Had ook het idee dat Mulder uit had kunnen lopen om die bal op te rapen, maar dat Immers hem weg schoot omdat die niet kwam.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef Intellectueel het volgende:
Als Immers nooit zo belachelijk die corner had weggegeven dan was er niets aan de hand geweest. De man heeft de techniek van een schelvis.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:35 schreef S0nic het volgende:
FEYENOORDERS DIE DIT GOED PRATEN___________________
Feyenoord had een penalty moeten krijgen in het begin en tegen 10 moeten staan maar als je gewoon verder kijkt wordt er vrij degelijk op 0-2 gekomen en toen hield het voetballen opquote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef macca728 het volgende:
en Immers die de hoekschop weer knullig weggaf.
Heeft ook iets te maken met kwaliteit dat je het weer weg geeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Kankerzooi
Wekelijks wordt Feyenoord genaaid, onterechte penals tegen krijgen, overduidelijke penals niet meekrijgen, goals in de laatste minuten tegen, ongelooflijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor, ben er helemaal klaar mee
Zoveel pech kán je toch gewoon niet hebben als club, dan moet er meer achter zitten![]()
: r
Iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren tegen Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie zegt dat Pelle geen straf gaat krijgen? :S
dit jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft ook iets te maken met kwaliteit dat je het weer weg geeft.
Volgens mij zijn het twente hoolies?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap best dat je boos bent, maar om het in geweld toe te zetten.
Wat een grafmongool ben je dan? Je verneukt niet alleen jezelf maar ook je club hiermee. Hiermee verleng je 10 jaar extra combi en geen Ajax uit.
HEY HEY HEYquote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Katth het volgende:
https://www.keek.com/!kNtKdab
Woute te paard trapt twente fan kapot
Met een scheids die niet zo extreem partijdig fluit win je gewoon 1-4. Nu wordt het 2-2, tjsah.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lol, er is maar een iemand iets te verwijten en dat is feyenoord zelf.
je mag toch hopen dat die achterlijke blinde tyfus scheidsrechters eerst eens aangepakt worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja man, altijd tegen Feyenoord he.
Ik mag toch hopen dat dit soort gedrag wordt aangepakt, ongeacht welke club de speler onder contract staat.
dat je dit weggeeft heeft alles met kwaliteit te makenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met een scheids die niet zo extreem partijdig fluit win je gewoon 1-4. Nu wordt het 2-2, tjsah.
Wouten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Katth het volgende:
Aanvoerdersband afnemen en een boete is geen straf?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren tegen Ajax.
Eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord had een penalty moeten krijgen in het begin en tegen 10 moeten staan maar als je gewoon verder kijkt wordt er vrij degelijk op 0-2 gekomen en toen hield het voetballen op
Meer een aai over de bol.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aanvoerdersband afnemen en een boete is geen straf?
Hahahahquote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Katth het volgende:
Dat dus. Zeiken op de scheids is not dun.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
dat je dit weggeeft heeft alles met kwaliteit te maken
Hahaha lees wat je wil lezen joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft het over die mongolenverzameling op één van die "netwerk" sites
De KNVB zal Pelle echt niet schorsen voor de Klassieker. Wat dat betreft heeft Pelle geluk dat zijn eerste volgende wedstrijd tegen Ajax is.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie zegt dat Pelle geen straf gaat krijgen? :S
Meer m'n hand omdat ik meestal de plavuizen vloer gebruik.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nou dan is je huis inmiddels wel verrot na 15 jaar.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:40:54Pieters kreeg ook rode kaart, maar zijn geflirt met de ruit was meegenomen in de strafmaat. Meldde KNVB vorig jaar. reageer retweet
Koeman maakt zelf ook fouten met die kutwissels.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Koeman... Scheids de schuld geven... Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar die komt heel amateuristisch over imo (ook al ben ik het 100% met hem eens).
Op het moment dat jij dat postte, had hier nog niemand Pelle verdedigt... Jij lult je kromme post achteraf recht...quote:
Vandaag hadden ze idd 2 pingeld verdiend maar Feyenoord heeft ook vaak zat makkelijke pingels mee gekregen. Beetje huilgedrag zdit.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je mag toch hopen dat die achterlijke blinde tyfus scheidsrechters eerst eens aangepakt worden.
Elke week het zelfde gejanksmoel, en het is nog terecht ook. Ze moeten godverdomme eens massaal lang de pearl voor een nieuwe bril.
Ga toch weg. Hij mag die scheids ook een mongool noemen. Koeman heeft groot gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Koeman... Scheids de schuld geven... Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar die komt heel amateuristisch over imo (ook al ben ik het 100% met hem eens).
Klopt, maar ook dat kan wel eens gebeuren. Soms heb je hem mee, soms heb je hem tegen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Maar die scheids was 1 grote faal.
Nog niet gezien maar hij mag het toch wel benoemen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Ik was de rest gewoon voorquote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op het moment dat jij dat postte, had hier nog niemand Pelle verdedigt... Jij lult je kromme post achteraf recht...
Ik ben het met hem eens, ik heb het puur over hoe het over komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Hij mag die scheids ook een mongool noemen. Koeman heeft groot gelijk.
Hallo is niet 1 moment zijn 4 of 5 momenten dat we genaaid worden door die turkse drol.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Juist wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De KNVB zal Pelle echt niet schorsen voor de Klassieker. Wat dat betreft heeft Pelle geluk dat zijn eerste volgende wedstrijd tegen Ajax is.
Zeker al betwijfel ik of Kastanje buitenspel stond bij de 2-2quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Maar die scheids was 1 grote faal.
Boete van de KNVBtwitter:PaulSchabbink twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:36:04Pelle binnen door het lint, buiten andere Feyenoorders. Sfeer grimmig nadat ruit hoofdingang en enkele auto's eraan moesten geloven. #twefey reageer retweet
Komt door de neus die ervoor zitquote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Hoe godverdomme blind zijn jullie dat je NIET ziet dat feyenoord hier genaaid word.
zit jullie neus zo hoog of steekt ie zo ver uit dat je het halve scherm maar kan zien ofzo ?
Godverdomme zeg, je hebt toch geen stront in je ogen of wat?
Alsof je daar aan denkt op zo'n moment. Ik zou in the heat of the moment waarschijnlijk ook zo reageren en dan na 5 minuten denken wtf heb ik gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als aanvoerder van een topclub is het alles behalve logisch.
Komt ook gewoon omdat twente best kwaliteit heeft en vol op de aanval ging. Met een beetje vernuft had Feyenoord de wedstrijd al op slot kunnen gooien toen, maar overtal werd een paar keer enorm knullig afgehandeld. Maar heb je een scheids die oplet, win je alsnog.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord had een penalty moeten krijgen in het begin en tegen 10 moeten staan maar als je gewoon verder kijkt wordt er vrij degelijk op 0-2 gekomen en toen hield het voetballen op
De vaak zat meegekregen dingen kunnen niet op tegen de keren dat we hard door de scheids ruw anaal genomen worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze idd 2 pingeld verdiend maar Feyenoord heeft ook vaak zat makkelijke pingels mee gekregen. Beetje huilgedrag zdit.
Tieft even lekker een end op als je alleen komt trollen hier.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik was de rest gewoon voorga huilen.
Ja, Feyenoorders rellen buiten tegen elkaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Boete van de KNVBtwitter:PaulSchabbink twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:36:04Pelle binnen door het lint, buiten andere Feyenoorders. Sfeer grimmig nadat ruit hoofdingang en enkele auto's eraan moesten geloven. #twefey reageer retweet
En zeker allemaal capuchon op?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef eight het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar hij mag het toch wel benoemen?
Wat daar vandaag gebeurt is de reinste waanzin.
Beide eens, maar doe dat niet meteen na de wedstrijd. Komt heel verkeerd over imo. Heel erg calimero geroep...quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo is niet 1 moment zijn 4 of 5 momenten dat we genaaid worden door die turkse drol.
Hij reageert als fan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman kan zo ook een onderzoekje verwachten
Nee hoor, maar goed kan jullie frustratie goed begrijpen. Echter zou ik ook naar je eigen ploeg kijken en de laffe wissel van Koeman.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De vaak zat meegekregen dingen kunnen niet op tegen de keren dat we hard door de scheids ruw anaal genomen worden.
Van elke meevaller krijgen we dr 15 tegen.
Wanneer dan? Gözübüyük is gewoon een enorme kutmongool, dat kan toch best na de wedstrijd benoemd worden?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Beide eens, maar doe dat niet meteen na de wedstrijd. Komt heel verkeerd over imo. Heel erg calimero geroep...
Waarom?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, Feyenoorders rellen buiten tegen elkaar.
Neuh.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Beide eens, maar doe dat niet meteen na de wedstrijd. Komt heel verkeerd over imo. Heel erg calimero geroep...
En dat is dus ernstig onprofessioneel als trainer zijnde... Hoezeer ik het ook eens ben met hemquote:
Dat krijg je ervan wanneer je zo'n ijdele bananenturk als leidsman aanstelt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
We zijn weer flink genaaid, kut scheids
Dat dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |