, kijk de editnotes maar
Nee hoor. Ik was de baas samen met tjacka. En Fopje, brandx en heatwavequote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar KANOVINNIE eerst was tjacka de baas
sowieso fable, assasins creed serie, skyrim, redcat superkarts en een hele hoop andere games > pokemonquote:
Waaaaaaatquote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sowieso fable, assasins creed serie, skyrim, redcat superkarts en een hele hoop andere games > pokemon
mag ik ook de baas zijn PLSquote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was de baas samen met tjacka. En Fopje, brandx en heatwave
Kan ik toch niets aan doen?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag ik ook de baas zijn PLS
Stuur maar een mailtje naar forum[at]fok.nlquote:Op maandag 24 februari 2014 22:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga naar de baas Danny zeg: De OF is zo goed hij mag baas zijn
Sory ik kan geen holland kan jij doe foor mij?!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar forum[at]fok.nl
Neequote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sory ik kan geen holland kan jij doe foor mij?!
hij doet eerst foor mei bby xoxoquote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sory ik kan geen holland kan jij doe foor mij?!
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest heel hard lachen![]()
Pfffffquote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
die 14 jarige jochies die nadat ze een potje CoD ghosts hebben verloren gaan roepen dat ze je moeder hebben geneuktquote:
Dank je.quote:
Ah.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef Chizu het volgende:
[..]
Omdat iedereen zegt dat ze je ma neuken toch
iemand die zich wel verstaanbaar kan maken met de Nederlandse taal?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat voor sorten mensen ben jij
Beste comeback ever.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
iemand die zich wel verstaanbaar kan maken met de Nederlandse taal?
Je bent vanavond bijzonder complimenteus.quote:
Bedankt man!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent vanavond bijzonder complimenteus.
Is dat die film dat ze in die skilift zitten?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Het is die superleuke Disney musicalfilmquote:Op maandag 24 februari 2014 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat die film dat ze in die skilift zitten?
Edit: laat maar
Heb ook een keer een film gezien die frozen heet dacht ik en dat ging over 3 mensen die vast zaten in een skilift. Eigenlijk een saaie kutfilm. Was alleen leuk toen er 1 naar beneden sprong, zijn benen brak en opgegeten werd door wolven.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:02 schreef Chizu het volgende:
[..]
Het is die superleuke Disney musicalfilm
Jij sadistquote:Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ook een keer een film gezien die frozen heet dacht ik en dat ging over 3 mensen die vast zaten in een skilift. Eigenlijk een saaie kutfilm. Was alleen leuk toen er 1 naar beneden sprong, zijn benen brak en opgegeten werd door wolven.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ok, blauwetijger, tis wel een lekker wijf. Toch wel.
Nicequote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja man ik heb nu ook de BReaking Bad Ge Uit keken ik kijk nu Prison Break
dat was echt een saaie film jaquote:Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ook een keer een film gezien die frozen heet dacht ik en dat ging over 3 mensen die vast zaten in een skilift. Eigenlijk een saaie kutfilm. Was alleen leuk toen er 1 naar beneden sprong, zijn benen brak en opgegeten werd door wolven.
Hoe ver ben je met Prison Breakquote:Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar het einde was wel fucked up man
Holaquote:
How are you sir?quote:
Ik weet niet hoeveel seizoenen ik heb gezien eigenlijk maar niet allesquote:Op maandag 24 februari 2014 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb jij hem helemaal afgekeken
WAZZZAAAAAAAAAAAAAquote:
Ja lekker hoor. Goed weekend gehad?quote:
Ja, was afgelopen week in NL, was leukquote:Op maandag 24 februari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker hoor. Goed weekend gehad?
Oh nice. Nog leuke dingen gedaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was afgelopen week in NL, was leuk
Et toi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Er zijn er 4 in totaalquote:Op maandag 24 februari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel seizoenen ik heb gezien eigenlijk maar niet alles
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice. Nog leuke dingen gedaan?
Gister naar Avicii geweest, die draaide in Ziggodome
Hey, wat leuk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wie![]()
Nee, niets bijzonders gedaan
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Aha, dan heb ik er 2 of 3 gezien, weet ik zo even nietquote:
Tjacka en Cachiequote:Op maandag 24 februari 2014 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey, wat leuk man
Met wie![]()
Nee, niets bijzonders gedaan
Ja was gezellig.quote:
Jepquote:Op maandag 24 februari 2014 23:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iemand hier die heel Prison Break heb Ge Af zien?
Klinkt inderdaad wel stoer jaquote:Op maandag 24 februari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was gezellig.Vet om keer live te zien
Ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iemand hier die heel Prison Break heb Ge Af zien?
Jij deed wel even een fapje toen Michael uit de kast kwam zeker?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij deed wel even een fapje toen Michael uit de kast kwam zeker?
Nee hoor, was niet nodig want ik kwam spontaan klaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij deed wel even een fapje toen Michael uit de kast kwam zeker?
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, was niet nodig want ik kwam spontaan klaar.
Maar nu is hij lelijk geworden, helaas.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Was ook wel overduidelijk dat hij uit de kast zou komen
Kut is het wel ja. Had heel mijn toekomst al met haar uitgedacht, maar nu is die kans verkeken.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Net als met Ellen Page trouwens.
Ellen
Die begrijp ik niet.quote:
Oh jij bent ook lid van de Ellen Page-fanclub? Kudosquote:Op maandag 24 februari 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut is het wel ja. Had heel mijn toekomst al met haar uitgedacht, maar nu is die kans verkeken.
Ja, lastig bijhouden he? Zo snel.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het ging van Avicii naar kasthomo naar Michael.
Dat klopt.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het ging van Avicii naar kasthomo naar Michael.
Valt weinig aan uit te leggen.quote:
Niet perse. Al ziet ze er prima uit.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jij bent ook lid van de Ellen Page-fanclub? Kudos
Zozo,hoe weet jij dat?quote:
Hij wil jequote:Op maandag 24 februari 2014 23:36 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in m'n pohi heeft gekeken.
Fijn voor jequote:Op maandag 24 februari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn dat je voor mij praat, maar dat was al algemeen bekend.
Jouw penis lijkt op een Pokemon?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw penis lijkt op een Pokemon?
Wow..
De curves.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw penis lijkt op een Pokemon?
Wow..
Jammer inderdaad dat ze alweer een streep heeft door haar naam. Kun je niet met haar ruilen?quote:
Spuit 11 gespot.quote:
Ik was het aan het lezen lulquote:
Blabla.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat ze alweer een streep heeft door haar naam. Kun je niet met haar ruilen?
Precies, jij voegt niets toe en zij is nog wel grappigquote:
Jij wel dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, jij voegt niets toe en zij is nog wel grappig
Ja, meestal beperken mijn posts zich niet enkel tot gluteus maximus en het zuigen van besneden pikkiesquote:
Blaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, meestal beperken mijn posts zich niet enkel tot gluteus maximus en het zuigen van besneden pikkies
zuigen van besneden fikkies?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, meestal beperken mijn posts zich niet enkel tot gluteus maximus en het zuigen van besneden pikkies
Ja, best wel een grote faal inderdaadquote:
Ik moet nu denken aan besneden honden.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, best wel een grote faal inderdaad
Ik denk dat het zuiggedrag te maken heeft met het vroegere gebruik van de speenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan besneden honden.
Bah, nee.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan besneden honden.
Bah, nee.
Iedere baby heeft een speenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat het zuiggedrag te maken heeft met het vroegere gebruik van de speen
Ik dacht heel even dat je een besneden hond ging laten zienquote:
Viespeukquote:Op maandag 24 februari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je een besneden hond ging laten zien
Hahahahaquote:Op maandag 24 februari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kap daar nou eens mee man.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zagenquote:
Kom maar opquote:
Mwah, valt mee. Niet persee. Hoezo?quote:
Wat is het nou, 'valt mee' en 'niet persee' is tegenstrijdigquote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Niet persee. Hoezo?
Ik vind er niet zo veel van eigenlijk. Je doet redelijk normaal, kan af en toe nog wel eens zuigen... maar goed.. je bent hommo dus dat neem ik je niet kwalijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het nou, 'valt mee' en 'niet persee' is tegenstrijdig![]()
Gewoon, interesse. Stuart loopt meestal te zuigen op mij en beschuldigt me van alles en hij is de enige waarvan ik weet/hoor dat ik beter een ban verdien dan sof, dus vroeg me af wat een modje die hier 24/7 lurkt van vindt.
Ik heb gevraagd of je niet kunt ruilen met Sof. Doe niet zo zielig met posts uit hun verband 'rukken'quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het nou, 'valt mee' en 'niet persee' is tegenstrijdig![]()
Gewoon, interesse. Stuart loopt meestal te zuigen op mij en beschuldigt me van alles en hij is de enige waarvan ik weet/hoor dat ik beter een ban verdien dan sof, dus vroeg me af wat een modje die hier 24/7 lurkt van vindt.
Dankjewelquote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vind er niet zo veel van eigenlijk. Je doet redelijk normaal, kan af en toe nog wel eens zuigen... maar goed.. je bent hommo dus dat neem ik je niet kwalijk.
Goed hoor, beetje jeuk aan mn zak.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewelhier kan ik wat mee
Hoe is t verder?
tijgerbalsem opsmerenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje jeuk aan mn zak.
Met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |