Wielrennen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan kijken
Goede excuus om naar buiten te gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
Nou lekker dan die storing kan nog wel tot half 7 durenNet ff gebeld
Ja of iets leukers! Mezelf in mijn kont injecteren met aids en ondertussen keihete sambal op mijn ogen smeren! Daarbij ga ik negerzoenen met punaises eten.quote:
Ken ik nietquote:
Uh...oke?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of iets leukers! Mezelf in mijn kont injecteren met aids en ondertussen keihete sambal op mijn ogen smeren! Daarbij ga ik negerzoenen met punaises eten.
Ja. of strijkenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goede excuus om naar buiten te gaan.
Je mag mijn lvl 90 mage kopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben net level 60 geworden op mijn monk.
Je zou ook sollicitatiebrieven kunnen versturen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. of strijkenIk zit mobiel met *bliep en dat is heel traag, maar goed 50 cent voor een dag internetten is niet zo veel natuurlijk.
Niks interessants nu. Vanaf zaterdag gaan we fulltime los 2 maanden langquote:
ja mobviel zeker. mijn cv staat niet op mijn telefoon schat.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou ook sollicitatiebrieven kunnen versturen.
Dit is Diablo gekkerd. Jimbo heeft mij geboost, leuk he.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag mijn lvl 90 mage kopen.
Wielrennen is nooit interessant.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks interessants nu. Vanaf zaterdag gaan we fulltime los 2 maanden lang
Schrijven. Of naar de bibliotheek. Je moet het wel willen natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
ja mobviel zeker. mijn cv staat niet op mijn telefoon schat.
Oh kak.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is Diablo gekkerd. Jimbo heeft mij geboost, leuk he.
Kan niet wachten.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks interessants nu. Vanaf zaterdag gaan we fulltime los 2 maanden lang
nou geschreven valt wel op ja. misschien niet eens zo gek iddquote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schrijven. Of naar de bibliotheek. Je moet het wel willen natuurlijk.
Met word perfect natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
nou geschreven valt wel op ja. misschien niet eens zo gek idd
Of via Facebook.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
nou geschreven valt wel op ja. misschien niet eens zo gek idd
Ik weet hoe je je voelt XDquote:
met de hand.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met word perfect natuurlijk.
heb ik nietquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
heb ik nietIk tether nu met mobiel en laptop maar als mijn batterij leeg is dan moet ik eerst mijn mobiel weer opladen
Niet eens een jaar gratis bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop