quote:
pics van jullie lijvenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
ik heb pas een lekker lijf
en ezell al helemaal
bedanktquote:
Dookiequote:
hey fopjequote:
Heyyyy, kijk maar in S&G sta daar ergens. Pagina 4 volgens mijquote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt
hallo bt
heb je een lekker lijf?
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fopje is het mooiste varkentje in de stal
kutleefquote:Op zondag 23 februari 2014 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik vrijdag wel wil
stoer, ik ben er morgen misschienquote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
ezell ik was in amsterdam vandaag.
bijenkorf en alles.
ik voelde je aanwezigheid
En voor de rest ben je zo lelijk als de nacht toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou. Ik heb in ieder geval een hele leuke persoonlijkheid
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En voor de rest ben je zo lelijk als de nacht toch?
Ja oke goedgekeurtquote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heyyyy, kijk maar in S&G sta daar ergens. Pagina 4 volgens mij
klinkt als aldoquote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
10/10quote:
S&Gquote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
had je post niet gezien
even kijken in b&g
jaquote:
ik heb je nog nooit gezien dus ik kan niet instemmen hiermeequote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee daar doe ik niet aan meequote:
In het juiste licht lijkt dat ook nog echt op sof ookquote:
bikinifoto's allesquote:Op zondag 23 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
even kijken op sof's FB of ze vakantiefoto's op heeft staan
truequote:Op zondag 23 februari 2014 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In het juiste licht lijkt dat ook nog echt op sof ook
wauwquote:Op zondag 23 februari 2014 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In het juiste licht lijkt dat ook nog echt op sof ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
ja ik heb wel vakantiefoto's
hier loop ik in spanjehoax dit is emeli sandeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier loop ik in spanjedaar kan je je lijf niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier loop ik in spanjeZwoele fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
hier loop ik in spanjeDAS ASSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
daar gaat het mij ook niet omquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef supersof het volgende:
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )Mooie keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )mooie keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )waarom lach je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )Waar is de afzuigkap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan bedoel ik niet je mond."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
beetje verlegen lachen als iemand een foto van je maakt tochquote:
ah dus ze bloosdequote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze zag jouw gezicht in die pannenkoek
zoietsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bezweken onder jhali's grote vetmassa?
sinds wanneer ben jij verlegen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje verlegen lachen als iemand een foto van je maakt toch
achter die bloemen, kwam uit het aanrecht omhoog schuiven ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waar is de afzuigkap?
En dan bedoel ik niet je mond.
Plafondquote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waar is de afzuigkap?
En dan bedoel ik niet je mond.
altijd al geweestquote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij verlegen?
High-tech. Nice.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
achter die bloemen, kwam uit het aanrecht omhoog schuiven ofzo
ja dat was vlees, verder kan ik wel watquote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
sofvroeg jij niet laatst hoe je allemaal moest koken en opwarmen enzo? waarom zie ik dan allemaal kookshit op je FB?
Dus als wij gaan meeten ga je heel verlegen zitten terwijl ik en Ezell gaan keten?quote:
ik vind het gewoon VET lachen om verhalen te horen van jouw kant aangezien zij ook van alles verteld heeftquote:
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )grote keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als wij gaan meeten ga je heel verlegen zitten terwijl ik en Ezell gaan ketsen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een zwaan met een van de pannenkoeken die ik heb gemaakt
is dit jhaliquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
keten?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als wij gaan meeten ga je heel verlegen zitten terwijl ik en Ezell gaan keten?
ga een keertje koken voor mij en ezellquote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat was vlees, verder kan ik wel wat
ik heb geen behoefte om modder te gooienquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon VET lachen om verhalen te horen van jouw kant aangezien zij ook van alles verteld heeft
artistiekquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Verdommequote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als wij gaan meeten ga je heel verlegen zitten terwijl ik en Ezell gaan keten?
Jouw fascinatie daarvoor is erg interessant. HEEL erg interessantquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon VET lachen om verhalen te horen van jouw kant aangezien zij ook van alles verteld heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik. Maar toen was het nog aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie heeft wel eens zijn ex geneukt?
wiens ex?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
wie niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
ikquote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
ik zat in een bootje met een vriendin en toen kwam die zwaan ons aanvallen dus rende een vriendin die nog op de kant stond naar binnen en kwam ze terug met die pannenkoek en die gooide ze als een frisbee in het waterquote:
Ja ik, maar na dat het uit was zijn we er mee gestoptquote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Soort van obsessie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw fascinatie daarvoor is erg interessant. HEEL erg interessant
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik, maar na dat het uit was zijn we er mee gestopt
ik heb geen exquote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een heldquote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat in een bootje met een vriendin en toen kwam die zwaan ons aanvallen dus rende een vriendin die nog op de kant stond naar binnen en kwam ze terug met die pannenkoek en die gooide ze als een frisbee in het water
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat in een bootje met een vriendin en toen kwam die zwaan ons aanvallen dus rende een vriendin die nog op de kant stond naar binnen en kwam ze terug met die pannenkoek en die gooide ze als een frisbee in het water
jhali?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik, maar na dat het uit was zijn we er mee gestopt
Meth. Not even once.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Woont niet in Den Haag, dus nee.quote:
hoe oud ben jijquote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, ik heb vrijdag mijn ex geneukt terwijl het al 4,5 maand uit was man ik heb struggles nu wat moet ik?
doe een soa-test, bitches be crazyquote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, ik heb vrijdag mijn ex geneukt terwijl het al 4,5 maand uit was man ik heb struggles nu wat moet ik?
Hahaha je ex is een hoer.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Noh man, ik ben haar enige sex-partner (ooit)quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe een soa-test, bitches be crazy
Wat je moet? Nog een keer proberen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
daarom heb jij dus een koortslipquote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe een soa-test, bitches be crazy
the rule of threequote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Noh man, ik ben haar enige sex-partner (ooit)
zeggen dat je aids hebtquote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
hoop je, je weet niet wat ze al 4,5 maand gedaan heeftquote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:
Nee man.quote:
Ja dat weet ik dus wel;quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoop je, je weet niet wat ze al 4,5 maand gedaan heeft
Lauri kwam langs, de geest was sterk, maar het vlees zwakquote:
Ja lijkt me even niet verstandig manggg. Komt over maandje of anderhalf misschien wel weer.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
When a chick tells you how many dudes she's slept with, multiply it by three and then you get the real number.
dudequote:
0x3quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
When a chick tells you how many dudes she's slept with, multiply it by three and then you get the real number.
ielquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
dan krijg je geen antichrist, maar een slet in spéquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lauri kwam langs, de geest was sterk, maar het vlees zwak
Kan je nog wel een soa hebben. Dat het sexueel overdraagbaar is betekent niet dat het ALLEEN maar sexueel overdraagbaar is.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo moeder zo dochterquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan krijg je geen antichrist, maar een slet in spé
True that. Mjaa feeeeelingsssquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dude![]()
zoek iemand anders, het is niet voor niets je ex
ga huilenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
True that. Mjaa feeeeelingsss
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
grow a pairquote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of je gaat me normale mensen om en dan is dat aantal volstrekt onbelangrijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
kut 73quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
ik deed dat nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga pannenkoeken naar zwanen gooien jij misbaksel!
Let me give you a valuable piece of advice. You get a girlfriend, you two become best friends and you don't bother counting how many times you have sex, you just laugh at the people who do.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of je gaat me normale mensen om en dan is dat aantal volstrekt onbelangrijk.
Maar als we de weegschaal er bij pakken heb jij net iets meer geneukt.quote:
How about I give you a spoon so you can eat my assquote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Let me give you a valuable piece of advice. You get a girlfriend, you two become best friends and you don't bother counting how many times you have sex, you just laugh at the people who do.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als we de weegschaal er bij pakken heb jij net iets meer geneukt.
jhali gemachtquote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als we de weegschaal er bij pakken heb jij net iets meer geneukt.
Ga ergens anders copy-pasten.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Let me give you a valuable piece of advice. You get a girlfriend, you two become best friends and you don't bother counting how many times you have sex, you just laugh at the people who do.
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Die keek me recht aan en begon me gewoon keihard uit te lachen![]()
Ik typ het helemaal zelf gvdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga ergens anders copy-pasten.
Wie heeft het uitgemaakt dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze vroeg of ik nog iets met andere meisjes had gedaan in de tussentijdIk uhhhhh.... zij huilen. Fuck
'Hallo, u spreekt met de huisartsenpost'quote:
we steunen je mopquote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
hou godverdomme nou eens op met die kutgrapjes![]()
i get it
Dan moet ze niet zeiken. Opzouten.quote:
bok nou eens op met je jhali-obsessie, begint nogal sneu te worden. ze heeft fouten gemaakt, maar jij ook, zie je ons daarop telkens terug komen? nee? nou dan. boeiend.quote:
Sorry, hij was echt veel te makkelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
hou godverdomme nou eens op met die kutgrapjes![]()
i get it
wie maakte de weegschaal grap? praat niet tegen mijquote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bok nou eens op met je jhali-obsessie, begint nogal sneu te worden. ze heeft fouten gemaakt, maar jij ook, zie je ons daarop telkens terug komen? nee? nou dan. boeiend.
thnx uplifting shit dezequote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bok nou eens op met je jhali-obsessie, begint nogal sneu te worden. ze heeft fouten gemaakt, maar jij ook, zie je ons daarop telkens terug komen? nee? nou dan. boeiend.
Tuurlijk, seks met je ex is zwak. Helemaal als zij het heeft uitgemaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vindt ze gelukkig zelf ook
[..]
Oh?
Zijn ouders hebben pas een fout gemaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, neuken is neuken toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tuurlijk, seks met je ex is zwak. Helemaal als zij het heeft uitgemaakt
Seks = seks manquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tuurlijk, seks met je ex is zwak. Helemaal als zij het heeft uitgemaakt
AWWWWquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik plak stickers op mijn hond
Jack Russelsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik plak stickers op mijn hond
batsen dan? rawrrquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Seks = seks manConsequenties moet je even doorheen ja
blauwe tijgersquote:
doei danquote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nee, ik neuk enkel vagijnen en vrouwelijk anussen.
doen we al... HOI!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik denk dat we moeten praten
wanneer?quote:
quote:
ja lief hequote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh die is eigenlijk best wel schattig
quote:
quote:
beetjequote:
JAquote:Op zondag 23 februari 2014 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ZULLEN WE HEM KAOLOKAPOT MACHEN?
neejjjjj hij is mijn liefjequote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
sof, ik vind je hondje schattig. mag ik hem/haar adopteren?
.. anaal?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ZULLEN WE HEM KAOLOKAPOT MACHEN?
ik ben van niemandquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
MAAR DAN KAN IK HEM NIET KAPUT MACHEN JAWOHL
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali Jhali
wanneer wel ??quote:
vaarwel sof.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
ik werd zojuist geroepen door mijn vader dat we kunnen eten
dus ik ben even weg
tot zien
xxxxxxxxxxquote:Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
dus ik ben even weg
tot zien
Eet smakelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
dus ik ben even weg
tot zien
VA:quote:
quote:treinmeisje treinmeisje treinmeisje treinmeisje treinmeisje treinmeisje treinmeisje treinmeisje treinmeisje
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb niet de muziek die ik nu wil horen op deze computer staan en ik heb geen zin om mijn laptop te pakken
Ja maar I too can play that game en zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
treinmeisje was van de zomer ergens toch?
Eh, nee. Dat was 5 dagen en toen was het klaar.quote:
Groetjes aan je vaderquote:Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
dus ik ben even weg
tot zien
Balen manquote:
ik snap niet waarom je uberhaupt nog op etsu reageertquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar I too can play that game en zo.
En er loopt er nog eentje te stoken hierboven mja
September even, maar toto is van de oude koeienquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
treinmeisje was van de zomer ergens toch?
Griep en kutwond nog steedsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groetjes aan je vader
[..]
Balen manWat is er aan de hand?
Ik zit baggervol
Maar verder wel oké
Zaterdag zie ik een vriendin weer. Beetje naar museum, beetje winkelen.
ik ook niet dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je uberhaupt nog op etsu reageert
Wat wil je horen dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb niet de muziek die ik nu wil horen op deze computer staan en ik heb geen zin om mijn laptop te pakken
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij blijft richting mij snerenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het ding is dat ze een vriend heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
heb je je trein nog in haar station mogen parkeren VA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |