Dat is zagenquote:
Kom maar opquote:
Mwah, valt mee. Niet persee. Hoezo?quote:
Wat is het nou, 'valt mee' en 'niet persee' is tegenstrijdigquote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Niet persee. Hoezo?
Ik vind er niet zo veel van eigenlijk. Je doet redelijk normaal, kan af en toe nog wel eens zuigen... maar goed.. je bent hommo dus dat neem ik je niet kwalijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het nou, 'valt mee' en 'niet persee' is tegenstrijdig![]()
Gewoon, interesse. Stuart loopt meestal te zuigen op mij en beschuldigt me van alles en hij is de enige waarvan ik weet/hoor dat ik beter een ban verdien dan sof, dus vroeg me af wat een modje die hier 24/7 lurkt van vindt.
Ik heb gevraagd of je niet kunt ruilen met Sof. Doe niet zo zielig met posts uit hun verband 'rukken'quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het nou, 'valt mee' en 'niet persee' is tegenstrijdig![]()
Gewoon, interesse. Stuart loopt meestal te zuigen op mij en beschuldigt me van alles en hij is de enige waarvan ik weet/hoor dat ik beter een ban verdien dan sof, dus vroeg me af wat een modje die hier 24/7 lurkt van vindt.
Dankjewelquote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vind er niet zo veel van eigenlijk. Je doet redelijk normaal, kan af en toe nog wel eens zuigen... maar goed.. je bent hommo dus dat neem ik je niet kwalijk.
Goed hoor, beetje jeuk aan mn zak.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewelhier kan ik wat mee
Hoe is t verder?
tijgerbalsem opsmerenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje jeuk aan mn zak.
Met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |