quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Om 17 uur gaan we los[twitter:NOSsport twitterde op zondag 23-02-2014 om 11:13:19Regisseur Konstantin Ernst kijkt in Sotsji met een knipoog vooruit op de sluitingsceremonie. #OS2014 http://t.co/bdvXTEgVWm reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Heather langer mooi blijft. Naomi is echt zo'n sletje
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef rubbereend het volgende:
Over vier jaar richten ze bij het biatlon gewoon op Noord-Korea
Ze is wat wilder en springerigerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef alors het volgende:
[..]Ik vond Naomi veel meer een natural beauty dan Heather.
Heeft ook alleen maar wat te vertellen over de sporten die hij moet becommentariėren.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef snellejelle het volgende:
Grueter met z'n enorm lange verhalen
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef rubbereend het volgende:
Over vier jaar richten ze bij het biatlon gewoon op Noord-Korea
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef DaMook het volgende:
Over 4 jaar schaatst Bergsma voor de USA. Mark my words
.
Heb ik ook al gezegdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef DaMook het volgende:
.
"Mark my words"quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef DaMook het volgende:
.
Zit er een spelfout in ?quote:
Dat zou me niet echt verbazen neequote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef DaMook het volgende:
.
Dat worden geweldige spelen daar in pyongchangquote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef -0- het volgende:
Heather, vind er niets aan.
Zuid Korea wordt wat betreft publieke belangstelling vast top
Wijze slotwoorden...quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk over 4 jaar geen Dione en Deut meer.
Hopelijk ben jij er wel nog.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk over 4 jaar geen Dione en Deut meer.
Of Kazachstan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef DaMook het volgende:
.
Die gaat er qua voorzieningen wel op vooruit denk ik danquote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat zou me niet echt verbazen nee
twitter:Laragut twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:26:46Au revoir les Jeux Olympiques! Rendez-vous in 4 years in South Korea ☺️ http://t.co/4NqMTVNMJ7 reageer retweet
Leuker, nee. Leuk, jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Op naar de zomerspelen, veeel leuker
Je weet het niet, misschien ben ik dan wel dood. Of jij.quote:
Una paloma blancaquote:
Het is dan ook geen terugblik op de Spelen, maar op Sportwinter en de Nederlandse hoogpunten hequote:
Mooie sneerquote:
Wel een paar grote bloopers, dat gelukkig wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan ook geen terugblik op de Spelen, maar op Sportwinter en de Nederlandse hoogpunten he
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef Adelante het volgende:
Gassen gassen gassen
Het was toch niet in Dld??
Ja, nu zagen we Bergsma met goud.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Sven de 10km had gewonnen, zouden we dat ongetwijfeld in deze compilatie hebben gezien.
Dit jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef rubbereend het volgende:
die medailles uit de tas van Kramer was toch ook wel geniaal
Dat is HET fragment van het jaarquote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef rubbereend het volgende:
Hoe heette dat meisje? Zou datenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef heywoodu het volgende:
Een rubbertje dat je eroverheen schuift
En hoe ze daar om moest lachen
Met Mart?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
nog 6 daagjes tot aan Omloop het Volk
Kimberly Hondersquote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette dat meisje? Zou daten
Boeit niet, het was een NOS-overzicht, over de NOS.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef marimbondo het volgende:
Laat je als NOS nog een overzicht zien, vergeet je de eerste shorttrack medaille mee te nemen
Ik kijk dat nu terug, mooi iddquote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef rubbereend het volgende:
Prachtigquote:
Die kop van Sjinkiequote:
Was ie er uberhaupt wel?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die kop van Sjinkie
Bob is eraf geknipt
Tja 20 man vs 200 man ? (en ook *10 budget minimaal gok ik)quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef zoem het volgende:
Hier kan de NOS nog een puntje aan zuigen
Bob stond rechts buiten beeldquote:
Sowieso, qua interviews ook. Soms word ik wel eens moe van 't over-positieve gedoe van de BBC rondom hun sporters, want alles is wonderful en magnificent en spectacular ook al worden ze 83e. Maar ze zuigen en trekken en trollen niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef zoem het volgende:
Hier kan de NOS nog een puntje aan zuigen
Ohquote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bob stond rechts buiten beeldTypisch Bob.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor andere die het willen zien
http://nos.nl/os2014/arti(...)lles-uit-sotsji.html
Kijken.
Als je goed kijkt zie je rechts nog een stukje van zijn mat.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OhOp andere foto's zag ik hem ook niet namelijk.
Verdomd.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je rechts nog een stukje van zijn mat.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
dan nog, ze maken gewoon rare keuzes, ijshockey herhalen terwijl Kamphuis aan het bobben isquote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja 20 man vs 200 man ? (en ook *10 budget minimaal gok ik)
Ik moet nog een gouwequote:
Die ook, jaquote:
twitter:NOS twitterde op zondag 23-02-2014 om 20:07:39Nu de Winterspelen voorbij zijn, zetten we alle Nederlandse successen nog eens op een rij:https://t.co/acJlxr2Osu. http://t.co/9teuzD3jYK reageer retweet
Dat heb ik me ook afgevraagd jaquote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef marcodej het volgende:
Wie was dat curlingmeisje dan, die bij Stomphorst zat?
Je houdt niet van voetbal?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef DaMook het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik kan beginnen met sporten vanaf komende week, niet dat ik dan naar de OS kan, maar wel om wat fitter te worden. Hoef nu toch weer 2 jaar geen tv te kijken
.
Werkt aanstekelijk hč? Ik heb gisteren ook voor het eerst in tijden weer eens de benen gestrektquote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef DaMook het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik kan beginnen met sporten vanaf komende week, niet dat ik dan naar de OS kan, maar wel om wat fitter te worden. Hoef nu toch weer 2 jaar geen tv te kijken
.
De afgelopen ruim 2 weken ben ik alleen eergisteren even heel snel wat gaan halen bij de supermarkt, voor het skiėn begon. Verder ben ik letterlijk geen moment buiten de tuin gekomenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef DaMook het volgende:
.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef TheArt het volgende:
We hebben een topper in het skeleton in Pyeongchang
[ afbeelding ]
Niet eens laten bezorgen door de AH? Amateurquote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De afgelopen ruim 2 weken ben ik alleen eergisteren even heel snel wat gaan halen bij de supermarkt, voor het skiėn begon. Verder ben ik letterlijk geen moment buiten de tuin gekomen![]()
Niet echt, kijk het NL elftal weleens tijdens ek/wk, maar verder niet. Zomerspelen vind ik ook minder dan de winterspelen, maar toch kijk ik het.quote:
Nee, als ik snel fietste wist ik 99% zeker dat ik vrij ruim op tijd terug zou zijn. Als ik had laten bezorgen zouden ze misschien aanbellen tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Niet eens laten bezorgen door de AH? Amateur
kan hier niet...quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Niet eens laten bezorgen door de AH? Amateur
Vanavond wordt een top avond voor Durex!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:10 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje hoor nu in dat stadion
Zomerspelen kijk ik ook wel van alles.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt, kijk het NL elftal weleens tijdens ek/wk, maar verder niet. Zomerspelen vind ik ook minder dan de winterspelen, maar toch kijk ik het.
Ik al jaren niet, maar eigenlijk sinds mijn 16e al niet echt meer. Jaar of 15 echt niets meer aan sport gedaan. Merk ik ook wel aan mijn conditie enzoquote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Werkt aanstekelijk hč? Ik heb gisteren ook voor het eerst in tijden weer eens de benen gestrekt
Ik alleen om te werkenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De afgelopen ruim 2 weken ben ik alleen eergisteren even heel snel wat gaan halen bij de supermarkt, voor het skiėn begon. Verder ben ik letterlijk geen moment buiten de tuin gekomen![]()
Handboogschieten, MTB en nog een paar onderdelen vind ik wel leuk. Hardlopen, voetbal en wielrennen iig nietquote:Op zondag 23 februari 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zomerspelen kijk ik ook wel van alles.
Ik ga proberen deze zomer wat van het WK mee te krijgen.
mtben.:)quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Handboogschieten, MTB en nog een paar onderdelen vind ik wel leuk. Hardlopen, voetbal en wielrennen iig niet.
Ik kijk alles wat uitgezonden wordt, maar echt spannend zoals met de winterspelen vind ik het niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Handboogschieten, MTB en nog een paar onderdelen vind ik wel leuk. Hardlopen, voetbal en wielrennen iig niet.
Inderdaad aanstekelijk, ik schaatste het hele jaar al maar de spelen maakt ej toch wat fanatieker, en heb me nu toch echt aangemeld voor de sportschool.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Werkt aanstekelijk hč? Ik heb gisteren ook voor het eerst in tijden weer eens de benen gestrekt
Ik heb er ook een. Volgens mij nog nooit in de bossen geweest, maar met voor en achtervering,schijfremmen en een of andere goed merk schakeldingenquote:
Op de winterspelen kijk ik zelfs curling somsquote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk alles wat uitgezonden wordt, maar echt spannend zoals met de winterspelen vind ik het niet.
Dat kijk ik nou echt al jarenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op de winterspelen kijk ik zelfs curling soms. Alleen kunstschaatsen boeit me echt niet
.
Sportschool is echt niet voor mij. Saai enzo. Dan liever fietsen, skaten en hardlopen buiten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad aanstekelijk, ik schaatste het hele jaar al maar de spelen maakt ej toch wat fanatieker, en heb me nu toch echt aangemeld voor de sportschool.![]()
Op naar Peyonhchang.
Curling of kunstschaatsenquote:
Kunstschaatsen natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Curling of kunstschaatsen. Ik gok curling, er zit best wat spanning in soms, maar als je dat zegt lacht iedereen
.
Nee, kunstrijden. Maar curling vind ik ook supertof, en enorm moeilijk volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Curling of kunstschaatsen. Ik gok curling, er zit best wat spanning in soms, maar als je dat zegt lacht iedereen
.
Klapschaats ? Ik heb nog authentieke ijshockey schaatsenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad aanstekelijk, ik schaatste het hele jaar al maar de spelen maakt ej toch wat fanatieker, en heb me nu toch echt aangemeld voor de sportschool.![]()
Op naar Peyonhchang.
Ik ga dinsdag meedoen met een curlingtrainingquote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Inderdaad als je zegt dat je curling leuk vind om te volgen word je altijd raar aangekeken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
quote:
Ik vind het knap hoe ze het doen, maar ik kan er niet naar kijkenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, kunstrijden. Maar curling vind ik ook supertof, en enorm moeilijk volgens mij.
Ik zou Swiffer even bellen voor eventuele sponsoringquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag meedoen met een curlingtraining
Ooit een aantal weken geprobeerd, maar daar liepen zoveel opgepompte gorilla's voorbij dat dat me helemaal demotiveerdequote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Op naar Peyonhchang.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha ik las in de krant dat ze een soort van open dag/avond hebben jaquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Olympische inloopavond inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ik las in de krant dat ze een soort van open dag/avond hebben ja
#TeamFokquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Helaas geen klapschaatsen. Schaats op combinoren, als ik toe ben aan nieuwe vast wel klapschaatsen al schijnt dat toch wel heel anders te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klapschaats ? Ik heb nog authentieke ijshockey schaatsen, zit er wel aan te denken noren of klap ofzo te halen, maar met ijshockey schaatsen heb ik meestal meer plezier
.
Die finalequote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad als je zegt dat je curling leuk vind om te volgen word je altijd raar aangekeken.![]()
Terwijl het echt wel spannend kan zijn, je moet alleen wel een beetje doorhebben heo het werkt.
Die voorzitter mailde terug dat er nu 22 aanmeldingen zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]cool, ik lees vast wel ergens hoe het was
.
Gewoon op de stroep neerkwakken ook. Stel koekwauzen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is HET fragment van het jaarGeweldig vond ik dat
.
Ik al jaren op ijshockeyschaatsen, al heb ik dat ook veelste weinig gedaan. Als ik eenmaal gewend ben kan ik wel weer allerlei trucjes enzo, maar voor echte training zou ik denk ik beter klapschaatsen kunnen kopen en dan echt ook gewoon meerdere dagen per week gaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Helaas geen klapschaatsen. Schaats op combinoren, als ik toe ben aan nieuwe vast wel klapschaatsen al schijnt dat toch wel heel anders te zijn.
Ik moet eigenlijk ooit nog wel een paar trainingen nemen, kan nog niet fatsoenlijk een bocht doorlopen, als ik overstap ben ik meestal na 2 keer in de middenboarding.
Begrijpelijk, ben ook benieuwd hoe ik het ga vinden, ben veel meer van het buitensporten. Alleen voor wat extra krachttraining is het wel een goed plan denk ik. Bovendien is het wel een aardig alternatief bij kutweer.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sportschool is echt niet voor mij. Saai enzo. Dan liever fietsen, skaten en hardlopen buiten.
Haha tja die opgepompte gorilla´s doen me niet zo veel, ik kom er meer voor de conditie en daarbij wat krachttraining, die gorilla´s komen niet ver met cardio.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ooit een aantal weken geprobeerd, maar daar liepen zoveel opgepompte gorilla's voorbij dat dat me helemaal demotiveerde![]()
Vind hiken eigenlijk leuker. En zit al wel een tijdje te peinzen om een racefiets te kopen.
Pyeongchang zou leuk zijn, misschien op de lange latten oid
Super tochquote:Op zondag 23 februari 2014 20:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Gewoon op de stroep neerkwakken ook. Stel koekwauzen.
Met kutweer is het wel iets prettiger ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef -0- het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ben ook benieuwd hoe ik het ga vinden, ben veel meer van het buitensporten. Alleen voor wat extra krachttraining is het wel een goed plan denk ik. Bovendien is het wel een aardig alternatief bij kutweer.
[..]
Haha tja die opgepompte gorilla´s doen me niet zo veel, ik kom er meer voor de conditie en daarbij wat krachttraining, die gorilla´s komen niet ver met cardio.
Wielrennen is ook mooi inderdaad, en heerlijk buiten en iets toegankelijk in Nederland als Hiken
Hangt er ook wel vanaf wat je wilt. Als je de langebaan op wilt kun je veel beter aan de Noren of klapschaatsen inderdaad. Als je het ook leuk vind om trucjes te doen moet je het bij hockeyschaatsen houden want dat ga je met Noren niet kunnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik al jaren op ijshockeyschaatsen, al heb ik dat ook veelste weinig gedaan. Als ik eenmaal gewend ben kan ik wel weer allerlei trucjes enzo, maar voor echte training zou ik denk ik beter klapschaatsen kunnen kopen en dan echt ook gewoon meerdere dagen per week gaan.
Ik zal de ijshockey schaatsen nooit wegdoen iigquote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Hangt er ook wel vanaf wat je wilt. Als je de langebaan op wilt kun je veel beter aan de Noren of klapschaatsen inderdaad. Als je het ook leuk vind om trucjes te doen moet je het bij hockeyschaatsen houden want dat ga je met Noren niet kunnen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Helaas geen klapschaatsen. Schaats op combinoren, als ik toe ben aan nieuwe vast wel klapschaatsen al schijnt dat toch wel heel anders te zijn.
Ik moet eigenlijk ooit nog wel een paar trainingen nemen, kan nog niet fatsoenlijk een bocht doorlopen, als ik overstap ben ik meestal na 2 keer in de middenboarding.
Klapschaatsen kun je beter alleen kopen als je de schaatstechniek echt goed onder de knie hebt. Klapschaatsen nodigen namelijk makkelijker uit tot het leren van de verkeerde schaatstechniek omdat het afzetten met de punt niet afgestraft wordt. Als je afzet met de punt is dat een teken dat je afzet naar achteren gericht is terwijl je juist zijwaarts af moet zetten. Mijn advies, begin eerst maar eens met hoge noren zoals Viking Marathon 1 (is een hoge noor zonder klap). En pas als je echt goed zijwaarts afzet op de klapschaats over gaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef DaMook het volgende:
Ik al jaren op ijshockeyschaatsen, al heb ik dat ook veelste weinig gedaan. Als ik eenmaal gewend ben kan ik wel weer allerlei trucjes enzo, maar voor echte training zou ik denk ik beter klapschaatsen kunnen kopen en dan echt ook gewoon meerdere dagen per week gaan.
Neem ik mee in mijn overwegingquote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Klapschaatsen kun je beter alleen kopen als je de schaatstechniek echt goed onder de knie hebt. Klapschaatsen nodigen namelijk makkelijker uit tot het leren van de verkeerde schaatstechniek omdat het afzetten met de punt niet afgestraft wordt. Als je afzet met de punt is dat een teken dat je afzet naar achteren gericht is terwijl je juist zijwaarts af moet zetten. Mijn advies, begin eerst maar eens met hoge noren zoals Viking Marathon 1 (zonder klap). En pas als je echt goed zijwaarts afzet op de klapschaats over gaan.
Bij een vereniging past niet bij mij, een cursus wel. Ach ja ik zie het wel. Iig de skates en de mtbquote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef Kowloon het volgende:
Succes, cursus of bij een schaatsvereniging is heel verstandig.
Kimberly Honders, houdt van Guus Meeuwis en Giel.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef marcodej het volgende:
Wie was dat curlingmeisje dan, die bij Stomphorst zat?
Guusquote:Op zondag 23 februari 2014 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kimberly Honders, houdt van Guus Meeuwis en Giel.
haha, nee, dat niet. te slechte conditie voor(tenminste, nu nog..)quote:
okquote:Op zondag 23 februari 2014 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, nee, dat niet. te slechte conditie voor(tenminste, nu nog..)
ambities.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
okik ben wel van plan dit seizoen wat wedstrijden mee te gaan doen (zeker met het oog op Rio
)
dat zijn ze sowieso altijd, presentatie van het land. Ik heb ze sinds 1992 bijna allemaal gezien en dat was het altijd wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
Goede zelfspot met die ring
Die enorm nichterige muziek tijdens de parade en met klap op de vuurpijl (hihaho) Tjaikovsky (was homo) bij het vuurwerk. Ze deden het erom volgens mij![]()
Was leuk al worden die ceremonies volgens mij meer en meer eigengeilerij voor het land
Inderdaad, dat is toch ook het hele idee van een OS (of WK) organiseren.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn ze sowieso altijd, presentatie van het land. Ik heb ze sinds 1992 bijna allemaal gezien en dat was het altijd wel.
Daar heb je gelijk in, al is mijn indruk dat het per editie 'erger' wordt, van promotie naar propaganda bijkans. Maar dit kan ik niet onderbouwen dus wellicht valt het wel mee en ligt het aan mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn ze sowieso altijd, presentatie van het land. Ik heb ze sinds 1992 bijna allemaal gezien en dat was het altijd wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |