![ubA2R9m.png]()
![diet19.gif]()
WELKOM IN DE FOKDIEETCLUBTOPIC!!! WAAR WE BEWUST KIEZEN!!
![wvXul4Z.jpg]()
Afvallen is niet moeilijk. Om maar met de deur in huis te vallen:
![AnPTwub.png]()
Afvallen hoeft helemaal niet moeilijk te zyn en als je gewoon een paar regels aanhoud damees

;)
1. Probeer altijd ik kies bewust logos te kopen, deze logos worden uitgedeeld door wetenschappers en die weten wel wat goed voor je is
2. VERMEID zoveel kant en klaar maaltijden!!!! Zelf make is lekkerder en gezonder! DEnk aan cupcakes of zelf pizza. Helemaal niet moeilijk maar veel gezonder. Dit komt omdat je allemaal natuurlijke produkten gebruikt en in de natuur is niemand dik.
3. Vermeid vetten. Simpel toch? Je wilt afvallen omdat je teveel vet hebt, dan is het laatste wat je wil eten natuurlijk vetten. Dit is gewoon logisch nadenken.
4. Vergeet vooral niet te genieten. Stress maakt dik en als je iets niet wil doen dan is het wel stressen. Maak je niet druk om dingen zoals calorieeen en eet gewoon wat je normaal ook deed maar dan iets minder. Om het dieeten vol te kunnen houden raad ik aan om elke dag minimaal 1 traktatie in te bouwen in de vorm van eten wat je zelf lekker vind.
![diet19.gif]()
![gonna-lose-weight.gif]()
In deze reeks proberen we elkaar zoveel mogelijk te ondersteunen en te helpen met afvallen.
heb je zelf nog tips of handige vetverbrandingstrucks laat het me weten dan zet ik het in de OP
anti-hongergevoel supertips!! [ahst's] 1. Poets je tanden!!!
2. drink water met een citroen erin!!
3. eet calorierijk voedsel (zoals pinda's, ze zijn klein, dus je wordt er niet dik van, maar stoppe de honger wel heel erg.

)