quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap best dat je boos bent, maar om het in geweld toe te zetten.
Wat een grafmongool ben je dan? Je verneukt niet alleen jezelf maar ook je club hiermee. Hiermee verleng je 10 jaar extra combi en geen Ajax uit.
Iets met aanvoerder? Professioneel gedrag? Voorbeeldfunctie enz.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Ik liep ook een paar dingen door midden te slaan na die goal hier thuis. Dat je dat doet als je vol adrenaline zit lijkt me vrij logisch eigenlijk.
Al die "netwerk" sites zijn voor mongolen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Op het feyenoord netwerk is hij een helden ja ik kijk daar nu omdat leedvermaak.
Dus als je een voorbeeldfunctie hebt mag je geen menselijke trekjes vertonen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij ben een FOK!, dus per definitie geen voorbeeldfunctie
Nou dan is je huis inmiddels wel verrot na 15 jaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Ik liep ook een paar dingen door midden te slaan na die goal hier thuis. Dat je dat doet als je vol adrenaline zit lijkt me vrij logisch eigenlijk.
Dan moet hij dat vergoeden boehoe verder.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en daarna persoonlijke spullen vernielen die niet van hem zijn.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef arjan1112 het volgende:
Op Twitter word beweerd dat Pelle op het parkeerterrein tussen Twente hooligans loopt
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al die "netwerk" sites zijn voor mongolen.
Op Twitter word beweerd dat Pelle op het parkeerterrein tussen Twente hooligans loopt
huil niet zoquote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Kankerzooi
Wekelijks wordt Feyenoord genaaid, onterechte penals tegen krijgen, overduidelijke penals niet meekrijgen, goals in de laatste minuten tegen, ongelooflijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor, ben er helemaal klaar mee
Zoveel pech kán je toch gewoon niet hebben als club, dan moet er meer achter zitten![]()
: r
Klopt. Speelde een geweldige wedstrijd, en dan verneukt hij het weer zo op het eind.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef macca728 het volgende:
en Immers die de hoekschop weer knullig weggaf.
lol, er is maar een iemand iets te verwijten en dat is feyenoord zelf.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Kankerzooi
Wekelijks wordt Feyenoord genaaid, onterechte penals tegen krijgen, overduidelijke penals niet meekrijgen, goals in de laatste minuten tegen, ongelooflijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor, ben er helemaal klaar mee
Zoveel pech kán je toch gewoon niet hebben als club, dan moet er meer achter zitten![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Ja man, altijd tegen Feyenoord he.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar jij kan er niet voor geschorst worden
WIJ snappen pelle wel, maar de knjb zal hem er voor aanpakken met alles wat ze kunnen,
Want zo zijn ze
Menselijke trekjes != je frustratie in geweld omzettenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus als je een voorbeeldfunctie hebt mag je geen menselijke trekjes vertonen?
Pieters heeft zijn lesje wel geleerd, straf van PSV en de ziekenboeg in.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet hij dat vergoeden boehoe verder.
Nagezocht en Pieters is ook nooit geschorst dus boeiend...
Wie zegt dat Pelle geen straf gaat krijgen? :Squote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en die kreeg terecht een straf, niemand keurde het goed itt wat ik hier zie.
Als aanvoerder van een topclub is het alles behalve logisch.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Had ook het idee dat Mulder uit had kunnen lopen om die bal op te rapen, maar dat Immers hem weg schoot omdat die niet kwam.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef Intellectueel het volgende:
Als Immers nooit zo belachelijk die corner had weggegeven dan was er niets aan de hand geweest. De man heeft de techniek van een schelvis.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:35 schreef S0nic het volgende:
FEYENOORDERS DIE DIT GOED PRATEN___________________
Feyenoord had een penalty moeten krijgen in het begin en tegen 10 moeten staan maar als je gewoon verder kijkt wordt er vrij degelijk op 0-2 gekomen en toen hield het voetballen opquote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef macca728 het volgende:
en Immers die de hoekschop weer knullig weggaf.
Heeft ook iets te maken met kwaliteit dat je het weer weg geeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Kankerzooi
Iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren tegen Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie zegt dat Pelle geen straf gaat krijgen? :S
dit jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft ook iets te maken met kwaliteit dat je het weer weg geeft.
Volgens mij zijn het twente hoolies?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap best dat je boos bent, maar om het in geweld toe te zetten.
Wat een grafmongool ben je dan? Je verneukt niet alleen jezelf maar ook je club hiermee. Hiermee verleng je 10 jaar extra combi en geen Ajax uit.
HEY HEY HEYquote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Katth het volgende:
https://www.keek.com/!kNtKdab
Woute te paard trapt twente fan kapot
Met een scheids die niet zo extreem partijdig fluit win je gewoon 1-4. Nu wordt het 2-2, tjsah.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lol, er is maar een iemand iets te verwijten en dat is feyenoord zelf.
je mag toch hopen dat die achterlijke blinde tyfus scheidsrechters eerst eens aangepakt worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja man, altijd tegen Feyenoord he.
Ik mag toch hopen dat dit soort gedrag wordt aangepakt, ongeacht welke club de speler onder contract staat.
dat je dit weggeeft heeft alles met kwaliteit te makenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met een scheids die niet zo extreem partijdig fluit win je gewoon 1-4. Nu wordt het 2-2, tjsah.
Wouten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Katth het volgende:
Aanvoerdersband afnemen en een boete is geen straf?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren tegen Ajax.
Eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord had een penalty moeten krijgen in het begin en tegen 10 moeten staan maar als je gewoon verder kijkt wordt er vrij degelijk op 0-2 gekomen en toen hield het voetballen op
Meer een aai over de bol.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aanvoerdersband afnemen en een boete is geen straf?
Hahahahquote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Katth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |