quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef rubbereend het volgende:
Bij Van Beek denk ik altijd dat ze je er ook onder kan zuipen in de kroeg
Onder andere dat ze faalde met shorttracken omdat ze met de pursuit meedeed. Hoe dom kan je zijn.quote:
dat, die Polen nog juichen ook voor zilverquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:30 schreef Aguero het volgende:
Die finale.![]()
Wat een aanfluiting was dat.
Waren er tegenstanders dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Heeft er überhaupt één ploeg voluit tegen de Nederlanders gereden? Alleen de Koreanen?
Dat is het ook. Het eens noemen is prima. Maar van elke twee zinnen die ik erover hoor benadrukt eentje dat het een halve Nederlander is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het te vaak noemen is sneu ja. Maar iemand een halve Nederlander noemen, die ook een halve Nederlander is, is toch wat anders dan wat Wuyts allemaal claimt.
Jij had een spannende finale verwacht?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Falco het volgende:
Vond het vanmiddag totaal niet spannend. TOch wel een anticlimax..
Ze offerde zich op voor het team. Ik vind dat juist wel te prijzen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onder andere dat ze faalde met shorttracken omdat ze met de pursuit meedeed. Hoe dom kan je zijn.
Dat laatste was wel jammer jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onder andere dat ze faalde met shorttracken omdat ze met de pursuit meedeed. Hoe dom kan je zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |