Heb ook een keer een film gezien die frozen heet dacht ik en dat ging over 3 mensen die vast zaten in een skilift. Eigenlijk een saaie kutfilm. Was alleen leuk toen er 1 naar beneden sprong, zijn benen brak en opgegeten werd door wolven.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:02 schreef Chizu het volgende:
[..]
Het is die superleuke Disney musicalfilm
Jij sadistquote:Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ook een keer een film gezien die frozen heet dacht ik en dat ging over 3 mensen die vast zaten in een skilift. Eigenlijk een saaie kutfilm. Was alleen leuk toen er 1 naar beneden sprong, zijn benen brak en opgegeten werd door wolven.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ok, blauwetijger, tis wel een lekker wijf. Toch wel.
Nicequote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja man ik heb nu ook de BReaking Bad Ge Uit keken ik kijk nu Prison Break
dat was echt een saaie film jaquote:Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ook een keer een film gezien die frozen heet dacht ik en dat ging over 3 mensen die vast zaten in een skilift. Eigenlijk een saaie kutfilm. Was alleen leuk toen er 1 naar beneden sprong, zijn benen brak en opgegeten werd door wolven.
Hoe ver ben je met Prison Breakquote:Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar het einde was wel fucked up man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |