Die kop van Sjinkiequote:
Was ie er uberhaupt wel?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die kop van Sjinkie
Bob is eraf geknipt
Tja 20 man vs 200 man ? (en ook *10 budget minimaal gok ik)quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef zoem het volgende:
Hier kan de NOS nog een puntje aan zuigen
Bob stond rechts buiten beeldquote:
Sowieso, qua interviews ook. Soms word ik wel eens moe van 't over-positieve gedoe van de BBC rondom hun sporters, want alles is wonderful en magnificent en spectacular ook al worden ze 83e. Maar ze zuigen en trekken en trollen niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef zoem het volgende:
Hier kan de NOS nog een puntje aan zuigen
Ohquote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bob stond rechts buiten beeldTypisch Bob.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor andere die het willen zien
http://nos.nl/os2014/arti(...)lles-uit-sotsji.html
Kijken.
Als je goed kijkt zie je rechts nog een stukje van zijn mat.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OhOp andere foto's zag ik hem ook niet namelijk.
Verdomd.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je rechts nog een stukje van zijn mat.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
dan nog, ze maken gewoon rare keuzes, ijshockey herhalen terwijl Kamphuis aan het bobben isquote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja 20 man vs 200 man ? (en ook *10 budget minimaal gok ik)
Ik moet nog een gouwequote:
Die ook, jaquote:
twitter:NOS twitterde op zondag 23-02-2014 om 20:07:39Nu de Winterspelen voorbij zijn, zetten we alle Nederlandse successen nog eens op een rij:https://t.co/acJlxr2Osu. http://t.co/9teuzD3jYK reageer retweet
Dat heb ik me ook afgevraagd jaquote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef marcodej het volgende:
Wie was dat curlingmeisje dan, die bij Stomphorst zat?
Je houdt niet van voetbal?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef DaMook het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik kan beginnen met sporten vanaf komende week, niet dat ik dan naar de OS kan, maar wel om wat fitter te worden. Hoef nu toch weer 2 jaar geen tv te kijken
.
Werkt aanstekelijk hè? Ik heb gisteren ook voor het eerst in tijden weer eens de benen gestrektquote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef DaMook het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik kan beginnen met sporten vanaf komende week, niet dat ik dan naar de OS kan, maar wel om wat fitter te worden. Hoef nu toch weer 2 jaar geen tv te kijken
.
De afgelopen ruim 2 weken ben ik alleen eergisteren even heel snel wat gaan halen bij de supermarkt, voor het skiën begon. Verder ben ik letterlijk geen moment buiten de tuin gekomenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef DaMook het volgende:
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |