Wauw. Een bushalte.quote:
Ok gifjes posten jongens.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef Karina het volgende:
Mijn internet ligt eruit kut upc. En mobiel is retetraag.
Voor je het weet heb je hem met de dood bedreigd.quote:
Een stad dat volgens de mythologieën uit alleen maar kanjer bazen bestonden.quote:
Zonder mods, bestuur tegen de muur alles.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een stad dat volgens de mythologieën uit alleen maar kanjer bazen bestonden.
Wij zijn tenminste echt voetbal.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder mods, bestuur tegen de muur alles.
Waarom niet thuis?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu is dit m'n wallpaper.
Op m'n werk.
Ik zei eerst 'waarom niet op werk?'. Doe het dan tenminste goed.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zei eerst 'waarom niet op werk?'. Doe het dan tenminste goed.
Nu snap ik al die Feyenoorders eigenlijk wel.
Wat een slechte mod ben jij.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zei eerst 'waarom niet op werk?'. Doe het dan tenminste goed.
Nu snap ik al die Feyenoorders eigenlijk wel.
Wat een slechte mod ben jij.
Dan is het goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar om je vraag te beantwoorden; thuis ook, maar ik zit nu toevallig op m'n werk dus vandaar dat ik dat zei.
Arrested developmentquote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan kijken
Wielrennen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan kijken
Goede excuus om naar buiten te gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
Nou lekker dan die storing kan nog wel tot half 7 durenNet ff gebeld
Ja of iets leukers! Mezelf in mijn kont injecteren met aids en ondertussen keihete sambal op mijn ogen smeren! Daarbij ga ik negerzoenen met punaises eten.quote:
Uh...oke?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of iets leukers! Mezelf in mijn kont injecteren met aids en ondertussen keihete sambal op mijn ogen smeren! Daarbij ga ik negerzoenen met punaises eten.
Ja. of strijkenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goede excuus om naar buiten te gaan.
Je mag mijn lvl 90 mage kopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben net level 60 geworden op mijn monk.
Je zou ook sollicitatiebrieven kunnen versturen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. of strijkenIk zit mobiel met *bliep en dat is heel traag, maar goed 50 cent voor een dag internetten is niet zo veel natuurlijk.
ja mobviel zeker. mijn cv staat niet op mijn telefoon schat.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou ook sollicitatiebrieven kunnen versturen.
Dit is Diablo gekkerd. Jimbo heeft mij geboost, leuk he.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag mijn lvl 90 mage kopen.
Wielrennen is nooit interessant.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks interessants nu. Vanaf zaterdag gaan we fulltime los 2 maanden lang
Schrijven. Of naar de bibliotheek. Je moet het wel willen natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
ja mobviel zeker. mijn cv staat niet op mijn telefoon schat.
Oh kak.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is Diablo gekkerd. Jimbo heeft mij geboost, leuk he.
Kan niet wachten.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks interessants nu. Vanaf zaterdag gaan we fulltime los 2 maanden lang
nou geschreven valt wel op ja. misschien niet eens zo gek iddquote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schrijven. Of naar de bibliotheek. Je moet het wel willen natuurlijk.
Met word perfect natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
nou geschreven valt wel op ja. misschien niet eens zo gek idd
Of via Facebook.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
nou geschreven valt wel op ja. misschien niet eens zo gek idd
met de hand.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met word perfect natuurlijk.
heb ik nietquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
heb ik nietIk tether nu met mobiel en laptop maar als mijn batterij leeg is dan moet ik eerst mijn mobiel weer opladen
Dit is echt zo van: we niets in je maar we kunnen er niet onderuit je wel voor een gesprek te laten komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet eens een jaar gratis bier
0.0% bier. #deleven.quote:
Precies dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is echt zo van: we niets in je maar we kunnen er niet onderuit je wel voor een gesprek te laten komen.
Ok dan kan je zaterdag mooi mijn alcoholvrije voorraad opzuipen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
0.0% bier. #deleven.
[..]
Precies dat.
Welke merk?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan kan je zaterdag mooi mijn alcoholvrije voorraad opzuipen.
Sponsor van PSV. Niets mis mee.quote:
Bavaria 0,0% meet op het dak van de Ikea.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan kan je zaterdag mooi mijn alcoholvrije voorraad opzuipen.
Daar schenken ze heineken.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bavaria 0,0% meet op het dak van de Ikea.
Pics van jou in mijn dm box.quote:
Flikker gewoon op debiel.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is lang geleden knut. Je mag drie keer raden wie ik gisteren tegen kwam bij ajax
Doe eens rustig Knut. Cachet is sinds gister wel een persoonlijk contact.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is lang geleden knut. Je mag drie keer raden wie ik gisteren tegen kwam bij ajax
Van jou krijg ik tenminste aandacht.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu er geen kut meer te doen is in GRTD komt ze hier weer irritant doen hoor.
Interesseert me niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens rustig Knut. Cachet is sinds gister wel een persoonlijk contact.
[..]
Ik vond het zeer awkward. Waar zaten jullie nou?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens rustig Knut. Cachet is sinds gister wel een persoonlijk contact.
[..]![]()
Toeval bestaat niet zeggen ze Cachet, al was het wel erg bijzonder.
Doe dit lekker in GRTD of het Ajax topic.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond het zeer awkward. Waar zaten jullie nou?
Adames is wel een lekkerding zeg.
Woensel West represent.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat pakken ze ook wel terug in die tokkiestraat
Was je daar? Had het gezegd dan had ik gezwaaidquote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog even met Johnny de Mol gebabbeld in het Olympisch Stadion
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat pakken ze ook wel terug in die tokkiestraat
Knut heeft zo zijn reputatie hoog te houden, en dat gun ik hem.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:25 schreef mrstylo het volgende:
Knut heeft een persoonlijke vete zie ik.
Ze mist niveau.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:25 schreef mrstylo het volgende:
Knut heeft een persoonlijke vete zie ik.
Geloof me, die heeft ze ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij vrouwen gaat het meestal om andere kwaliteiten
http://10fastfingers.com/typing-test/englishquote:Op maandag 24 februari 2014 14:29 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft de link nog naar die typtest die hier een tijd geleden stond?
Die kon je dus niet zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh
Heb ik nou smoofie of adames ontmoet? Ik weet het niet
Ben bijna nooit in Eindhoven.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met die cafe's Stratum? Dat is toch alleen maar Bavaria
Tijdje geleden al. Wezen schaatsen. Volgende keer kom ik wel een bakkie braziliaanse koffie doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was je daar? Had het gezegd dan had ik gezwaaid
Ik ben de snelstequote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://10fastfingers.com/typing-test/english
Bedoel je? Nederlandse versie zoek jezelf maar op.
Jij bent écht lief.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://10fastfingers.com/typing-test/english
Bedoel je? Nederlandse versie zoek jezelf maar op.
Je gedroeg je dan ook erg stoer. Ik kon je vriend zelf ongestraft aanranden.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ze allebei gezien. Voel me erg stoer nu.
Stoer he. Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gedroeg je dan ook erg stoer. Ik kon je vriend zelf ongestraft aanranden.
Is ze neukbaar?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gedroeg je dan ook erg stoer. Ik kon je vriend zelf ongestraft aanranden.
Ze kan geen DoublePain aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |