quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef supersof het volgende:
hier bak ik een pannenkoek ( was wel lekker op zich )grote keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als wij gaan meeten ga je heel verlegen zitten terwijl ik en Ezell gaan ketsen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een zwaan met een van de pannenkoeken die ik heb gemaakt
is dit jhaliquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
keten?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als wij gaan meeten ga je heel verlegen zitten terwijl ik en Ezell gaan keten?
ga een keertje koken voor mij en ezellquote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat was vlees, verder kan ik wel wat
ik heb geen behoefte om modder te gooienquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon VET lachen om verhalen te horen van jouw kant aangezien zij ook van alles verteld heeft
artistiekquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Verdommequote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als wij gaan meeten ga je heel verlegen zitten terwijl ik en Ezell gaan keten?
Jouw fascinatie daarvoor is erg interessant. HEEL erg interessantquote:Op zondag 23 februari 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon VET lachen om verhalen te horen van jouw kant aangezien zij ook van alles verteld heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik. Maar toen was het nog aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie heeft wel eens zijn ex geneukt?
wiens ex?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
wie niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
ikquote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
ik zat in een bootje met een vriendin en toen kwam die zwaan ons aanvallen dus rende een vriendin die nog op de kant stond naar binnen en kwam ze terug met die pannenkoek en die gooide ze als een frisbee in het waterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |