quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sochi als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sochi.
Bert had dan even voor klapdeur gespeeld ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:11 schreef Redefine het volgende:
Sjinkie had dat heel anders aangepakt met Bert.
Die had hem de kop afgebetenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:11 schreef Redefine het volgende:
Sjinkie had dat heel anders aangepakt met Bert.
Op het pittige kapsel naquote:
Ankoné, verdomme ja. Het supertalent.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kleibeuker is een succesvolle versie van Ankoné
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bert had dan even voor klapdeur gespeeld ja.
Wat vertel je me nu, had je dat niet eerder kunnen vertellenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wist je al dat geen Rus is maar een Koreaan?
Dat is niet zo want het is een Rusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wist je al dat geen Rus is maar een Koreaan?
Dat zong blof ookquote:
Het is allemaal erg subjectief ja. Mijn enige punt bij An is, dat hij het vooral voor het geld doet. Maar als sportman is hij ongenaakbaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft achterlijk, dat gehaat op An
Je ziet ook niemand haten op bijvoorbeeld de Canadese bobbers, om eens wat te noemen
Nee, als analist vind ik nog steeds dat hij er met een uitgestreken smoel bij zit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanmiddag was je nog aan het klagen. Ik ben blij dat je bekeerd bent
Sjink = Sjink.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:15 schreef rubbereend het volgende:
Sjinkie die even lekker in de media kritiek erin gooit
Beter dan een deur.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:15 schreef rubbereend het volgende:
Sjinkie die even lekker in de media kritiek erin gooit
In het shorttrack topic werd het met Spel Zonder Grenzen vergeleken. Treffende vergelijking wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waardeloos druk ook op dat ijs. Wie kan dat volgen?
Nou ja als je door je eigen land buiten de deur word gegooid snap ik wel dat hij daarna voor de grootste zak geld kiest..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is allemaal erg subjectief ja. Mijn enige punt bij An is, dat hij het vooral voor het geld doet. Maar als sportman is hij ongenaakbaar.
Maar juist bij An heb ik veel meer het idee "Dan had die Koreaanse bond hem niet keihard moeten dumpen, logisch dat hij dan naar het land gaat waar je de meeste kans hebt voor Sochi.".quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is allemaal erg subjectief ja. Mijn enige punt bij An is, dat hij het vooral voor het geld doet. Maar als sportman is hij ongenaakbaar.
Nee hij zit aan een drug genaamd SJINKIE KNEGT!quote:
Nieuwe UI trouwens?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hij zit aan een drug genaamd SJINKIE KNEGT!
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef snellejelle het volgende:
Sjink zou z'n medaille zo omruilen. Voor friet met een twee kroketten
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amerika wilde hem al veel eerder hebben. Maar Rusland bood veel meer geld. Ik snap die keuze wel hoor, maar dat tekent ook wel weer wat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar juist bij An heb ik veel meer het idee "Dan had die Koreaanse bond hem niet keihard moeten dumpen, logisch dat hij dan naar het land gaat waar je de meeste kans hebt voor Sochi.".
Bij snowboarden gingen ze ook uit hun dak voor die Amerikaan die nu Rus is (naam even vergeten).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou ja als je door je eigen land buiten de deur word gegooid snap ik wel dat hij daarna voor de grootste zak geld kiest..
Vind het apparter dat die Russen allemaal massaal voor een geboren Koreaan uit hun dak gaan
Vic Wild ja, vind dat ook net zo gekquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij snowboarden gingen ze ook uit hun dak voor die Amerikaan die nu Rus is (naam even vergeten).
Maakt ze volgens mij niet uit, zolang er maar een Russisch vlaggetje achterstaat.
Wij gingen ook uit ons dak toen Gaisah een WK-medaille haalde.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij snowboarden gingen ze ook uit hun dak voor die Amerikaan die nu Rus is (naam even vergeten).
Maakt ze volgens mij niet uit, zolang er maar een Russisch vlaggetje achterstaat.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vond dat ook wel apart ja..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vic Wild ja, vind dat ook net zo gek
Die kreeg gezeik met de Amerikaanse bond en hosselde een Russische chick.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vic Wild ja, vind dat ook net zo gek
"Die val in de eerste bocht. Dat is toch oliedom. En dan mis je Aurum-79".quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
Mart had Otter hier even aan een depressie geholpen.
Als bij ons een Indonesische een zilveren medaille bij badminton wint, juichen we ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
Terwijl het tegenovergestelde waar is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op t eerste oog is zou je zeggen dat Otter zo'n managementbal is die denkt t wel even te kunnen redden in de sportwereld.
Hoezo, wij juichen toch ook voor Kiplagat...als daar reden toe is.quote:
Mag hij dat zeggen? Ja, dat m... NEEquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
Snap de keuze van die kerel op zich wel hoor, in Amerika gaat dat geld allemaal naar freestyle snowboarden dus als je dan met een Russische getrouwd bent en daar veel betere mogelijkheden hebt..quote:
Dat miste ik wel heel erg bij al die momenten deze Spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef Redefine het volgende:
Of Chinees met badmintonquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als bij ons een Indonesische een zilveren medaille bij badminton wint, juichen we ook.
Die was dan wel getrouwd met een Nederlander. Gaisah is nog het beste voorbeeld voor de vergelijking.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als bij ons een Indonesische een zilveren medaille bij badminton wint, juichen we ook.
En ook dat kwam in eerste instantie helemaal niet doordat Rusland hem weg wilde kopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh, ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Snap de keuze van die kerel op zich wel hoor, in Amerika gaat dat geld allemaal naar freestyle snowboarden dus als je dan met een Russische getrouwd bent en daar veel betere mogelijkheden hebt..
Is dat niet Yara of anders haar zus?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die chick naast Otter in het shot?
Yara, (of haar zus).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Een van de van Kerkhofjes?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Vic Wild is ook getrouwd met een russische, maar jij had het nog over An natuurlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was dan wel getrouwd met een Nederlander. Gaisah is nog het beste voorbeeld voor de vergelijking.
Vd Kerkhofquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Yara van Kerkhof.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Van Kerkhof?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Yara?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Yara van Kerkhof toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Ah.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat niet Yara of anders haar zus?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat niet Yara of anders haar zus?
Willy van de Kerkhof.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Klagen over Vic Wild is dan ook onterecht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vic Wild is ook getrouwd met een russische, maar jij had het nog over An natuurlijk
Yaquote:
leuk idee welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:22 schreef snellejelle het volgende:
Vroeger dacht ik dat ze met skien onder die vlaggetjes door moesten
Alpinisme is wel heel wat andersquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het skitoernooi. Alpinisme lijkt me dan toch wel.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:22 schreef snellejelle het volgende:
Vroeger dacht ik dat ze met skien onder die vlaggetjes door moesten
Ja mijn post was niet goed opgebouwd inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alpinisme is wel heel wat anders
Kostelic senior, geniale gekquote:
Misschien had je nog niet meegekregen dat hij een Nederlandse moeder heeft?quote:
Jij kan toch ook Nederlands?quote:
Nee. Heeft de NOS het daar over gehad?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien had je nog niet meegekregen dat hij een Nederlandse moeder heeft?
Ook een halve Nederlander? Logisch, want de Bijbel is ook in het Nederlands.quote:
Het te vaak noemen is sneu ja. Maar iemand een halve Nederlander noemen, die ook een halve Nederlander is, is toch wat anders dan wat Wuyts allemaal claimt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:27 schreef OProg het volgende:
Dat halve Nederlander gedoe heeft iets Sneu's.
Net als dat Wuyts ook elke renner die een keer in België is geweest een halve Belg noemt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:26 schreef marcodej het volgende:
Hirscher heeft er helemaal geen zin in.
quote:
"Ze kan er niks van."quote:
"Nou ja op zich valt het wel mee, ze kan wel schaatsen en soms wint ze een keer, tja, dat kan gebeuren. Een fluke."quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef rubbereend het volgende:
Bij Van Beek denk ik altijd dat ze je er ook onder kan zuipen in de kroeg
van Beek is heel nuchter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef rubbereend het volgende:
xDquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Beek is heel nuchter.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef rubbereend het volgende:
Onder andere dat ze faalde met shorttracken omdat ze met de pursuit meedeed. Hoe dom kan je zijn.quote:
dat, die Polen nog juichen ook voor zilverquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:30 schreef Aguero het volgende:
Die finale.![]()
Wat een aanfluiting was dat.
Waren er tegenstanders dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Heeft er überhaupt één ploeg voluit tegen de Nederlanders gereden? Alleen de Koreanen?
Dat is het ook. Het eens noemen is prima. Maar van elke twee zinnen die ik erover hoor benadrukt eentje dat het een halve Nederlander is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het te vaak noemen is sneu ja. Maar iemand een halve Nederlander noemen, die ook een halve Nederlander is, is toch wat anders dan wat Wuyts allemaal claimt.
Jij had een spannende finale verwacht?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Falco het volgende:
Vond het vanmiddag totaal niet spannend. TOch wel een anticlimax..
Ze offerde zich op voor het team. Ik vind dat juist wel te prijzen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onder andere dat ze faalde met shorttracken omdat ze met de pursuit meedeed. Hoe dom kan je zijn.
Dat laatste was wel jammer jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onder andere dat ze faalde met shorttracken omdat ze met de pursuit meedeed. Hoe dom kan je zijn.
Leenstra had ook kunnen rijden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze offerde zich op voor het team. Ik vind dat juist wel te prijzen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
Ik kwam voor het darten, maar ik blijf hangen voor Marit. Kende haar helemaal niet, maar niets mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Aguero het volgende:
15
POL
Katarzyna WOZNIAK 1 I 7:28.53
+36.99
Maar wel een zilveren medaille op de ploegenachtervolging.
dan had Leenstra 3 races moeten rijden...lijkt me iets te veel van het goede voor een 1000/1500 rijdster.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leenstra had ook kunnen rijden?Had je nog een shorttrackmedaillekans.
na de schandalige optredens op de vorige Spelen snap ik wel dat je geen risico neemtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leenstra had ook kunnen rijden?Had je nog een shorttrackmedaillekans.
Marco is nu helemaal verliefd op Marritquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Marrit is een keurig christelijk huisvrouwtje.
Marrit en Matteo neuken ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |