Grindheim heb ik het ook wel eens zien flikkenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hoe vaak heeft een speler zich zo misdragen?
Nee, aanvoerdersband afnemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:33 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord moet Pelle zelf schorsen. Wat een gek.
Ik mag hopen van wel, die sloeg alles. Hij is aanvoerder toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:33 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord moet Pelle zelf schorsen. Wat een gek.
Ben benieuwd hoe lang nog, na dit akkevietje...quote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, die sloeg alles. Hij is aanvoerder toch?
Niet meer denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, en geven aan wie ? Er zit geen leider in het teamquote:
quote:
Waar zie jij die? Of heet jij Jules de Korte?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:35 schreef S0nic het volgende:
FEYENOORDERS DIE DIT GOED PRATEN___________________
Voorbeeldfunctie naar de knoppequote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fans nemen het gedrag van Pelle over.
Schopte tegen een deur boeiend.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelijkspel vieren op de politie...quote:
Ruitje inslaan is 4wedstrijden missenquote:
Goed proberen te pratenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Ik liep ook een paar dingen door midden te slaan na die goal hier thuis. Dat je dat doet als je vol adrenaline zit lijkt me vrij logisch eigenlijk.
Jij ben een FOK!, dus per definitie geen voorbeeldfunctiequote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Ik liep ook een paar dingen door midden te slaan na die goal hier thuis. Dat je dat doet als je vol adrenaline zit lijkt me vrij logisch eigenlijk.
Op het feyenoord netwerk is hij een heldquote:Op zondag 23 februari 2014 18:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar zie jij die? Of heet jij Jules de Korte?
Op FOX 6 gezien zeker.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
cameraman aangevallen met een lamp
Dat was toch gewoon voor de rode kaart die hij kreeg, geloof niet dat de schorsing hoger werd door die actie.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ruitje inslaan is 4wedstrijden missen
oh ja de muur en camera was idd van Pelle ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
ja maar jij kan er niet voor geschorst wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap best dat je boos bent, maar om het in geweld toe te zetten.
Wat een grafmongool ben je dan? Je verneukt niet alleen jezelf maar ook je club hiermee. Hiermee verleng je 10 jaar extra combi en geen Ajax uit.
Iets met aanvoerder? Professioneel gedrag? Voorbeeldfunctie enz.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Al die "netwerk" sites zijn voor mongolen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Op het feyenoord netwerk is hij een helden ja ik kijk daar nu omdat leedvermaak.
Dus als je een voorbeeldfunctie hebt mag je geen menselijke trekjes vertonen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij ben een FOK!, dus per definitie geen voorbeeldfunctie
Nou dan is je huis inmiddels wel verrot na 15 jaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Dan moet hij dat vergoeden boehoe verder.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en daarna persoonlijke spullen vernielen die niet van hem zijn.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef arjan1112 het volgende:
Op Twitter word beweerd dat Pelle op het parkeerterrein tussen Twente hooligans loopt
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al die "netwerk" sites zijn voor mongolen.
Op Twitter word beweerd dat Pelle op het parkeerterrein tussen Twente hooligans loopt
huil niet zoquote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Kankerzooi
Wekelijks wordt Feyenoord genaaid, onterechte penals tegen krijgen, overduidelijke penals niet meekrijgen, goals in de laatste minuten tegen, ongelooflijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor, ben er helemaal klaar mee
Zoveel pech kán je toch gewoon niet hebben als club, dan moet er meer achter zitten![]()
: r
Klopt. Speelde een geweldige wedstrijd, en dan verneukt hij het weer zo op het eind.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef macca728 het volgende:
en Immers die de hoekschop weer knullig weggaf.
lol, er is maar een iemand iets te verwijten en dat is feyenoord zelf.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Kankerzooi
Wekelijks wordt Feyenoord genaaid, onterechte penals tegen krijgen, overduidelijke penals niet meekrijgen, goals in de laatste minuten tegen, ongelooflijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor, ben er helemaal klaar mee
Zoveel pech kán je toch gewoon niet hebben als club, dan moet er meer achter zitten![]()
: r
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Ja man, altijd tegen Feyenoord he.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar jij kan er niet voor geschorst worden
WIJ snappen pelle wel, maar de knjb zal hem er voor aanpakken met alles wat ze kunnen,
Want zo zijn ze
Menselijke trekjes != je frustratie in geweld omzettenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus als je een voorbeeldfunctie hebt mag je geen menselijke trekjes vertonen?
Pieters heeft zijn lesje wel geleerd, straf van PSV en de ziekenboeg in.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet hij dat vergoeden boehoe verder.
Nagezocht en Pieters is ook nooit geschorst dus boeiend...
Wie zegt dat Pelle geen straf gaat krijgen? :Squote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en die kreeg terecht een straf, niemand keurde het goed itt wat ik hier zie.
Als aanvoerder van een topclub is het alles behalve logisch.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gezeik over Pelle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |