daar gaat het mij ook niet omquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef supersof het volgende:
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )Mooie keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )mooie keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )waarom lach je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )Waar is de afzuigkap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan bedoel ik niet je mond."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
beetje verlegen lachen als iemand een foto van je maakt tochquote:
ah dus ze bloosdequote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze zag jouw gezicht in die pannenkoek
zoietsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bezweken onder jhali's grote vetmassa?
sinds wanneer ben jij verlegen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje verlegen lachen als iemand een foto van je maakt toch
achter die bloemen, kwam uit het aanrecht omhoog schuiven ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waar is de afzuigkap?
En dan bedoel ik niet je mond.
Plafondquote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waar is de afzuigkap?
En dan bedoel ik niet je mond.
altijd al geweestquote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij verlegen?
High-tech. Nice.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
achter die bloemen, kwam uit het aanrecht omhoog schuiven ofzo
ja dat was vlees, verder kan ik wel watquote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
sofvroeg jij niet laatst hoe je allemaal moest koken en opwarmen enzo? waarom zie ik dan allemaal kookshit op je FB?
Dus als wij gaan meeten ga je heel verlegen zitten terwijl ik en Ezell gaan keten?quote:
ik vind het gewoon VET lachen om verhalen te horen van jouw kant aangezien zij ook van alles verteld heeftquote:
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )grote keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als wij gaan meeten ga je heel verlegen zitten terwijl ik en Ezell gaan ketsen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een zwaan met een van de pannenkoeken die ik heb gemaakt
is dit jhaliquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een zwaan met een van de pannenkoeken die ik heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |