Dat dus. Zeiken op de scheids is not dun.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
dat je dit weggeeft heeft alles met kwaliteit te maken
Hahaha lees wat je wil lezen joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft het over die mongolenverzameling op één van die "netwerk" sites
De KNVB zal Pelle echt niet schorsen voor de Klassieker. Wat dat betreft heeft Pelle geluk dat zijn eerste volgende wedstrijd tegen Ajax is.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie zegt dat Pelle geen straf gaat krijgen? :S
Meer m'n hand omdat ik meestal de plavuizen vloer gebruik.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nou dan is je huis inmiddels wel verrot na 15 jaar.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:40:54Pieters kreeg ook rode kaart, maar zijn geflirt met de ruit was meegenomen in de strafmaat. Meldde KNVB vorig jaar. reageer retweet
Koeman maakt zelf ook fouten met die kutwissels.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Koeman... Scheids de schuld geven... Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar die komt heel amateuristisch over imo (ook al ben ik het 100% met hem eens).
Op het moment dat jij dat postte, had hier nog niemand Pelle verdedigt... Jij lult je kromme post achteraf recht...quote:
Vandaag hadden ze idd 2 pingeld verdiend maar Feyenoord heeft ook vaak zat makkelijke pingels mee gekregen. Beetje huilgedrag zdit.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je mag toch hopen dat die achterlijke blinde tyfus scheidsrechters eerst eens aangepakt worden.
Elke week het zelfde gejanksmoel, en het is nog terecht ook. Ze moeten godverdomme eens massaal lang de pearl voor een nieuwe bril.
Ga toch weg. Hij mag die scheids ook een mongool noemen. Koeman heeft groot gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Koeman... Scheids de schuld geven... Ik snap dat hij gefrustreerd is, maar die komt heel amateuristisch over imo (ook al ben ik het 100% met hem eens).
Klopt, maar ook dat kan wel eens gebeuren. Soms heb je hem mee, soms heb je hem tegen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Maar die scheids was 1 grote faal.
Nog niet gezien maar hij mag het toch wel benoemen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Ik was de rest gewoon voorquote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op het moment dat jij dat postte, had hier nog niemand Pelle verdedigt... Jij lult je kromme post achteraf recht...
Ik ben het met hem eens, ik heb het puur over hoe het over komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Hij mag die scheids ook een mongool noemen. Koeman heeft groot gelijk.
Hallo is niet 1 moment zijn 4 of 5 momenten dat we genaaid worden door die turkse drol.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef RvLaak het volgende:
Juist wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De KNVB zal Pelle echt niet schorsen voor de Klassieker. Wat dat betreft heeft Pelle geluk dat zijn eerste volgende wedstrijd tegen Ajax is.
Zeker al betwijfel ik of Kastanje buitenspel stond bij de 2-2quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Maar die scheids was 1 grote faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |