Dat dus. Zeiken op de scheids is not dun.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
dat je dit weggeeft heeft alles met kwaliteit te maken
Hahaha lees wat je wil lezen joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft het over die mongolenverzameling op één van die "netwerk" sites
De KNVB zal Pelle echt niet schorsen voor de Klassieker. Wat dat betreft heeft Pelle geluk dat zijn eerste volgende wedstrijd tegen Ajax is.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie zegt dat Pelle geen straf gaat krijgen? :S
Meer m'n hand omdat ik meestal de plavuizen vloer gebruik.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nou dan is je huis inmiddels wel verrot na 15 jaar.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:40:54Pieters kreeg ook rode kaart, maar zijn geflirt met de ruit was meegenomen in de strafmaat. Meldde KNVB vorig jaar. reageer retweet
Koeman maakt zelf ook fouten met die kutwissels.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Koeman... Scheids de schuld geven... Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar die komt heel amateuristisch over imo (ook al ben ik het 100% met hem eens).
Op het moment dat jij dat postte, had hier nog niemand Pelle verdedigt... Jij lult je kromme post achteraf recht...quote:
Vandaag hadden ze idd 2 pingeld verdiend maar Feyenoord heeft ook vaak zat makkelijke pingels mee gekregen. Beetje huilgedrag zdit.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je mag toch hopen dat die achterlijke blinde tyfus scheidsrechters eerst eens aangepakt worden.
Elke week het zelfde gejanksmoel, en het is nog terecht ook. Ze moeten godverdomme eens massaal lang de pearl voor een nieuwe bril.
Ga toch weg. Hij mag die scheids ook een mongool noemen. Koeman heeft groot gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Koeman... Scheids de schuld geven... Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar die komt heel amateuristisch over imo (ook al ben ik het 100% met hem eens).
Klopt, maar ook dat kan wel eens gebeuren. Soms heb je hem mee, soms heb je hem tegen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Maar die scheids was 1 grote faal.
Nog niet gezien maar hij mag het toch wel benoemen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Ik was de rest gewoon voorquote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op het moment dat jij dat postte, had hier nog niemand Pelle verdedigt... Jij lult je kromme post achteraf recht...
Ik ben het met hem eens, ik heb het puur over hoe het over komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Hij mag die scheids ook een mongool noemen. Koeman heeft groot gelijk.
Hallo is niet 1 moment zijn 4 of 5 momenten dat we genaaid worden door die turkse drol.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Juist wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De KNVB zal Pelle echt niet schorsen voor de Klassieker. Wat dat betreft heeft Pelle geluk dat zijn eerste volgende wedstrijd tegen Ajax is.
Zeker al betwijfel ik of Kastanje buitenspel stond bij de 2-2quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Maar die scheids was 1 grote faal.
Boete van de KNVBtwitter:PaulSchabbink twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:36:04Pelle binnen door het lint, buiten andere Feyenoorders. Sfeer grimmig nadat ruit hoofdingang en enkele auto's eraan moesten geloven. #twefey reageer retweet
Komt door de neus die ervoor zitquote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Hoe godverdomme blind zijn jullie dat je NIET ziet dat feyenoord hier genaaid word.
zit jullie neus zo hoog of steekt ie zo ver uit dat je het halve scherm maar kan zien ofzo ?
Godverdomme zeg, je hebt toch geen stront in je ogen of wat?
Alsof je daar aan denkt op zo'n moment. Ik zou in the heat of the moment waarschijnlijk ook zo reageren en dan na 5 minuten denken wtf heb ik gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als aanvoerder van een topclub is het alles behalve logisch.
Komt ook gewoon omdat twente best kwaliteit heeft en vol op de aanval ging. Met een beetje vernuft had Feyenoord de wedstrijd al op slot kunnen gooien toen, maar overtal werd een paar keer enorm knullig afgehandeld. Maar heb je een scheids die oplet, win je alsnog.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord had een penalty moeten krijgen in het begin en tegen 10 moeten staan maar als je gewoon verder kijkt wordt er vrij degelijk op 0-2 gekomen en toen hield het voetballen op
De vaak zat meegekregen dingen kunnen niet op tegen de keren dat we hard door de scheids ruw anaal genomen worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze idd 2 pingeld verdiend maar Feyenoord heeft ook vaak zat makkelijke pingels mee gekregen. Beetje huilgedrag zdit.
Tieft even lekker een end op als je alleen komt trollen hier.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik was de rest gewoon voorga huilen.
Ja, Feyenoorders rellen buiten tegen elkaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Boete van de KNVBtwitter:PaulSchabbink twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:36:04Pelle binnen door het lint, buiten andere Feyenoorders. Sfeer grimmig nadat ruit hoofdingang en enkele auto's eraan moesten geloven. #twefey reageer retweet
En zeker allemaal capuchon op?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef eight het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar hij mag het toch wel benoemen?
Wat daar vandaag gebeurt is de reinste waanzin.
Beide eens, maar doe dat niet meteen na de wedstrijd. Komt heel verkeerd over imo. Heel erg calimero geroep...quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo is niet 1 moment zijn 4 of 5 momenten dat we genaaid worden door die turkse drol.
Hij reageert als fan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman kan zo ook een onderzoekje verwachten
Nee hoor, maar goed kan jullie frustratie goed begrijpen. Echter zou ik ook naar je eigen ploeg kijken en de laffe wissel van Koeman.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De vaak zat meegekregen dingen kunnen niet op tegen de keren dat we hard door de scheids ruw anaal genomen worden.
Van elke meevaller krijgen we dr 15 tegen.
Wanneer dan? Gözübüyük is gewoon een enorme kutmongool, dat kan toch best na de wedstrijd benoemd worden?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Beide eens, maar doe dat niet meteen na de wedstrijd. Komt heel verkeerd over imo. Heel erg calimero geroep...
Waarom?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, Feyenoorders rellen buiten tegen elkaar.
Neuh.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Beide eens, maar doe dat niet meteen na de wedstrijd. Komt heel verkeerd over imo. Heel erg calimero geroep...
En dat is dus ernstig onprofessioneel als trainer zijnde... Hoezeer ik het ook eens ben met hemquote:
Dat krijg je ervan wanneer je zo'n ijdele bananenturk als leidsman aanstelt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
We zijn weer flink genaaid, kut scheids
Dat dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
En toch is het knap dat Ajax de scheidsrechters weet om te kopen zonder betrapt te worden. Chapeau!
Er is toch altijd een PersCo achteraf? Lijkt me de uitgelezen gelegenheidquote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wanneer dan? Gözübüyük is gewoon een enorme kutmongool, dat kan toch best na de wedstrijd benoemd worden?
Laffer dan laf. En daarna maar billenknijpen en wijzen naar de scheids als het mis gaat. Zwak figuur.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, maar goed kan jullie frustratie goed begrijpen. Echter zou ik ook naar je eigen ploeg kijken en de laffe wissel van Koeman.
Tja. Als hij een schorsing krijgt is het terecht maar waarom moet alleen zijn fouten afgestraft worden?quote:
Idioot ben jij. Jij weet of het Feyenoorders zijn? Tering, jij bent echt fom.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pelle en die 'fans' gedragen zich wel goed vandaag zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet nodig, volgens GGMM is dit allemaal heel normaalquote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef Dven het volgende:
Ik geneer me altijd een beetje voor ajax supporters
Je vergeet KNJB in je post.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
En toch is het knap dat Ajax de scheidsrechters weet om te kopen zonder betrapt te worden. Chapeau!
Ik zeg ook niet dat ik het daar mee eens ben, maar het wekelijkse gezeik door schuld begint gewoon irritant te worden. Een foutje moet kunnen, twee ook wel maar elke fucking week fouten die ons de wedstrijd kosten, daarmee moet het godverdomme eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor, maar goed kan jullie frustratie goed begrijpen. Echter zou ik ook naar je eigen ploeg kijken en de laffe wissel van Koeman.
Het heeft niets met calimero te makenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Hij zal wel zeggen dat het de schuld van de scheidsrechter isquote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Tyron het volgende:
Koeman heeft het van Pelle nog niet gezien dus.
Deze gast pokert in Rotterdam met Feyenoorders, dus ik weet niet wat je wilt zeggen....quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gewoon terecht hoorquote:
Ook dan zal hij het vast wel benoemen, maar ik ziet niet in waarom je het niet nu zou kunnen doen. Het lijkt mij vrij duidelijk dat de scheidsrechter gefaald heeft, dan kan je dat toch ook nu benoemen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er is toch altijd een PersCo achteraf? Lijkt me de uitgelezen gelegenheid
Komt wel zo overquote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het heeft niets met calimero te maken
Stiekem denk ik ook dat pelle na zijn doelpunt in koeman zn oor iets fluisterde in de trend van 'Hoe kan ik de scheids netjes vertellen dat ie naar knoflook uit zn muil stinkt, zonder geel te krijgen)quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wanneer dan? Gözübüyük is gewoon een enorme kutmongool, dat kan toch best na de wedstrijd benoemd worden?
Feyenoord fans? Waar héb jij het over man?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pelle en die 'fans' gedragen zich wel goed vandaag zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je nu teveel in de emotie zitquote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook dan zal hij het vast wel benoemen, maar ik ziet niet in waarom je het niet nu zou kunnen doen. Het lijkt mij vrij duidelijk dat de scheidsrechter gefaald heeft, dan kan je dat toch ook nu benoemen?
Het enige laffe was de tactiek van Twente. Wat lieten die zich overklassen zeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Laffer dan laf. En daarna maar billenknijpen en wijzen naar de scheids als het mis gaat. Zwak figuur.
Hèhè, ondanks alles toch glimlachquote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem denk ik ook dat pelle na zijn doelpunt in koeman zn oor iets fluisterde in de trend van 'Hoe kan ik de scheids netjes vertellen dat ie naar knoflook uit zn muil stinkt, zonder geel te krijgen)
Tja, de scheidsrechters zijn gewoon incompetent. Het is heus geen complot tegen Feyenoord hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het daar mee eens ben, maar het wekelijkse gezeik door schuld begint gewoon irritant te worden. Een foutje moet kunnen, twee ook wel maar elke fucking week fouten die ons de wedstrijd kosten, daarmee moet het godverdomme eens afgelopen zijn.
40-45 hihiquote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord moet nu echt een statement maken richting de KNVB. Dit kán gewoon echt niet meer, op deze manier mis je door de scheidsrechter gewoon zon 40-45 punten in één seizoen. Schan-da-lig![]()
![]()
, gewoon geen woorden voor
Wat kan Feyenoord doen dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord moet nu echt een statement maken richting de KNVB. Dit kán gewoon echt niet meer, op deze manier mis je door de scheidsrechter gewoon zon 40-45 punten in één seizoen. Schan-da-lig![]()
![]()
Ok dit is gewoon te makkelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, de scheidsrechters zijn gewoon incompetent. Het is heus geen complot tegen Feyenoord hoor.
Vorige week had mijn club ook nog 1 pingel meer verdiend en 1 goal was onterecht afgekeurd. Vandaag had Ortiz tegen Ajax ook rood moeten hebben (2e geel).
Suck it up.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Uit de competitie stappen ofzo, dit mág gewoon nietquote:
Ja, tuurlijk, er komen gewoon willekeurige mensen langslopen die even ruiten en auto's gaan vernielen zonder dat dat iets te maken heeft met een verlies in de allerlaatste minuut.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Idioot ben jij. Jij weet of het Feyenoorders zijn? Tering, jij bent echt fom.
Leuk, stappen ze eruit. Kost miljoenen, maar je maakt wel een statement iddquote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uit de competitie stappen ofzo, dit mág gewoon niet
Kéér op keer, week in week uit zo hard genaaid worden is gewoon schandalig, belachelijk, en sneu.
Als ze dat doen gaan ze faillietquote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kéér op keer, week in week uit zo hard genaaid worden is gewoon schandalig, belachelijk, en sneu.
Ja, Feyenoorders die zijn tegen elkaar aan het rellen. Volkomen logisch.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, er komen gewoon willekeurige mensen langslopen die even ruiten en auto's gaan vernielen zonder dat dat iets te maken heeft met een verlies in de allerlaatste minuut.
Of het zijn Twentefans die zo blij zijn dat ze hun eigen stadion gaan slopen en hun eigen auto's vernielen, dat is ook een zeer reële optie natuurlijk.
Niet laf, verkeerd gekozen. De tactiek van Feyenoord werkte het eerste uur veel beter, daarna was de tank leeg. Gelukkig is Twente één van de fittere ploegen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige laffe was de tactiek van Twente. Wat lieten die zich overklassen zeg.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Tja, jouw aanname's raken wel vaker kant noch wal. Dus eigenlijk verbaast deze opmerking mij nieteensquote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, er komen gewoon willekeurige mensen langslopen die even ruiten en auto's gaan vernielen zonder dat dat iets te maken heeft met een verlies in de allerlaatste minuut.
Of het zijn Twentefans die zo blij zijn dat ze hun eigen stadion gaan slopen en hun eigen auto's vernielen, dat is ook een zeer reële optie natuurlijk.
Rellen voor het stadion nu.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord fans? Waar héb jij het over man?
Dit is wel heel zuur. Feijenoord wordt gewoon alleen in deze wedstrijd tot 3 x toe zwaar benadeeld. We mogen toch op z'n minst verwachten dat die turk dit seizoen niet meer fluit?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, de scheidsrechters zijn gewoon incompetent. Het is heus geen complot tegen Feyenoord hoor.
Vorige week had mijn club ook nog 1 pingel meer verdiend en 1 goal was onterecht afgekeurd. Vandaag had Ortiz tegen Ajax ook rood moeten hebben (2e geel).
Suck it up.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zitten ook genoeg fans buiten de uitvakken.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef Jimbo het volgende:
De fans zitten nog in het uitvak hoor.... Die van twente daarentegen
Je mag toch zeggen dat de scheids kut was, wat in dit geval duidelijk zo was.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha heeft de scheids het weer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |