Curling of kunstschaatsenquote:
Kunstschaatsen natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Curling of kunstschaatsen. Ik gok curling, er zit best wat spanning in soms, maar als je dat zegt lacht iedereen
.
Nee, kunstrijden. Maar curling vind ik ook supertof, en enorm moeilijk volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Curling of kunstschaatsen. Ik gok curling, er zit best wat spanning in soms, maar als je dat zegt lacht iedereen
.
Klapschaats ? Ik heb nog authentieke ijshockey schaatsenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad aanstekelijk, ik schaatste het hele jaar al maar de spelen maakt ej toch wat fanatieker, en heb me nu toch echt aangemeld voor de sportschool.![]()
Op naar Peyonhchang.
Ik ga dinsdag meedoen met een curlingtrainingquote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Inderdaad als je zegt dat je curling leuk vind om te volgen word je altijd raar aangekeken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
quote:
Ik vind het knap hoe ze het doen, maar ik kan er niet naar kijkenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, kunstrijden. Maar curling vind ik ook supertof, en enorm moeilijk volgens mij.
Ik zou Swiffer even bellen voor eventuele sponsoringquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag meedoen met een curlingtraining
Ooit een aantal weken geprobeerd, maar daar liepen zoveel opgepompte gorilla's voorbij dat dat me helemaal demotiveerdequote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad aanstekelijk, ik schaatste het hele jaar al maar de spelen maakt ej toch wat fanatieker, en heb me nu toch echt aangemeld voor de sportschool.![]()
Op naar Peyonhchang.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha ik las in de krant dat ze een soort van open dag/avond hebben jaquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Olympische inloopavond inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ik las in de krant dat ze een soort van open dag/avond hebben ja
#TeamFokquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Helaas geen klapschaatsen. Schaats op combinoren, als ik toe ben aan nieuwe vast wel klapschaatsen al schijnt dat toch wel heel anders te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klapschaats ? Ik heb nog authentieke ijshockey schaatsen, zit er wel aan te denken noren of klap ofzo te halen, maar met ijshockey schaatsen heb ik meestal meer plezier
.
Die finalequote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad als je zegt dat je curling leuk vind om te volgen word je altijd raar aangekeken.![]()
Terwijl het echt wel spannend kan zijn, je moet alleen wel een beetje doorhebben heo het werkt.
Die voorzitter mailde terug dat er nu 22 aanmeldingen zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]cool, ik lees vast wel ergens hoe het was
.
Gewoon op de stroep neerkwakken ook. Stel koekwauzen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is HET fragment van het jaarGeweldig vond ik dat
.
Ik al jaren op ijshockeyschaatsen, al heb ik dat ook veelste weinig gedaan. Als ik eenmaal gewend ben kan ik wel weer allerlei trucjes enzo, maar voor echte training zou ik denk ik beter klapschaatsen kunnen kopen en dan echt ook gewoon meerdere dagen per week gaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Helaas geen klapschaatsen. Schaats op combinoren, als ik toe ben aan nieuwe vast wel klapschaatsen al schijnt dat toch wel heel anders te zijn.
Ik moet eigenlijk ooit nog wel een paar trainingen nemen, kan nog niet fatsoenlijk een bocht doorlopen, als ik overstap ben ik meestal na 2 keer in de middenboarding.
Begrijpelijk, ben ook benieuwd hoe ik het ga vinden, ben veel meer van het buitensporten. Alleen voor wat extra krachttraining is het wel een goed plan denk ik. Bovendien is het wel een aardig alternatief bij kutweer.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sportschool is echt niet voor mij. Saai enzo. Dan liever fietsen, skaten en hardlopen buiten.
Haha tja die opgepompte gorilla´s doen me niet zo veel, ik kom er meer voor de conditie en daarbij wat krachttraining, die gorilla´s komen niet ver met cardio.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ooit een aantal weken geprobeerd, maar daar liepen zoveel opgepompte gorilla's voorbij dat dat me helemaal demotiveerde![]()
Vind hiken eigenlijk leuker. En zit al wel een tijdje te peinzen om een racefiets te kopen.
Pyeongchang zou leuk zijn, misschien op de lange latten oid
Super tochquote:Op zondag 23 februari 2014 20:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Gewoon op de stroep neerkwakken ook. Stel koekwauzen.
Met kutweer is het wel iets prettiger ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef -0- het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ben ook benieuwd hoe ik het ga vinden, ben veel meer van het buitensporten. Alleen voor wat extra krachttraining is het wel een goed plan denk ik. Bovendien is het wel een aardig alternatief bij kutweer.
[..]
Haha tja die opgepompte gorilla´s doen me niet zo veel, ik kom er meer voor de conditie en daarbij wat krachttraining, die gorilla´s komen niet ver met cardio.
Wielrennen is ook mooi inderdaad, en heerlijk buiten en iets toegankelijk in Nederland als Hiken
Hangt er ook wel vanaf wat je wilt. Als je de langebaan op wilt kun je veel beter aan de Noren of klapschaatsen inderdaad. Als je het ook leuk vind om trucjes te doen moet je het bij hockeyschaatsen houden want dat ga je met Noren niet kunnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik al jaren op ijshockeyschaatsen, al heb ik dat ook veelste weinig gedaan. Als ik eenmaal gewend ben kan ik wel weer allerlei trucjes enzo, maar voor echte training zou ik denk ik beter klapschaatsen kunnen kopen en dan echt ook gewoon meerdere dagen per week gaan.
Ik zal de ijshockey schaatsen nooit wegdoen iigquote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Hangt er ook wel vanaf wat je wilt. Als je de langebaan op wilt kun je veel beter aan de Noren of klapschaatsen inderdaad. Als je het ook leuk vind om trucjes te doen moet je het bij hockeyschaatsen houden want dat ga je met Noren niet kunnen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Helaas geen klapschaatsen. Schaats op combinoren, als ik toe ben aan nieuwe vast wel klapschaatsen al schijnt dat toch wel heel anders te zijn.
Ik moet eigenlijk ooit nog wel een paar trainingen nemen, kan nog niet fatsoenlijk een bocht doorlopen, als ik overstap ben ik meestal na 2 keer in de middenboarding.
Klapschaatsen kun je beter alleen kopen als je de schaatstechniek echt goed onder de knie hebt. Klapschaatsen nodigen namelijk makkelijker uit tot het leren van de verkeerde schaatstechniek omdat het afzetten met de punt niet afgestraft wordt. Als je afzet met de punt is dat een teken dat je afzet naar achteren gericht is terwijl je juist zijwaarts af moet zetten. Mijn advies, begin eerst maar eens met hoge noren zoals Viking Marathon 1 (is een hoge noor zonder klap). En pas als je echt goed zijwaarts afzet op de klapschaats over gaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef DaMook het volgende:
Ik al jaren op ijshockeyschaatsen, al heb ik dat ook veelste weinig gedaan. Als ik eenmaal gewend ben kan ik wel weer allerlei trucjes enzo, maar voor echte training zou ik denk ik beter klapschaatsen kunnen kopen en dan echt ook gewoon meerdere dagen per week gaan.
Neem ik mee in mijn overwegingquote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Klapschaatsen kun je beter alleen kopen als je de schaatstechniek echt goed onder de knie hebt. Klapschaatsen nodigen namelijk makkelijker uit tot het leren van de verkeerde schaatstechniek omdat het afzetten met de punt niet afgestraft wordt. Als je afzet met de punt is dat een teken dat je afzet naar achteren gericht is terwijl je juist zijwaarts af moet zetten. Mijn advies, begin eerst maar eens met hoge noren zoals Viking Marathon 1 (zonder klap). En pas als je echt goed zijwaarts afzet op de klapschaats over gaan.
Bij een vereniging past niet bij mij, een cursus wel. Ach ja ik zie het wel. Iig de skates en de mtbquote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef Kowloon het volgende:
Succes, cursus of bij een schaatsvereniging is heel verstandig.
Kimberly Honders, houdt van Guus Meeuwis en Giel.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef marcodej het volgende:
Wie was dat curlingmeisje dan, die bij Stomphorst zat?
Guusquote:Op zondag 23 februari 2014 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kimberly Honders, houdt van Guus Meeuwis en Giel.
haha, nee, dat niet. te slechte conditie voor(tenminste, nu nog..)quote:
okquote:Op zondag 23 februari 2014 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, nee, dat niet. te slechte conditie voor(tenminste, nu nog..)
ambities.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
okik ben wel van plan dit seizoen wat wedstrijden mee te gaan doen (zeker met het oog op Rio
)
dat zijn ze sowieso altijd, presentatie van het land. Ik heb ze sinds 1992 bijna allemaal gezien en dat was het altijd wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
Goede zelfspot met die ring
Die enorm nichterige muziek tijdens de parade en met klap op de vuurpijl (hihaho) Tjaikovsky (was homo) bij het vuurwerk. Ze deden het erom volgens mij![]()
Was leuk al worden die ceremonies volgens mij meer en meer eigengeilerij voor het land
Inderdaad, dat is toch ook het hele idee van een OS (of WK) organiseren.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn ze sowieso altijd, presentatie van het land. Ik heb ze sinds 1992 bijna allemaal gezien en dat was het altijd wel.
Daar heb je gelijk in, al is mijn indruk dat het per editie 'erger' wordt, van promotie naar propaganda bijkans. Maar dit kan ik niet onderbouwen dus wellicht valt het wel mee en ligt het aan mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn ze sowieso altijd, presentatie van het land. Ik heb ze sinds 1992 bijna allemaal gezien en dat was het altijd wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |