quote:
Blijkbaar ken jij geen echte games of anime.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
kan die achterlijke pokemon uit de OP?
Tuurlijk vriendquote:Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
pokemonquote:Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
Geloof toch dat ik mij niet direct schuldig gevoel aangezien hij later die dag nog een FOK!-meet had. Al mis ik Tjacka nu al. #Foreverinmyheartquote:Op maandag 24 februari 2014 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
we hebben hem nu aangezet tot digitale zelfmoord
wees er maar trots op
boksquote:
avatar is geen anime want amerikaanse productie toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:43 schreef Chizu het volgende:
[..]
Blijkbaar ken jij geen echte games of anime.
True but stillquote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boks
[..]
avatar is geen anime want amerikaanse productie toch?
en pokemon is gwn kut beter speel je fable ofzo
Ah, zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pikachu, kijk de editnotes maar
Nee hoor. Ik was de baas samen met tjacka. En Fopje, brandx en heatwavequote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar KANOVINNIE eerst was tjacka de baas
sowieso fable, assasins creed serie, skyrim, redcat superkarts en een hele hoop andere games > pokemonquote:
Waaaaaaatquote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sowieso fable, assasins creed serie, skyrim, redcat superkarts en een hele hoop andere games > pokemon
mag ik ook de baas zijn PLSquote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was de baas samen met tjacka. En Fopje, brandx en heatwave
Kan ik toch niets aan doen?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag ik ook de baas zijn PLS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |