abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137056819
Mijn buurjongen is een type die (zegt dat hij) hetero is, maar vrijwel iedereen die hem kent verdenkt hem ervan homoseksueel te zijn. Hij houdt van koken, kan geen een voetballer van het Nederlands elftal opnoemen, heeft ook de trekjes/beweginkjes die homo's hebben, gaat vaak met zijn moeder shoppen en lunchen, houdt überhaupt niet van wat veel mannen interessant vinden en is een type dat eerder met een stelletje vriendinnen gaat ''klessebessen'', en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Nu maakt mij dat persoonlijk geen reet uit. Ben al jaren bevriend met hem, en of hij homo, hetero of paars is, dat maakt me verder niet zo veel uit..

Wat me wel opvalt, is dat hij in zijn leven al meer vriendinnetjes heeft gehad dan vrijwel alle hetero mannen die ik ken, incl. mijzelf. Tot voor een paar jaar terug dacht ik altijd dat dit gewoon tijdelijke vriendinnetjes waren, en dat bleek ook altijd het geval te zijn. De meisjes waarmee hij in het verleden is geweest, zijn nu ook allemaal bij een meer mannelijk type. Dat vind ik op zich al vreemd, het lijkt me namelijk apart dat eenzelfde meisje die op hem kan vallen, later op iemand als mij zou kunnen vallen ; we zijn immers totaal andere types..

Maar momenteel heeft hij al 2 jaar een vriendin. Echt een knap meisje, waar de meeste jongens die ik ken wel behoorlijk tevreden mee zouden zijn. Toch blijf ik het eerlijk gezegd een beetje vreemd vinden. Niet omdat ik hem een relatie misgun, maar er komen vaak mensen naar mij toe, niet eens met de vraag of hij homo is, maar die gaan er al als vanzelfsprekend van uit, omdat de signalen kennelijk zo sterk zijn. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n meisje deze signalen dan bijvoorbeeld niet opvangt.

Ik vraag me al een tijdje af hoe het verklaard kan worden dat een meisje verliefd kan worden op een jongen die eigenlijk in zijn gedrag alles behalve mannelijk is? Is het omdat ze zich veilig voelt, omdat ze goed met hem kan praten? Als ik die twee samen zie, dan komt het meer over als een soort vriendschap, omdat ze altijd samen een beetje lopen te giechelen, en ik kan me daardoor eigenlijk niet voorstellen dat ze bijvoorbeeld ook seks hebben...

Waar komt precies de aantrekkingskracht voor dit soort meisjes bij dit soort jongens vandaan? Ik kan me bijvoorbeeld van mezelf eigenlijk absoluut niet voorstellen dat ik bijvoorbeeld zou kunnen vallen op een meisje die zich als een kerel gedraagt..
pi_137056990
Alle vrouwen zijn biseksueel toch?
Nu hoeft ze er geen vrouw bij te nemen. ^O^
Rustig aan.
  zondag 23 februari 2014 @ 18:05:03 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_137057074
Voor vrouwen is zo'n jongen een fijn makkelijk 'instap-model'.
pi_137057090
Omdat vrouwelijke mannen wat minder de klootzak uithangen en met meer gevoeligheid met ons om kunnen gaan.
pi_137057135
Dit soort, dat soort, fraai staaltje hokjesgeest. Je zou het gewoon aan de vriendin van je vriend kunnen vragen waarom ze op hem gevallen is :o

:')
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137057332
Omdat echt mannen afschrikwekkend werken op bepaalde vrouwen. :D
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_137057462
Koken als gay zien snap ik niet.

Daarnaast doet dit verhaal mij denken aan tygo gernandt.

Niet alle verwijfde mannen zijn homo. Zoals niet alle joden rijk zijn
  zondag 23 februari 2014 @ 18:16:07 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137057594
Wat is er homosensueel aan koken?

Een echte man kan koken. En iets meer dan een eitje
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137057621
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
dit soort meisjes bij dit soort jongens
Wat voor soort is dat dan? :')
  zondag 23 februari 2014 @ 18:17:13 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137057652
Ik ben wel benieuwd naar de definitie van de mannelijke man. Die doet met tegenzin dingen die zijn vriendin wel leuk vindt, behalve neuken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_137057713
ik snap de reacties niet, het klinkt wel als een homo hoor
  zondag 23 februari 2014 @ 18:19:06 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_137057752
Er zijn vrouwen die op mannen vallen die wat meer klassieke vrouwelijke eigenschappen hebben. En dus?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † zondag 23 februari 2014 @ 18:20:16 #13
137949 Disana
pi_137057814
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mijn buurjongen is een type die (zegt dat hij) hetero is, maar vrijwel iedereen die hem kent verdenkt hem ervan homoseksueel te zijn. Hij houdt van koken, kan geen een voetballer van het Nederlands elftal opnoemen, heeft ook de trekjes/beweginkjes die homo's hebben, gaat vaak met zijn moeder shoppen en lunchen, houdt überhaupt niet van wat veel mannen interessant vinden en is een type dat eerder met een stelletje vriendinnen gaat ''klessebessen'', en zo kan ik nog wel even doorgaan..
Wat een vooroordelen :D

Ik vind het heerlijk als een man _niet_ altijd achter de tv voetbal zit te kijken, ook kan koken, en het leuk vindt mee de stad in te gaan.
pi_137057855
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap de reacties niet, het klinkt wel als een homo hoor
Het grote verschil met een homo is wel dat de persoon in kwestie kennelijk (veel) vrouwen neukt.
pi_137057922
Sinds wanneer worden er eisen gesteld aan het zijn van hetero? Met je moeder of vader dingen doen en geen voetbal volgen wordt als homo gezien? Gaat niet goed met de wereld dan.

Enige homotrekje die ik uit de OP kon vinden is; ''klessebessen''.
pi_137057947
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat voor soort is dat dan? :')
Lkkr generaliseren jatog *O*
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137058027
Ik moet wel hartstikke lachen om het OP.

Hij houdt jullie allen bezig of hij nou wel of niet hetero is, maar in de tussentijd neukt die alle meisjes keihard! En jullie zitten met lege handen.

Overigens ; '' klessebessen'' is wel gay ja.
pi_137058107
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef fathank het volgende:

Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.
  zondag 23 februari 2014 @ 18:29:14 #19
157922 fathank
pi_137058414
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.
Over achterlijke generalisaties gesproken :')
pi_137058506
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Inderdaad, kok is gewoon een MBO opleiding. :(
Rustig aan.
pi_137058573
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Generalisaties?

Welke soort mannen zijn van mening dat het enige recht van het vrouw het aanrecht is?

Laag- of hoogopgeleiden. Statistieken zeggen dat het veelal laagopgeleiden zijn die zo denken.
  zondag 23 februari 2014 @ 18:32:43 #22
157922 fathank
pi_137058631
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Generalisaties?

Welke soort mannen zijn van mening dat het enige recht van het vrouw het aanrecht is?

Laag- of hoogopgeleiden. Statistieken zeggen dat het veelal laagopgeleiden zijn die zo denken.
Dat staatje heb ik gemist. Bron? Of baseer je dit op onderbuikgevoelens?

Reden dat oudere generaties mannen amper kunnen koken is omdat ze het simpelweg nooit hebben hoeven doen. Die waren/zijn kostwinner en moeders de vrouw draagt de zorg over de kinderen en het huishouden
pi_137058692
Ts denkt een echte man te zijn, maar kan niet koken.... :') :')
pi_137058729
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Integendeel, het zijn juist vaak de studenten/studentes die niet kunnen koken, en dan vooral aan de bèta kant.
pi_137058804
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef fathank het volgende:

Wat versta jij onder "koken"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')