Nee, hij moet het delen met zijn 3 assistenten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met deze kunsten gok ik eerder op een Ferrari.
Daar floot die dit seizoen trouwens ook al een verschrikkelijke wedstrijdquote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Fred0w het volgende:
Gözübüyük hoeft voorlopig niet in de Kuip te komen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach kop op kan gebeuren
volgend jaar weer een kans om kampioen te worden
Deze vent, Blom en die andere teringdebiel Nijhuis zouden Feyenoord nooit meer moeten mogen fluiten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Fred0w het volgende:
Gözübüyük hoeft voorlopig niet in de Kuip te komen.
Zo zit ik ook iedere weekquote:
De lijst wordt steeds langer, ben benieuwd waar het probleem zit.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze vent, Blom en die andere teringdebiel Nijhuis zouden Feyenoord nooit meer moeten mogen fluiten.
En nog beweren er mensen dat er geen wedstrijden verkocht worden in de Eredivisiequote:
Het feit dat de arbitrage in Nederland van een ongekend kutniveau is.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De lijst wordt steeds langer, ben benieuwd waar het probleem zit.
Intense afkeer van Feyenoord (en Roda wordt trouwens ook onevenredig vaak genaaid), gok ik zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De lijst wordt steeds langer, ben benieuwd waar het probleem zit.
Ik weet wel zeker dat dit gebeurt. Niet zozeer in teams, wel op scheidsrechterlijk gebied.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
En nog beweren er mensen dat er geen wedstrijden verkocht worden in de Eredivisie
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit gebeurt. Niet zozeer in teams, wel op scheidsrechterlijk gebied.
Ja, met name op scheidsrechterlijk gebied denk ik inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit gebeurt. Niet zozeer in teams, wel op scheidsrechterlijk gebied.
Ga eens terug naar 818.quote:
Die zal niet gauw voor Feyenoord fluiten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
Scheidsrechters in NL zijn gewoon beroerd. Inconsequent. Dezelfde situaties beoordelen ze anders, zie Nijhuis vorige week.
Nu staat er wel ongelofelijk veel druk op Kuipers volgende week
Kuipers is toch de scheids waar ik het meeste vertrouwen in heb. Zeker in vergelijking met wandelende rampen als Blom, Nijhuis en Gozubuyuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die zal niet gauw voor Feyenoord fluiten.
Die man fluit gewoon als een van de weinigen goed en consequent.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die zal niet gauw voor Feyenoord fluiten.
Sorry maar dit slaat werkelijk waar nergens op.quote:
Ik ga dus morgen gewoon niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef Fred0w het volgende:
Dat word morgen gezellig op het werk met die neuzen om mij heen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze vent, Blom en die andere teringdebiel Nijhuis zouden Feyenoord nooit meer moeten mogen fluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |