thnx uplifting shit dezequote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bok nou eens op met je jhali-obsessie, begint nogal sneu te worden. ze heeft fouten gemaakt, maar jij ook, zie je ons daarop telkens terug komen? nee? nou dan. boeiend.
Tuurlijk, seks met je ex is zwak. Helemaal als zij het heeft uitgemaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vindt ze gelukkig zelf ook
[..]
Oh?
Zijn ouders hebben pas een fout gemaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bok nou eens op met je jhali-obsessie, begint nogal sneu te worden. ze heeft fouten gemaakt, maar jij ook, zie je ons daarop telkens terug komen? nee? nou dan. boeiend.
Ach, neuken is neuken toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tuurlijk, seks met je ex is zwak. Helemaal als zij het heeft uitgemaakt
Seks = seks manquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tuurlijk, seks met je ex is zwak. Helemaal als zij het heeft uitgemaakt
AWWWWquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik plak stickers op mijn hond
Jack Russelsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik plak stickers op mijn hond
batsen dan? rawrrquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Seks = seks manConsequenties moet je even doorheen ja
blauwe tijgersquote:
doei danquote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nee, ik neuk enkel vagijnen en vrouwelijk anussen.
doen we al... HOI!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik denk dat we moeten praten
wanneer?quote:
quote:
ja lief hequote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh die is eigenlijk best wel schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |