Speciaal voor jou, om te cutten!quote:
quote:
Awesome is iemand die graag met mensen mee denkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook, al vind ik het eng dat hij 'm zo kant en klaar had liggen.
Succes straks meid! Als het je allemaal te veel wordt mag je je zelf daarna best verwennen met een appelgebakjequote:
gwn typcursusje gedaan vroeger van scheideggerquote:Op maandag 24 februari 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze zitten er al maanden op te azenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En mezelf insmeren met slagroom, ja? En dan laat ik het m'n 14 katten van me af likken.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Succes straks meid! Als het je allemaal te veel wordt mag je je zelf daarna best verwennen met een appelgebakje
heyyyy ik ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gwn typcursusje gedaan vroeger van scheidegger
hier is de dieetkoningquote:Op maandag 24 februari 2014 09:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heyyyy ik ook.
Met zo'n elektrische typemachine nog?
En zo'n Typomaat voor je neus?
Heerlijk was dat. 280 aanslagen per minuut, speciaal diplomaatje kreeg ik srs
That's cute, in a disturbing way.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zitten er al maanden op te azenIk zag het al een paar keer in Gym voorbij komen
Ik denk dat je daar die katten niet voor nodig hebt...quote:Op maandag 24 februari 2014 09:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En mezelf insmeren met slagroom, ja? En dan laat ik het m'n 14 katten van me af likken.
lurkertquote:Op maandag 24 februari 2014 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zitten er al maanden op te azenIk zag het al een paar keer in Gym voorbij komen
Voor de moeilijk te bereiken plekjesquote:Op maandag 24 februari 2014 09:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar die katten niet voor nodig hebt...
jij probeert ook af te vallen toch ray? Hoeveel kcals zat je ook alweer per dag?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik hou me wel aan m'n dieet idd. Elke dag...
Jawel hoor. Ik eet 3x p/w een toetje. Doe de dag erna een balansdagje of mee doen met body attack.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:38 schreef Montelly het volgende:
Mag ik nou af en toetje? Heb ergens gehoord dat zolang het onder bepaalde calorieën zit het niet erg is en je moet wel kunnen genieten.
Dus jij bent 1 van de 300 lurkers?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:38 schreef Qwea het volgende:
Zolang je maar geniet meit!!quote:Op maandag 24 februari 2014 09:39 schreef clumsy_clown het volgende:
En mezelf insmeren met slagroom, ja? En dan laat ik het m'n 14 katten van me af likken.
5500kcalsquote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij probeert ook af te vallen toch ray? Hoeveel kcals zat je ook alweer per dag?
zoek op starting strenght, daar kan je veel info vinden en als je de popi jopie mannetjes vermijd maar de serieuze lifters aanspreekt willen die je vast wel helpen, nee heb je ja kan je krijgen!quote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Keshet het volgende:
Maar, gymclassheroes, kunnen jullie mij eens even wat uitleggen?
Ik sport bij Fit for Free (ja, in before the's ). Ik ben druk bezig met de krachttraining apparaten maar kijk altijd wat jaloers naar de mensen die met de echte gewichten bezig zijn. Ik vind het er ingewikkeld uitzien...De instructeurs op mijn lokale vestiging vind ik nou niet de types die me góed uit kunnen leggen hoe ik de echte trainingen kan doen.
Denken jullie dat al die stoere bois zoals jullie open staan voor een beginner die wil en kan leren?
Zeker wel. Ieder normaal persoon neemt iemand die serieus is serieus.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Keshet het volgende:
Ik sport bij Fit for Free (ja, in before the's ). Ik ben druk bezig met de krachttraining apparaten maar kijk altijd wat jaloers naar de mensen die met de echte gewichten bezig zijn. Ik vind het er ingewikkeld uitzien...De instructeurs op mijn lokale vestiging vind ik nou niet de types die me góed uit kunnen leggen hoe ik de echte trainingen kan doen.
Denken jullie dat al die stoere bois zoals jullie open staan voor een beginner die wil en kan leren?
lekker mee lezen in BBquote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Keshet het volgende:
Is dat voor of na je ochtendbout?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
5500kcals
snachts probeer ik altijd af te vallen.
En het werkt, want 's ochtends ben vaak 4kg lichter dan 'savonds na het eten....
Je wilt er toch niet uitzien als een man met al die spieren?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Keshet het volgende:
Zolang je de puberpikkies die een beetje laf de zwaarste gewichten pakken om er 3 halflamme oefeningen mee te doen ontwijkt, is mijn ervaring dat de grote mannen met liefde helpen. Mijn beste vriend is bodybuilder, en die smeekt al eeuwen om samen te gaan zodat hij me kan trainen. We wonen helaas in verschillende steden dus het gaat niet op.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Keshet het volgende:
Daar woont papa Sneek toch ook?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef Keshet het volgende:
Dank voor de tips! Ik sport in Capelle trouwens.
OMG ____quote:
Snakey is je man!!quote:Op maandag 24 februari 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar woont papa Sneek toch ook?Ik woon ook wel in de buurt hoor
Ja, want van liften word ik een gespierde bodybuilder. Komop, jullie weten ook beter dan dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je wilt er toch niet uitzien als een man met al die spieren?![]()
Een vrouw moet zacht zijn lieverd
http://startingstrength.wikia.com/wiki/Starting_Strength_Wikiquote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef Keshet het volgende:
Dank voor de tips! Ik sport in Capelle trouwens.
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:45 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, want van liften word ik een gespierde bodybuilder. Komop, jullie weten ook beter dan dat.
Ik wil spieren om sterker te zijn, mijn cuuurrrrves beter uit te laten komen en mijn basaalmetabolisme te verhogen.
www.slank-en-sterk.nlquote:Op maandag 24 februari 2014 09:45 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, want van liften word ik een gespierde bodybuilder. Komop, jullie weten ook beter dan dat.
Ik wil spieren om sterker te zijn, mijn cuuurrrrves beter uit te laten komen en mijn basaalmetabolisme te verhogen.
hahaquote:Op maandag 24 februari 2014 09:46 schreef Keshet het volgende:
[..]
Zodat ik/wij jullie topic kunnen hijacken?
Link naar de training op die site doet het niet.quote:
Ik word altijd super agressief van whey. Mag het ook niet meer gebruiken van mijn moeder nu.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:47 schreef douche-eendje het volgende:
Magisch spul. Gisterochtend getraind, daarna shake. Vrijwel geen spierpijn nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |