Wat voor soort is dat dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
dit soort meisjes bij dit soort jongens
Wat een vooroordelenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mijn buurjongen is een type die (zegt dat hij) hetero is, maar vrijwel iedereen die hem kent verdenkt hem ervan homoseksueel te zijn. Hij houdt van koken, kan geen een voetballer van het Nederlands elftal opnoemen, heeft ook de trekjes/beweginkjes die homo's hebben, gaat vaak met zijn moeder shoppen en lunchen, houdt überhaupt niet van wat veel mannen interessant vinden en is een type dat eerder met een stelletje vriendinnen gaat ''klessebessen'', en zo kan ik nog wel even doorgaan..
Het grote verschil met een homo is wel dat de persoon in kwestie kennelijk (veel) vrouwen neukt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap de reacties niet, het klinkt wel als een homo hoor
Lkkr generaliseren jatogquote:
Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef fathank het volgende:
Wat is er homosensueel aan koken?
Een echte man kan koken. En iets meer dan een eitje
Over achterlijke generalisaties gesprokenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.
Inderdaad, kok is gewoon een MBO opleiding.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Over achterlijke generalisaties gesproken
Generalisaties?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Over achterlijke generalisaties gesproken
Dat staatje heb ik gemist. Bron? Of baseer je dit op onderbuikgevoelens?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Generalisaties?
Welke soort mannen zijn van mening dat het enige recht van het vrouw het aanrecht is?
Laag- of hoogopgeleiden. Statistieken zeggen dat het veelal laagopgeleiden zijn die zo denken.
Integendeel, het zijn juist vaak de studenten/studentes die niet kunnen koken, en dan vooral aan de bèta kant.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.
Wat versta jij onder "koken"?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef fathank het volgende:
Wat is er homosensueel aan koken?
Een echte man kan koken. En iets meer dan een eitje
Ik had het ergens gelezen. Als ik de bron nog kan vinden. Stuur ik het je.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat staatje heb ik gemist. Bron? Of baseer je dit op onderbuikgevoelens?
Reden dat oudere generaties mannen amper kunnen koken is omdat ze het simpelweg nooit hebben hoeven doen. Die waren/zijn kostwinner en moeders de vrouw draagt de zorg over de kinderen en het huishouden
Zonder zakjes knorr wereldgerechten smakelijke gerechten op tafel kunnen zetten. Verse ingrediënten op de markt scoren.quote:
Kast hetero.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben homo, haat koken, hou van voetbal, en drink het liefste bier of whiskey.
Iedereen hier nu in paniek?
We are among you.quote:
Ooh, dat kan toch iedereen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zonder zakjes knorr wereldgerechten smakelijke gerechten op tafel kunnen zetten. Verse ingrediënten op de markt scoren.
Nee, het klopt toch precies?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik dacht ik doorbreek even het stereotype die sommigen hier koesteren.quote:
Ja man, want ik wil een vent die het eten voor me klaarmaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan wel kippen en konijnen slachten, telt dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ooh, dat kan toch iedereen?
Ik dacht dat je het echt over uitbenen en allerlei andere soorten zaken had.
Ik ook, dan hebben we toch een probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ja man, want ik wil een vent die het eten voor me klaarmaakt
LOL.
Helaas, voetbal is voor homo,s, bier is voor homo,s en koken haten is ook voor homo,s.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht ik doorbreek even het stereotype die sommigen hier koesteren.
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas, voetbal is voor homo,s, bier is voor homo,s en niet koken haten is ook voor homo,s.
Geen match made in heaven dan wij tweequote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook, dan hebben we toch een probleem.
Gewoon elke dag uit eten, we hebben toch geen kinderen die geld opslokken.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Geen match made in heaven dan wij twee
Italiaans dan maar?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon elke dag uit eten, we hebben toch geen kinderen die geld opslokken.
Lekker schat.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap de reacties niet, het klinkt wel als een homo hoor
De jongen uit de OP is overduidelijk homo. Eentje die nog stevig in de kast verankerd zit. Misschien uit schaamte, misschien weet hij het nog niet of hij wil geen homo zijn. Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:21 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het grote verschil met een homo is wel dat de persoon in kwestie kennelijk (veel) vrouwen neukt.
Volgens TS moeten alle mannen voetbal helemaal te gek vinden, ze moeten zich elke weekend klempzuipen en uiteraard een auto volledig kunnen te de- en monteren en wat ik verder nog vergeten ben.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Dingflofbips het volgende:
Koken als gay zien snap ik niet.
Daarnaast doet dit verhaal mij denken aan tygo gernandt.
Niet alle verwijfde mannen zijn homo. Zoals niet alle joden rijk zijn
Ik zal morgen mijn psychiater moeten bellen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |