quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb niet de muziek die ik nu wil horen op deze computer staan en ik heb geen zin om mijn laptop te pakken
Ja maar I too can play that game en zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
treinmeisje was van de zomer ergens toch?
Eh, nee. Dat was 5 dagen en toen was het klaar.quote:
Groetjes aan je vaderquote:Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
ik werd zojuist geroepen door mijn vader dat we kunnen eten
dus ik ben even weg
tot zien
Balen manquote:
ik snap niet waarom je uberhaupt nog op etsu reageertquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar I too can play that game en zo.
En er loopt er nog eentje te stoken hierboven mja
September even, maar toto is van de oude koeienquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
treinmeisje was van de zomer ergens toch?
Griep en kutwond nog steedsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groetjes aan je vader
[..]
Balen manWat is er aan de hand?
Ik zit baggervol
Maar verder wel oké
Zaterdag zie ik een vriendin weer. Beetje naar museum, beetje winkelen.
ik ook niet dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je uberhaupt nog op etsu reageert
Wat wil je horen dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb niet de muziek die ik nu wil horen op deze computer staan en ik heb geen zin om mijn laptop te pakken
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij blijft richting mij snerenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het ding is dat ze een vriend heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
heb je je trein nog in haar station mogen parkeren VA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |