Mooi ook dat zij als hoofdactor wordt aangemerkt. Niemand kijkt die twee kerels er op aan natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar kwam een vrouwelijke collega ook achter toen ze op het vorige bedrijfsfeestje betrapt werd terwijl ze werd genomen door twee mannelijke collega's.
Die krijgen een ovatie de volgende ochtend op kantoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mooi ook dat zij als hoofdactor wordt aangemerkt. Niemand kijkt die twee kerels er op aan natuurlijk
Zij was nou eenmaal het lijdend voorwerp.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mooi ook dat zij als hoofdactor wordt aangemerkt. Niemand kijkt die twee kerels er op aan natuurlijk
Of dezelfde SOA die 70% van het kantoor ook al opgelopen heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die krijgen een ovatie de volgende ochtend op kantoor.
Mits lekker wijf.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De strenge secretaresse die bijklust als bibliothecaresse lijkt me inderdaad niet ovatie-waardig.quote:
Pijpend voorwerp denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zij was nou eenmaal het lijdend voorwerp.
Evolutionaire psychologie of een dubbele seksuele moraal?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
klopt, als dat kantoor Vaticaanstad heetquote:Op zondag 23 februari 2014 14:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of dezelfde SOA die 70% van het kantoor ook al opgelopen heeft.
Een nawee van de jaren '70.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Evolutionaire psychologie of een dubbele seksuele moraal?
Ze werden er allen wel op aangekeken hoor, maar zij was de verbindende factor.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Evolutionaire psychologie of een dubbele seksuele moraal?
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze werden er allen wel op aangekeken hoor, maar zij was de verbindende factor.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef waht het volgende:
Sad panda's komen aan in Belgie.
[ afbeelding ]
Met DHL, dat dan weer wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef waht het volgende:
Sad panda's komen aan in Belgie.
[ afbeelding ]
Toegegeven, liever een uitstervende diersoort dan Henk Krol.quote:
Voorvechter der seniel Nederland.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:44 schreef waht het volgende:
[..]
Toegegeven, liever een uitstervende diersoort dan Henk Krol.
Eens, dat zijn de betere troll-acties. En duidt op dementie in laat stadium bij de achterban.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Wel een enorme baas, zelf de pensioenen van werknemers in de zak steken en alsnog een held gevonden worden die uitgenodigd wordt weer lijsttrekker te worden om te strijden voor pensioenen van ouderen.
Daar moet misbruik van gemaakt worden inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:47 schreef waht het volgende:
[..]
Eens, dat zijn de betere troll-acties. En duidt op dementie in laat stadium bij de achterban.
Hou nu eens op met die naamvallen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voorvechter der seniel Nederland.
Het is nou eenmaal een halve Duitser.quote:
Arjan had het niet beter gekund.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Reya het volgende:
POL / Waarom stemt niemand meer PvdA? #2
Kwaliteitstopic van mijn hand, al zeg ik het zelf.
Twijfelachtig compliment.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Arjan had het niet beter gekund.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:03 schreef arjan1112 het volgende:
De droom van de extreem linkse honden hier komt uit.
Nederlands meisje moet inburgeren in Nederland.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)rgeren-van-inholland
en in Burkina Faso ?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef monkyyy het volgende:
Nederland is al hartstikke genivelleerd.
In dit land behoor je tot de top 1% inkomens als je ¤100.000 bruto verdient.
In Amerika behoor je tot de top 1% inkomens als je $330.000 bruto verdient.
Gelukkig wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef monkyyy het volgende:
Is 100.000 bruto al top 1% ja?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag I.L. Pfeijffer gezien.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Reya het volgende:
Nouquote:Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Reya het volgende:
PvdA'ers moeten we gewoon verbannen naar Texel en dan de veerdienst torpederen.quote:
Gecondoleerd. Ik heb hem eens op ns station Schiphol gezien.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag I.L. Pfeijffer gezien.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is 100.000 bruto al top 1% ja?
Lijkt me stug.
Twee keer de helft van het geheel, vermenigvuldigd met één.quote:
Is dat wel bruto?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de SP website.
107.000+48.000 = 155.000 mensen verdienen meer dan ¤100.000 bruto. Op een bevolking van 16.304.000 is dat ~ 1%.
Hij stond voor boekhandel De Kler en stak juist een shaggie op toen wij passeerden. Binnen werden Maarten 't Hart en Franca Treur ondervraagd.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik heb hem eens op ns station Schiphol gezien.
Daar geloof ik ook geen ruk van.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de SP website.
107.000+48.000 = 155.000 mensen verdienen meer dan ¤100.000 bruto. Op een bevolking van 16.304.000 is dat ~ 1%.
Ben je nog binnen gaan luisteren?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij stond voor boekhandel De Kler en stak juist een shaggie op toen wij passeerden. Binnen werden Maarten 't Hart en Franca Treur ondervraagd.
Dus de SP weet dat het belasten van de rijken bv met een tarief van 74% zoals ze willlen , weinig oplevert, omdat er gewoon weg weinig mensen zijn die zoveel verdienen ?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de SP website.
Het bezit van een scooter volstaat daar.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef arjan1112 het volgende:
Als je hier woont, hoef je niet veel te verdienen om tot de top 1% te behoren
[ afbeelding ]
Dat soort dorpjes ben ik ook wel doorheen gekomen met de auto, machtig gevoel geeft dat.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef arjan1112 het volgende:
Als je hier woont, hoef je niet veel te verdienen om tot de top 1% te behoren
[ afbeelding ]
Zolang je maar niet wegens hekserij op de brandstapel wordt gegooid.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat soort dorpjes ben ik ook wel doorheen gekomen met de auto, machtig gevoel geeft dat.
Ja, het was best aardig. Ik voelde alleen niet de minste aandrang om het boek van Franca Treur te lezen.quote:
Het is een foto van de hoofdstad van Burkina Fasoquote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat soort dorpjes ben ik ook wel doorheen gekomen met de auto, machtig gevoel geeft dat.
Volgens dat plaatje verdien ik als 24'er nu al meer dan bijna 10.000.000 Nederlanders, dat lijkt me echt niet kloppen hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouja, standplaatsgebondenheid kan een grote rol spelen natuurlijk. Als je in een academisch klimaat leeft is een inkomen van 100K geen uitzondering of zo. Terwijl dat voor de kansenwijkbewoners van zo'n inkomen alleen maar kunnen dromen.
Dorpje/stad, whatever, 't is verpauperd.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het is een foto van de hoofdstad van Burkina Faso
Dat hangt van de faculteit af.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouja, standplaatsgebondenheid kan een grote rol spelen natuurlijk. Als je in een academisch klimaat leeft is een inkomen van 100K geen uitzondering of zo.
Zijn dit gezinshuishoudens of gaat men van één persoon uit?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de SP website.
Ligt er aan wat je verdientquote:Op zondag 23 februari 2014 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens dat plaatje verdien ik als 24'er nu al meer dan bijna 10.000.000 Nederlanders, dat lijkt me echt niet kloppen hoor.
Ik vind 't zelf niet veel.quote:
Ja huishoudens zou iets anders zijn, denk ik.quote:
Dat is een ander verhaal, ik ben wel realistisch genoeg om mijn loon te zien als reflectie van mijn waarde. Zou nogal absurd zijn als jongere om (veel) meer dan modaal binnen te tikken. Dat gezegd hebbende vind ik modaal gewoonweg niet veel.quote:
Ik denk dat huishoudens een beter beeld geeft. Nu wordt alles op één hoop gegooid. Geeft een beetje vertekend beeld volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja huishoudens zou iets anders zijn, denk ik.
Hoewel dat geniaal zou zijn, dan zou ik met de gemiddelde hoogopgeleide nicht als vriend meteen te boeken staan bij de SP als grootgraaier. Lekkere inkomens en geen kutkinderen die geld uit je slurpen als een parasiet. De grootste kostenreductie die je kan doen als man is homo worden.
Daar is de SP alleen maar gebaat bij, dus ik begrijp de redenatie wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat huishoudens een beter beeld geeft. Nu wordt alles op één hoop gegooid. Geeft een beetje vertekend beeld volgens mij.
Nee, want tegenwoordig heb je meer inkomens per huishouden dan vroegahhh.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef arjan1112 het volgende:
Als je die grafiek naar huishoudens veranderd word het toch juist nog erger ?
quote:
En het feit dat er 557.000+192.000+107.000+48.000 = 904.000 personen in die grafiek >¤54.367 euro verdienen, kan ik alleen maar concluderen dat deze cijfers bruto zijn.quote:Hieruit blijkt dat 904.000 Nederlanders een inkomen hebben van meer dan 54.367 euro en daarmee in het hoogste belastingtarief van 52 procent zitten.
Nee, want dan heb je een hoger percentage aan inkomens boven de ton. Dus slaat die 1% al helemaal nergens op.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:40 schreef arjan1112 het volgende:
Als je die grafiek naar huishoudens veranderd word het toch juist nog erger ?
Ik kan gewoonweg niet geloven dat zoveel mensen het met zo weinig moeten doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Uit deze zin uit het artikel:
[..]
En het feit dat er 557.000+192.000+107.000+48.000 = 904.000 personen in die grafiek >¤54.367 euro verdienen, kan ik alleen maar concluderen dat deze cijfers bruto zijn.
Uiteraard reken je bruto.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Uit deze zin uit het artikel:
[..]
En het feit dat er 557.000+192.000+107.000+48.000 = 904.000 personen in die grafiek >¤54.367 euro verdienen, kan ik alleen maar concluderen dat deze cijfers bruto zijn.
Ik denk dat Arjan het gemiddelde van een huishouden in personen rekenen bedoelt. Dus in plaats van één lid van het huishouden dat 50K verdient, en eentje 30K, en zij op deze grafiek in twee categorieën vallen, laat je twee personen voor 40K wegen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je een hoger percentage aan inkomens boven de ton. Dus slaat die 1% al helemaal nergens op.
STEMP ESPEE.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan gewoonweg niet geloven dat zoveel mensen het met zo weinig moeten doen.
Ik verbaas me ook hierover.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan gewoonweg niet geloven dat zoveel mensen het met zo weinig moeten doen.
Nee nee, ergens is het wel terecht natuurlijk.quote:
Pakweg 7k bruto per maand dus is al 1%.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja maar in die 16 miljoen worden ook de verstandelijk gehandicapten, kleuters, TBS'ers, uitkeringstrekkers, bejaarden, scholiertjes, en studentjes meegerekend. En dat student zijn geen vetpot is kan iedereen beamen. Maar nog steeds. 99 sloebers voor één iemand met een ton per jaar.
Ja maar het geeft ook enkel het inkomen aan en niet direct wat je dus als lid van een huishouden te besteden hebt. Als je twee kostwinners hebt, en één daarvan een ton per jaar binnenhaalt, en de ander modaal verdient, betekent dat natuurlijk niet dat de modaalverdiener ook modaal spendeertquote:Op zondag 23 februari 2014 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pakweg 7k bruto per maand dus is al 1%.
Interessant, de meeste ZZP'ers die ik ken binnen mijn sector zitten er niet zo bijster ver vanaf.
Mwoh uitgaven zijn vaak wel gekoppeld aan het inkomen van het huishouden, dus an sich zou dat gewoon moeten meegroeien in de meeste gevallen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja maar het geeft ook enkel het inkomen aan en niet direct wat je dus als lid van een huishouden te besteden hebt. Als je twee kostwinners hebt, en één daarvan een ton per jaar binnenhaalt, en de ander modaal verdient, betekent dat natuurlijk niet dat de modaalverdiener ook modaal spendeert
Jawel, want je moet het delen door 1.37 en niet vergeten dat gemiddeld meer is dan modaal.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:57 schreef arjan1112 het volgende:
Het gemiddelde inkomen in Nederland is 47.000 u.s dollar.
Dat klopt niet echt met de SP grafiek
?
Ja maar op basis van die hier gegeven statistiekjes geeft dat dus een vertekend beeld omdat het inkomen aan slechts één persoon wordt gekoppeld terwijl er feitelijk natuurlijk al een zeker mate van nivellering binnen het huishouden plaats vindt. Sterker nog, als één van de kostverdieners zoveel verdient dat deze de kar al trekt is het niet ongebruikelijk dat zijn/haar partner het lekker rustig aan doet. Tel daar nog wat kinderen bij (die ook niks verdienen, de luie uitvreters) en je komt al gauw tot de conclusie dat zulke statistieken met een korreltje zout moeten worden genomen alvorens in de onderbuik te laten verteren.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh uitgaven zijn vaak wel gekoppeld aan het inkomen van het huishouden, dus an sich zou dat gewoon moeten meegroeien in de meeste gevallen.
Zeker, dat is wat Tem en ik net al zeiden inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja maar op basis van die hier gegeven statistiekjes geeft dat dus een vertekend beeld omdat het inkomen aan slechts één persoon wordt gekoppeld terwijl er feitelijk natuurlijk al een zeker mate van nivellering binnen het huishouden plaats vindt. Sterker nog, als één van de kostverdieners zoveel verdient dat deze de kar al trekt is het niet ongebruikelijk dat zijn/haar partner het lekker rustig aan doet. Tel daar nog wat kinderen bij (die ook niks verdienen, de luie uitvreters) en je komt al gauw tot de conclusie dat zulke statistieken met een korreltje zout moeten worden genomen alvorens in de onderbuik te laten verteren.
En mede daarom: fuck statistieken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, dat is wat Tem en ik net al zeiden inderdaad.
Fuck de SP.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En mede daarom: fuck statistieken.
Nou, dat zou ik niet direct durven zeggen. Zat gezinnen waar de hoofdkostwinner een significant hoger inkomen heeft dan de partner.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk dat Arjan het gemiddelde van een huishouden in personen rekenen bedoelt. Dus in plaats van één lid van het huishouden dat 50K verdient, en eentje 30K, en zij op deze grafiek in twee categorieën vallen, laat je twee personen voor 40K wegen.
Want dat zou volgens mij wel het effect hebben dat Arjan aankondigt. Ik denk namelijk dat mensen met een relatief hoog inkomen, ook vaak een partner zullen hebben met een relatief hoog inkomen. Met lage inkomens hetzelfde verhaal.
Het valt me eerder tegen dat 'ie de grootste en rijkste familie van allemaal vergeet; Rothschild.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:10 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe haalt Hans v Baalen het in zijn hoofd om de oligarchen van Rusland en Oekraine te vergelijken met uberbazen als Van Der Bilt en Rockefeller ?
Wat is dat voor nep liberaal ?
Klootzak is het, met z'n bril, en haar en natres-uniform.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:10 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe haalt Hans v Baalen het in zijn hoofd om de oligarchen van Rusland en Oekraine te vergelijken met uberbazen als Van Der Bilt en Rockefeller ?
Wat is dat voor nep liberaal ?
Maar een minimumloner zal je niet gauw zien bij iemand die +100K verdient denk ik. Dan kun je beter niet werkenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet direct durven zeggen. Zat gezinnen waar de hoofdkostwinner een significant hoger inkomen heeft dan de partner.
Wie zijn dat, wij?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je 42 olympiers levert en er met 23 medailles vandoor gaat is het wel effectief.
Als je het vergelijkt met de amerikanen(die 270 atleten afgevaardigd hebben) is het een stuk effectiever.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zijn dat, wij?
Gaan ze nog even medailles staan uitdelen. Waar blijft het spektakel nou toch.
Ja, maar ik neem dus aan dat je op Nederland doelt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de amerikanen(die 270 atleten afgevaardigd hebben) is het een stuk effectiever.
Natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem dus aan dat je op Nederland doelt.
Ja bijvoorbeeld. Of Hawaii.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef arjan1112 het volgende:
Wat zou ie anders met wij bedoelen ? Finland ofzo
Nu hoort betje het ook eens van een ander.quote:Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.
R&P / Vrouwen die op vrouwelijke mannen vallen..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:28 schreef arjan1112 het volgende:
Wie zei dat ?
Het is wel een vreemde zaak, dat vrijwel alle koks en schoonmakers mannen zijn, en dat vrouwen hetzelfde werk doen, maar dan thuis
Definieer vrouwelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
R&P / Vrouwen die op vrouwelijke mannen vallen..
Leuke staaltjes vooroordelen
TS is dan zwakbegaafd.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Een man die niet van voetbal houdt. Aldus de TS.
Haartjes altijd perfect, pedicure na de wedstrijd.quote:
Ergens heeft hij een punt. We hebben al een topic voor ongefundeerd geneuzel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Teleurstellend, uw interventie in mijn topic.
En het gehele NWS-forum, natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ergens heeft hij een punt. We hebben al een topic voor ongefundeerd geneuzel.
Pas maar op, voor je het weet is de blauwe brigade hier weer.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Teleurstellend, uw interventie in mijn topic.
Zeventig jaar geleden had je tenminste nog te stellen met de Grüne Polizei.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet is de blauwe brigade hier weer.
Doch, weinig verschil met huidige situatie dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Zeventig jaar geleden had je tenminste nog te stellen met de Grüne Polizei.
Ik zou eerder willen spreken over Noord-Koreaanse toestanden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Zeventig jaar geleden had je tenminste nog te stellen met de Grüne Polizei.
PyongNWSyang.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou eerder willen spreken over Noord-Koreaanse toestanden.
Sport is marketing in deze.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Disana het volgende:
This is the face of the new Russia. Our Russia.
Denken ze echt dat de wereld de rest niet ziet?
Maar als de Spelen hier iets gedaan hebben, dan is het toch wel de aandacht extra vestigen op wat er daar mis is?quote:
The new face of Russia: efficient and friendly. Patriottic and open to the world.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
Welnee joh, mensen gaan altijd al voor spiegeltjes en kraaltjes.
Lekker toch, beetje propaganda erbij.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
The new face of Russia: efficient and friendly. Patriottic and open to the world.
Krijg nou voetangels.
Ergens is het wel grappig.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker toch, beetje propaganda erbij.
Zo'n toestemmend knikkende Putin af en toe in beeld, hoppa.quote:
Wat denk je dat langer blijft hangen? Wat gemorrel vooraf over homorechten of de fantastische resultaten van Nederland in het schaatstoernooi tijdens de spelen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als de Spelen hier iets gedaan hebben, dan is het toch wel de aandacht extra vestigen op wat er daar mis is?
Dan heb je juist gegokt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
Liepen jullie ook zo te janken toen de OS in China waren ?
ik gok van niet.
Jullie hebben gelijk hoor. Ik redeneer te veel vanuit mezelf.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat denk je dat langer blijft hangen? Wat gemorrel vooraf over homorechten of de fantastische resultaten van Nederland in het schaatstoernooi tijdens de spelen?
ja dat linksen racisten zijn natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan heb je juist gegokt.
En nu?
We voelen ons meer verwant met de Russen, dus daar zullen we eerder kritiek op hebben. Idem met de Amerikanen en de Israëliërs.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
ik gok van niet.
Sinds we weten dat het gaat om de rechten van Euribob, is het enthousiasme sowieso wat afgenomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat denk je dat langer blijft hangen? Wat gemorrel vooraf over homorechten of de fantastische resultaten van Nederland in het schaatstoernooi tijdens de spelen?
Ik vind er niks aan.quote:
"Het vuur is gedoofd door een wat weemoedige beer, hij laat een traan".quote:
Wel een Russische beer hè. Zo'n beest waar Poetin op jaagt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Het vuur is gedoofd door een wat weemoedige beer, hij laat een traan".
Zucht.
Oh reken maar.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
Dit kinderachtige gedoe wordt in Korea alleen maar erger, mark my words.
Ach 2 uurtjes zingende kinderen, leuke teddyberen en gekleurde balonnetjes en straks meppen ze weer opstandige demonstranten en homo's neer.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh reken maar.
Maar die beer vind ik het enige leuke aan deze hele afsluiting.
Nou zeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach 2 uurtjes zingende kinderen, leuke teddyberen en gekleurde balonnetjes en straks meppen ze weer opstandige demonstranten en homo's neer.
En als het een beetje meezit meteen troepen naar Kiev.
Waarom zou ik?, 3 maanden na zo'n toernooi is men de mensenrechten in dergelijk land alweer vergeten zodra er handel mee te drijven valt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
ik gok van niet.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh reken maar.
Maar die beer vind ik het enige leuke aan deze hele afsluiting.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ik baal er eerder van dat de volgende spelen in Korea zijn.
Krijgen we weer zo'n full-blown kinderachtig kutspektakel van die metaal seniele cosplay spleetogen.
Ja die beesten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die beestjes? Die bewogen best goed ja.
quote:
Het is gewoon zo, net als nu met die enge beer.quote:
Vandaar dat ie een ban had.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef Reya het volgende:
Helaas voor Veldkamp, zijn handel is opgedoekt:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140223_00993965
Ik weet niet waarom hij een ban had; Arjan zei dat toen de bans hier vielen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig bans omdat je iets tegen joden hebt?
Als hij nou iets tegen pinguins of varkentjes zou hebben, zou ik die ban terecht vinden.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom hij een ban had; Arjan zei dat toen de bans hier vielen.
Dan zeker.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als hij nou iets tegen pinguins of varkentjes zou hebben, zou ik die ban terecht vinden.
Het idee kwam van zijn behandelend therapeut, vermoedelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig bans omdat je iets tegen joden hebt?
Het is mij ook niet duidelijk wat een particulier daarmee moet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Op een gegeven moment kon je oude pyjama's (gebruikte!) uit Auschwitz kopen, was laatst op Kassa. Dat gaat te ver.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_Marktplaats__.html
Je kunt ze ook wassen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Op een gegeven moment kon je oude pyjama's (gebruikte!) uit Auschwitz kopen, was laatst op Kassa. Dat gaat te ver.![]()
Ik wil wel een SS-uniform, kan ik ook eens een vergadering van het Europarlement bijwonen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef monkyyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Speciale pasvorm voor de anorexiapatiënt.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is mij ook niet duidelijk wat een particulier daarmee moet.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil wel een SS-uniform, kan ik ook eens een vergadering van het Europarlement bijwonen.daar heb je toch aleen een bruin hemd voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst was bij die docu over Motorhead de collectie van Lemmy te zien.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil wel een SS-uniform, kan ik ook eens een vergadering van het Europarlement bijwonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets? Straalt wel charisma uit.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
zeiken over Els Borst verdient ook een ban, alhoewel ze er voor gezorgt heeft dat ik tegenwoordig 3x zoveel betaal voor mijn ziektekosten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef arjan1112 het volgende:
Nou ik dacht dat Veldkamp een ban kreeg omdat ie in het Els Borst topic door bleef zeiken over abortus enz nadat Yvonne hem al had gewaarschuwd
quote:
Mooie man.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Straalt wel charisma uit.
Die pyjama's wel me dunkt, maar Nazi dolken, medailles, petten (van uniformen) en dergelijke zijn erg mooi spul hoor. Zeker voor een beetje WO2 verzamelaar. Helaas zijn die Iron Crosses onbetaalbaar, maar zelf zou ik er wel een willen. Of een mooie dolk, die Duitsers wisten wel prachtig spul te maken destijds.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Het theaterprogramma is helaas reeds uitverkocht.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef Tem het volgende:
Weer zo'n geweldige grap van Pokkelmans, dames en heren.
Dit is een te goede tekst voor Blof.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een goed nummer van Blof.
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit is een te goede tekst voor Blof.
twitter:BLOF_teksten twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 12:50:45Op een stok van ongenoegen kraait een oude haan. In de ochtenddauw eet jij vertwijfeld een banaan. reageer retweet
Dan ben je de enige.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef Pokkelmans het volgende:
De tranen biggelen werkelijk over de wangen bij het typen.
Ik vind mijn eigen bijdrages over het algemeen ook hilarisch, maar ik loop er niet mee te koop oid.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Heb ik trouwens al vermeld dat ik mijn eigen bijdragen zelf wél hilarisch vind? Wellicht biedt dat nog enig komische verlichting voor de mensen die kennelijk niet van mijn humoristische hoogstandjes gediend zijn. De tranen biggelen werkelijk over de wangen bij het typen.
Zelfs bij het woord "biggelen" niet?quote:
Ik vind mijzelf met ruime afstand de meest komische man op aarde.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen bijdrages over het algemeen ook hilarisch, maar ik loop er niet mee te koop oid.
omdat je anders gebanned word?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik kan enkel lachen om de grappen van de mods.
Blauwe geus, in mijn ziel en in mijn oren.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef TitusPullo het volgende:
Hoe zou Bloef het hebben aangepakt?
Geuzen zijn geuzen, dacht ik weleens.
Ik om jouw lieve beestjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik kan enkel lachen om de grappen van de mods.
Oh is dat wat het isquote:Op zondag 23 februari 2014 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil ook een wombat.
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Er gaat niets boven de luiaard.
[ afbeelding ]
Die ken ik ja. Geweldig.quote:
Note!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja maar laten we nu weer teruggaan naar de holocaustgrappen, daar voel ik me meer thuis.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja maar laten we nu weer teruggaan naar de holocaustgrappen, daar voel ik me meer thuis.
quote:A friend of mine from school got caught masturbating in the showers. It completely ruined our class trip to Auschwitz.
Ik heb genoeg ego om mezelf mee te vermaken. Met zoveel ego heb je eigenlijk geen geld of vrienden meer nodig.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is dus zo sneu aan jou: enkel ego.
Verveeld pubertje is het.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is dus zo sneu aan jou: enkel ego.
Ach toen we ooit op schooltrip waren blies iemand het 'eeuwige vuur' uit,werd ook niet op prijs gesteldquote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
8/10. Zou slok drinken door neus fonteinen indien ik aan het drinken was.
Zijn ook wel gauw op de teentjes getrapt hoor, die holocaust-overlevenden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach toen we ooit op schooltrip waren blies iemand het 'eeuwige vuur' uit,werd ook niet op prijs gesteld
Alleen zit die rollator vaak in de weg.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zijn ook wel gauw op de teentjes getrapt hoor, die holocaust-overlevenden.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen zit die rollator vaak in de weg.
Ze zijn nu op volgens de Volkskrant: Oudste overlevende Holocaust (110) gestorvenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat was eind jaren 80, toen kohl niet eens een praatje over de EU kon maken omdat er een aantal personen in het publiek zaten die hem liever lasting vielen met het concentratiekamp verleden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Betekent dat dat we eindelijk holocaustgrappen in het openbaar kunnen maken zonder eerst links en rechts te kijken?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn nu op volgens de Volkskrant: Oudste overlevende Holocaust (110) gestorven
Oh nee, de oudste is niet hetzelfde als de laatste vrees ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Betekent dat dat we eindelijk holocaustgrappen in het openbaar kunnen maken zonder eerst links en rechts te kijken?
*stopt repertoire weer in binnenzak*quote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee, de oudste is niet hetzelfde als de laatste vrees ik.
Nu pas? Beetje slordig hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn nu op volgens de Volkskrant: Oudste overlevende Holocaust (110) gestorven
Euribobster heeft twee jaar lang zijn klep moeten houden hier. Nu eigenlijk nog steeds, daar niet van.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je er ervaring mee hebt
Laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik nooit een libo-fase heb gehad.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je er ervaring mee hebt
Neuh, dan was je een aansteller geweest.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat een gejank. Als ik veertig was geweest hadden jullie me gewoon een klootzak gevonden net zoals ik velen van jullie klootzakken vind.
Gelukkig hebben we nu Paper_Tiger en Pokkelmans, waardoor ik beschaafd en ontwikkeld lijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Euribobster heeft twee jaar lang zijn klep moeten houden hier. Nu eigenlijk nog steeds, daar niet van.
Wou net zeggen. Alsof hij nu wat mag zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Euribobster heeft twee jaar lang zijn klep moeten houden hier. Nu eigenlijk nog steeds, daar niet van.
Ik vind je nu ook een klootzak, daar hoef je echt geen 40 voor te worden mijns inziens.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat een gejank. Als ik veertig was geweest hadden jullie me gewoon een klootzak gevonden net zoals ik velen van jullie klootzakken vind.
Zeg het hem maar eens goed, inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind je nu ook een klootzak, daar hoef je echt geen 40 voor te worden mijns inziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |