Nee, hij moet het delen met zijn 3 assistenten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met deze kunsten gok ik eerder op een Ferrari.
Daar floot die dit seizoen trouwens ook al een verschrikkelijke wedstrijdquote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Fred0w het volgende:
Gözübüyük hoeft voorlopig niet in de Kuip te komen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach kop op kan gebeuren
volgend jaar weer een kans om kampioen te worden
Deze vent, Blom en die andere teringdebiel Nijhuis zouden Feyenoord nooit meer moeten mogen fluiten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Fred0w het volgende:
Gözübüyük hoeft voorlopig niet in de Kuip te komen.
Zo zit ik ook iedere weekquote:
De lijst wordt steeds langer, ben benieuwd waar het probleem zit.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze vent, Blom en die andere teringdebiel Nijhuis zouden Feyenoord nooit meer moeten mogen fluiten.
En nog beweren er mensen dat er geen wedstrijden verkocht worden in de Eredivisiequote:
Het feit dat de arbitrage in Nederland van een ongekend kutniveau is.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De lijst wordt steeds langer, ben benieuwd waar het probleem zit.
Intense afkeer van Feyenoord (en Roda wordt trouwens ook onevenredig vaak genaaid), gok ik zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De lijst wordt steeds langer, ben benieuwd waar het probleem zit.
Ik weet wel zeker dat dit gebeurt. Niet zozeer in teams, wel op scheidsrechterlijk gebied.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
En nog beweren er mensen dat er geen wedstrijden verkocht worden in de Eredivisie
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit gebeurt. Niet zozeer in teams, wel op scheidsrechterlijk gebied.
Ja, met name op scheidsrechterlijk gebied denk ik inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit gebeurt. Niet zozeer in teams, wel op scheidsrechterlijk gebied.
Ga eens terug naar 818.quote:
Die zal niet gauw voor Feyenoord fluiten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
Scheidsrechters in NL zijn gewoon beroerd. Inconsequent. Dezelfde situaties beoordelen ze anders, zie Nijhuis vorige week.
Nu staat er wel ongelofelijk veel druk op Kuipers volgende week
Kuipers is toch de scheids waar ik het meeste vertrouwen in heb. Zeker in vergelijking met wandelende rampen als Blom, Nijhuis en Gozubuyuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die zal niet gauw voor Feyenoord fluiten.
Die man fluit gewoon als een van de weinigen goed en consequent.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die zal niet gauw voor Feyenoord fluiten.
Sorry maar dit slaat werkelijk waar nergens op.quote:
Ik ga dus morgen gewoon niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef Fred0w het volgende:
Dat word morgen gezellig op het werk met die neuzen om mij heen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze vent, Blom en die andere teringdebiel Nijhuis zouden Feyenoord nooit meer moeten mogen fluiten.
Vanaf nu nemen we jou nooit meer serieus.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sla de regels er even op na en dan lees je zelf dat het geen buitenspel is
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen gewoon niet.. Geen zin in dat volk. Echt. Ik open een brandslang op een van die gasten als ze hun smoel openen.
Regels geven juist aan dat het wel buitenspel is. Punt twee uit het lijstje op de 1e pagina van dit topic.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry maar dit slaat werkelijk waar nergens op.
Sla de regels er even op na en dan lees je zelf dat het geen buitenspel is. Die pingel was wel schandalig inderdaad.
Niet te serieus nemen die 818-ers.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen gewoon niet.. Geen zin in dat volk. Echt. Ik open een brandslang op een van die gasten als ze hun smoel openen.
Ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen energie voor. Ga morgen thuiswerken.
Mocht Pellè geschorst worden, dan komt dit door veelvuldig extra in beeld brengen. Niet door de actie zelf. Dit zie je trouwens wel vaker. Er zijn regelmatig smerige overtredingen waar te nemen die niet bestraft worden, maar alleen degene die door de media worden uitvergroot worden daarna nog bestraft.quote:
Jansen heeft helemaal niet toegegeven dat het buitenspel was.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan is in ieder geval 2 van toepassing. Zelfs de trainer van Twente geeft het toe
Ik kan er niet bij dat de grensrechter het niet ziet, terwijl hij op 1 lijn staat. Je hoeft verdomme maar op 1 ding te letten als grens in zo'n situatie
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mocht Pellè geschorst worden, dan komt dit door veelvuldig extra in beeld brengen. Niet door de actie zelf. Dit zie je trouwens wel vaker. Er zijn regelmatig smerige overtredingen waar te nemen die niet bestraft worden, maar alleen degene die door de media worden uitvergroot worden daarna nog bestraft.
Pelle?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht, wat een schandalige vertoning.
Boeiend, dan krijg je het dinsdag te horen. Gewoon ondergaan, en als het te irritant wordt een paar corrigerende tikkies uitdelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen energie voor. Ga morgen thuiswerken.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle?
Die man moet zich ook verrot schamen. Voor hetzelfde geld breekt die idioot zijn scheen op die muur.
hahahaquote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef H.FR het volgende:
Mocht Pellè geschorst worden, dan komt dit door veelvuldig extra in beeld brengen. Niet door de actie zelf.
Niet alleen de scheidsrechter en de KNVB zijn tegen Feyenoord, nu ook al de media?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mocht Pellè geschorst worden, dan komt dit door veelvuldig extra in beeld brengen. Niet door de actie zelf. Dit zie je trouwens wel vaker. Er zijn regelmatig smerige overtredingen waar te nemen die niet bestraft worden, maar alleen degene die door de media worden uitvergroot worden daarna nog bestraft.
Dit is het domste wat ik vandaag heb gelezen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goeie reactie.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF is de grootste calimero van Fok!.
Een scheidsrechter fluit een kutwedstrijd, dat gebeurt nou eenmaal. Is inherent aan het fluiten zonder technologische hulpmiddelen, vanaf de plaats waar Gozubuyuk stond kon hij inderdaad moeilijk zien of het een pingel was in de situatie met Immers.
Wanneer wij een goal maken vergelijkbaar met de 2-2, vinden we het allemaal terecht en is de niet-hinderlijk buitenspelregel perfect toegepast. Die beslissing kon echt twee kanten opvallen, die beide niet fout waren.
De handssituatie was ook geen pingel in mijn optiek. Immers schoot de bal, wordt van richting verandert en die jongen krijgt hem tegen zijn hand. Geen bewussie, gewoon dom pech dus geen penalty.
Okee manquote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jansen heeft helemaal niet toegegeven dat het buitenspel was.
En ik heb het net teruggezien en Mulder kan de bal zien en Castaignos loopt nog bij hem weg ook. Gewoon een geldig doelpunt.
quote:Maar als je het rationeel bekijkt, was het waarschijnlijk geen terechte treffer', doelde Jansen op de buitenspelpositie van aanvaller Luc Castaignos voor de neus van doelman Erwin Mulder.
Brandslang erop. Maar ik wacht gewoon een dagje, kunnen mijn collega's er onderhevig aan zijn op maandagquote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Boeiend, dan krijg je het dinsdag te horen. Gewoon ondergaan, en als het te irritant wordt een paar corrigerende tikkies uitdelen.
Die man moet zich trouwens schamen, ongeacht wat er met zijn scheen gebeurt. Het staat er een beetje rotquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Een scheidsrechter fluit een kutwedstrijd, dat gebeurt nou eenmaal. Is inherent aan het fluiten zonder technologische hulpmiddelen, vanaf de plaats waar Gozubuyuk stond kon hij inderdaad moeilijk zien of het een pingel was in de situatie met Immers.
Wanneer wij een goal maken vergelijkbaar met de 2-2, vinden we het allemaal terecht en is de niet-hinderlijk buitenspelregel perfect toegepast. Die beslissing kon echt twee kanten opvallen, die beide niet fout waren.
De handssituatie was ook geen pingel in mijn optiek. Immers schoot de bal, wordt van richting verandert en die jongen krijgt hem tegen zijn hand. Geen bewussie, gewoon dom pech dus geen penalty.
Wauw. Ik ben fanquote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Props voor jouquote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Ah, onze kwaliteitsmod.quote:
Ik vind het nogal genant wanneer volwassen mensen zich zo laten gaan. Beheers jezelf eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Brandslang erop. Maar ik wacht gewoon een dagje, kunnen mijn collega's er onderhevig aan zijn op maandag.
[..]
Die man moet zich trouwens schamen, ongeacht wat er met zijn scheen gebeurt. Het staat er een beetje rot. Maar ik vind het echt extreem pauper.
Al vind ik het wel weer hartverwarmend dat er tenminste één tussen zit die nog dat gevoel van "ik wil winnen" in zich heeft.
Er zijn echt veel te weinig spelers bij ons die protesteren.
Kwam lekker veel frustratie uit omdat Feyenoord voor de zoveelste keer een voorsprong verspeeldequote:
Ook, en omdat we genaaid waren.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam lekker veel frustratie uit omdat Feyenoord voor de zoveelste keer een voorsprong verspeelde
Niet specifiek tegen Feyenoord, maar gewoon in het algemeen: er zijn veelvuldig smerige acties, maar alleen degene die onder het vergrootglas liggen worden onderzocht.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet alleen de scheidsrechter en de KNVB zijn tegen Feyenoord, nu ook al de media?
Okee.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit is het domste wat ik vandaag heb gelezen.
Voor de 1000000000000000000000000000000e keer: het gaat niet alleen om bewust, het gaat met name om hinderlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Kom op manquote:
Ok.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar. Maar het was geen eens 'hinderlijk' hands, de bal was gewoon voor de keepert geweest anders.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor de 1000000000000000000000000000000e keer: het gaat niet alleen om bewust, het gaat met name om hinderlijk.
In grote lijnen mee eens. Maar die situatie met Immers is geen discutabel foutje meer. Dat is gewoon een enorme blunder. Hij heeft toch ook gewoon assistenten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik neem het onze spelers vandaag niet kwalijk hoor. Vorige week nog 50/50, maar vandaag totaal niet. Nog knap dat je niet verliest met zo'n scheids.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam lekker veel frustratie uit omdat Feyenoord voor de zoveelste keer een voorsprong verspeelde
Iemand die dit in het dagelijks leven doet, moet gewoon voorkomen. Sporters staan niet boven de wet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kom op man
Het is toch te idioot voor woorden dat je als volwassen vent dingen kapot gaat lopen schoppen?
Je doelde op mijn reactie.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kom op man
Het is toch te idioot voor woorden dat je als volwassen vent dingen kapot gaat lopen schoppen?
Tenminste, zo interpreteer ik het. Mocht je dat niet bedoelen: prima,dan denken we hetzelfde over Pelle.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het nogal genant wanneer volwassen mensen zich zo laten gaan. Beheers jezelf eens.
Dat is het zeker, maar ik kan me voorstellen dat je als scheidsrechter zo'n situatie verkeerd inschat.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In grote lijnen mee eens. Maar die situatie met Immers is geen discutabel foutje meer. Dat is gewoon een enorme blunder. Hij heeft toch ook gewoon assistenten.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die dit in het dagelijks leven doet, moet gewoon voorkomen. Sporters staan niet boven de wet.
Op1stapeling van gebeurtenissen bij Pelle . En ja dan gaat het licht eens uitvallen en gaat die los met dat Italiaanse temperamentquote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik neem het onze spelers vandaag niet kwalijk hoor. Vorige week nog 50/50, maar vandaag totaal niet. Nog knap dat je niet verliest met zo'n scheids.
Wel, want de kans bestond nog dat Immers hem kon pakken. Dus hinderlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar. Maar het was geen eens 'hinderlijk' hands, de bal was gewoon voor de keepert geweest anders.
Pats, boem, raak.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In grote lijnen mee eens. Maar die situatie met Immers is geen discutabel foutje meer. Dat is gewoon een enorme blunder. Hij heeft toch ook gewoon assistenten.
Ik had het over Pelle, niet over jou.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je doelde op mijn reactie.
[..]
Tenminste, zo interpreteer ik het. Mocht je dat niet bedoelen: prima,dan denken we hetzelfde over Pelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |