Dat weet je vaak pas als je ze beter leert kennen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
Of nouja, kwa uiterlijk niet eens. Het zijn de persoonlijkheden die niet zo interessant zijn meestal...Teveel 13-in-een-dozijn vrouwen
Dat is vaak al wel merkbaar hoor...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet je vaak pas als je ze beter leert kennen, natuurlijk.
Die willen een 13-12 kerel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
Helaas denken de vrouwen ook zo over jou Faxie.
Vrouwen hebben sowieso weinig inhoud, je moet niet meer verwachten dan twee tieten en een kut.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
Of nouja, kwa uiterlijk niet eens. Het zijn de persoonlijkheden die niet zo interessant zijn meestal...Teveel 13-in-een-dozijn vrouwen
Paar keer. En jammer genoeg elke keer net dat ene type waar ik helemaal niks van moet hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef kree het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat een meid je leuk vond maar jij haar niet?
Ben meestal niet onwijs kritisch trouwens.
1 keertje gehad van zag me wel zitten blabla had ik makkelijk op in kunnen gaan.
Vond haar ook wel aardig enzo, maar niet om mee te daten.
Waarom niet, was ze verstandelijk beperkt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef kree het volgende:
1 keertje gehad van zag me wel zitten blabla had ik makkelijk op in kunnen gaan.
Genoeg kansen na je twintigste hoor. Die heb ik toen vaker weten te verzilveren. Voor mijn twintigste ook kansen gehad, maar wist er door mijn bleuheid niks van te bakken...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef kree het volgende:
Ik baal nog steeds van de kansen die ik vroeger heb laten liggen (als noem het van voor m'n twintigste.
Dam'n was er gewoon nooit zo mee bezig.
Dat kon gister ook wel...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:59 schreef Solo14 het volgende:
Het is weer zaterdag! De dag waar iedereen naar uit kijkt. Vanavond weer lekker drinken snuiven en neuken.
Gr gr.
1 keer tijdens het werk een nummer gekregen van een meisje, 2 koppen kleiner en even zwaar als mijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef kree het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat een meid je leuk vond maar jij haar niet?
Ben meestal niet onwijs kritisch trouwens.
Het hangt er een beetje vanaf hoe open iemand is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is vaak al wel merkbaar hoor...
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom niet, was ze verstandelijk beperkt?
DIT, herkenbaar vooral dat autist stukje..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:01 schreef richolio het volgende:
Ik zit zo vaak in de bus of in dan sta ik in de lift van school en dan wisselen een of ander leuk meisje en ik aardig wat oogcontact af, maar durf ik niets te doenWaarom ben ik zo'n een autist op dat gebied
Hoop dat dit topic gaat helpen
Daarom zitten we ook op fok tochquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:09 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
DIT, herkenbaar vooral dat autist stukje..
Met die instelling kom je niet ver.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:11 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
niet staan als in (lelijk) denk ik..
Geloof me ik zie bijna elke dag de lelijkste gasten met een wijf lopen, waarbij ik denk die gozer heeft rijke ouders of hij is zelf rijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:11 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
niet staan als in (lelijk) denk ik..
Tsja, als je zo over vrouwen denkt is het logisch dat ze jou niet willen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geloof me ik zie bijna elke dag de lelijkste gasten met een wijf lopen, waarbij ik denk die gozer heeft rijke ouders of hij is zelf rijk.
Eerst zeg je dat ze je niet zien staan maar blijkbaar zien ze je wel, want je hebt oogcontact met ze.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:09 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
DIT, herkenbaar vooral dat autist stukje..
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat ze je niet zien staan maar blijkbaar zien ze je wel, want je hebt oogcontact met ze.
Wat is nu het probleem?
Je kunt lelijk zijn en een fijne persoonlijkheid hebben, dan zijn er vast meisjes die dįįr op vallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geloof me ik zie bijna elke dag de lelijkste gasten met een wijf lopen, waarbij ik denk die gozer heeft rijke ouders of hij is zelf rijk.
Dat tweede heb jij last van zeker?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt lelijk zijn en een fijne persoonlijkheid hebben, dan zijn er vast meisjes die dįįr op vallen.
Je kunt ook lelijk zijn en een nare (of überhaupt nauwelijks) persoonlijkheid hebben, dan wil niemand je.
Huh? Waarom zou je dat denken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat tweede heb jij last van zeker?
Grappig dat je dat zo zegt. Als ik laat weten iemand knap te vinden, reageren veel vrienden vaak met ongeloof.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt lelijk zijn en een fijne persoonlijkheid hebben, dan zijn er vast meisjes die dįįr op vallen.
Je kunt ook lelijk zijn en een nare (of überhaupt nauwelijks) persoonlijkheid hebben, dan wil niemand je.
'Lelijk' is ook iets subjectiefs, wat wij lelijk vinden ziet iemand anders misschien op een hele andere manier. Bovendien valt een lelijk persoon in een paar simpele stappen nog aardig 'knap' te krijgen, dus zo moeilijk is het niet om door eventuele 'lelijkheid' heen te kijken.
Persoonlijkheid, daarentegen..
En hoe uit zich dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
ik ben te verlegen denk ik (in het eerste contact, of tijdens contact leggen)
Precies, die beste vent kan prima een grote lul hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tsja, als je zo over vrouwen denkt is het logisch dat ze jou niet willen.
het zit hem vooral in het eerste contact zeg maar, daar ben ik niet zo goed in, en wat noem jij persoonlijkheid, is dat of je sociaal bent/vlotte babbel?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
'Lelijk' is ook iets subjectiefs, wat wij lelijk vinden ziet iemand anders misschien op een hele andere manier. Bovendien valt een lelijk persoon in een paar simpele stappen nog aardig 'knap' te krijgen, dus zo moeilijk is het niet om door eventuele 'lelijkheid' heen te kijken.
Persoonlijkheid, daarentegen..
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Precies, die beste vent kan prima een grote lul hebben.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo zegt. Als ik laat weten iemand knap te vinden, reageren veel vrienden vaak met ongeloof.
Kloptquote:
ik klap dicht..en dat is niet handig... daarintegen contact met vrouwen via mn werk kan ik wel, maar dat is 'veilig' zeg maarquote:
Nouja, het kan zijn dat hij niet weet wat te zeggen, of gewoon niet durft te praten, niet iemand durft aan te spreken, naar zijn voeten kijkt tijdens praten, ineens gaat stotteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NIET
Ha, anders was het geen probleem
Het was een reactie op tony van heem schut, als ik ooit een relatie wil moet ik aardig aan me zelf gaan werken en shit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, da's slechts één aspect in persoonlijkheid. Bedoel gewoon alles, hoe je bent, hoe je doet, hoe je praat, hoe je denkt, hoe je communiceert, etc.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:25 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
het zit hem vooral in het eerste contact zeg maar, daar ben ik niet zo goed in, en wat noem jij persoonlijkheid, is dat of je sociaal bent/vlotte babbel?
Dat is dan wel weer herkenbaar !!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo zegt. Als ik laat weten iemand knap te vinden, reageren veel vrienden vaak met ongeloof.
Nouja, men is vaak van mening dat de vrouwen die ik leuk/knap vind vrij lelijk zijn.quote:
Ah, oké. Omdat je een eventueel een mogelijkheid ziet op meer dan praten klap je dicht?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:27 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
ik klap dicht..en dat is niet handig... daarintegen contact met vrouwen via mn werk kan ik wel, maar dat is 'veilig' zeg maar
Serieus?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, men is vaak van mening dat de vrouwen die ik leuk/knap vind vrij lelijk zijn.
Je hebt gewoon geen smaak.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, men is vaak van mening dat de vrouwen die ik leuk/knap vind vrij lelijk zijn.
[..]
Ah, oké. Omdat je een eventueel een mogelijkheid ziet op meer dan praten klap je dicht?
Bang voor intimiteit?
Nee niet bang voor intimiteit..ben gewoon niet erg sociaal denk ik..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, oké. Omdat je een eventueel een mogelijkheid ziet op meer dan praten klap je dicht?
Bang voor intimiteit?
Wanneer je der oud mee wil worden is de buitenkant wel leuk idd maar hoe iemand is word na verloop van tijd toch wel belangrijker.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, da's slechts één aspect in persoonlijkheid. Bedoel gewoon alles, hoe je bent, hoe je doet, hoe je praat, hoe je denkt, hoe je communiceert, etc.
Uiterlijk is slechts een bovenlaag, en hoewel dat wel is wat mensen in eerste instantie aantrekt, is het (hoe cliché ook) wat daaronder zit waar het daadwerkelijk om gaat als je op zoek bent naar een niet-oppervlakkige relatie
Haha ja en het is ook wel handig als je je ook seksueel aangetrokken voelt tot je partnerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je der oud mee wil worden is de buitenkant wel leuk idd maar hoe iemand is word na verloop van tijd toch wel belangrijker.
Maarja je moet der wel mee over straat kunnen natuurlijk haha
Dus het gaat toch nog goed komen met je.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en het is ook wel handig als je je ook seksueel aangetrokken voelt tot je partner
Mja, ook al vinden mensen iemand lelijk, er zijn er altijd genoeg die hem/haar nķét lelijk zouden vindenPotje/dekseltje enzo, hehe
ja dit is het idd, vooral die aantrekkingskracht...en op één lijn zittenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en het is ook wel handig als je je ook seksueel aangetrokken voelt tot je partner
Mja, ook al vinden mensen iemand lelijk, er zijn er altijd genoeg die hem/haar nķét lelijk zouden vindenPotje/dekseltje enzo, hehe
Hmm, doe wel via dm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus?Dit heeft plaatjes nodig als voorbeeld.
Allicht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:31 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen smaak.
Te weinig zelfvertrouwen enzo, hierdoor ga je genoegen nemen met minder.
Maar dat valt te oefenen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
Nee niet bang voor intimiteit..ben gewoon niet erg sociaal denk ik..
Had je een post gemist?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dus het gaat toch nog goed komen met je.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt![]()
Mja genoeg mensen hier op FOK! die me irl hebben leren kennen die zo'n uitspraak niet op mij zouden betrekken
gelukkig...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dus het gaat toch nog goed komen met je.
Nee, maar dan hangt dan ook niks vanaf...en daar val ik ook niet op..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dat valt te oefenen.
Heb je dat ook met mannen?
Op één lijn zitten en het leuk kunnen hebben samen gaan zelfs nog vóór die seksuele aantrekkingskrachtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
ja dit is het idd, vooral die aantrekkingskracht...en op één lijn zitten
Je gaat naar verkeerde plekken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar het poolcafe. Eens kijken wat er te hosselen valt vanavond
hmm poolcafe? alleen maar gasten toch...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar het poolcafe. Eens kijken wat er te hosselen valt vanavond
Wel herkenbaar, dat had ik dus ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:41 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
ja met mn vorige serieuze relatie, had ik aan 1 blik van haar genoeg...(elkaar begrijpen) en dan van zo'n blik in lachen uitbarsten...terwijl niemand anders het dan begrijpt
Steek je tong in haar keel, dat werkt altijd wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, dat had ik dus ook.
Snap je wel, ik heb namelijk echt geen moeite om met meiden te praten enzo.
En altijd leuk en gezellig.
Bij sommige denk ik dan best wel een leuke meid, maar dan komt het probleem een beetje.
Hoe maak je dat een soort van subtiel duidelijk.
lol, dat kan 2 kanten op, of ze vind het lekker...of je word op je bakkes gestompt...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Steek je tong in haar keel, dat werkt altijd wel.
Ik ook niet, maargoed bij mij was dat ook de enige relatie die ik ooit heb gehad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:45 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
na deze relatie heb ik dit niet meer gehad met een vrouw..blijft dus wel speciaal (1 blik) en dan van elkaar te weten wat je bedoeld
ja als je zoiets hebt gehad, zoek je (onbewust) dat toch weer, nee daarna nog wat scharrels gehad, maar niet meer zoiets meegemaakt..(ze was ook liefde op eerste gezicht)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet, maargoed bij mij was dat ook de enige relatie die ik ooit heb gehad.
En denk zelf misschien zoek ik (jij) naar dat zelfde gevoel.
Maar wellicht hoeft het niet altijd (gelijk) zo te gaan.
Dat 2de hebben ze het lef niet voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
lol, dat kan 2 kanten op, of ze vind het lekker...of je word op je bakkes gestompt...
Ik zou het er niet opwagen iigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:08 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat 2de hebben ze het lef niet voor.
....Lieve Yats, ga onze weddenschap nog door?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:37 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, mijn Spaans is wat onderontwikkeld lieve complicate...Maar getuige het kuiken verwacht ik dat mijn post niet ver van de waarheid af zit.
Zijt gij serieus??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:23 schreef Solo14 het volgende:
Whatsapp () doet het niet meer, hebben meer mensen hier last van?
Zo kan ik niet met mijn hossels communiceren. Ze hebben nog geen telegram.
Hier ligt hij er ook uit. Heel onhandig...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:23 schreef Solo14 het volgende:
Whatsapp () doet het niet meer, hebben meer mensen hier last van?
Zo kan ik niet met mijn hossels communiceren. Ze hebben nog geen telegram.
Ik ben benieuwd...Ijk neig er wel naar om de weddenschap aan te gaan ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
....Lieve Yats, ga onze weddenschap nog door?ik heb een heel leuke tegenprestatie voor u bedacht
Is dat dan jouw enige manier om een vrouw in bed te krijgen ? Amai!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja man ik zie net op klb ook dat iedereen er last van heeft.
KLB / Whatsapp
Nee, maar ik ga mijn trucs niet openbaar op dit topic zetten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat dan jouw enige manier om een vrouw in bed te krijgen ? Amai!
Stel je voor dat iedereen alle dames voor je neus wegkapen omdat ze je skillz hier gejat hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga mijn trucs niet openbaar op dit topic zetten.
Ja precies haha.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
stel je voor dat iedereen alle dames voor je neus wegkapen omdat ze je skillz hier gejat hebben.
....als....(zie weddenschap) ...dan geven we jou een persoonlijke dansoptredequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd...Ijk neig er wel naar om de weddenschap aan te gaan ja.
Moet gij zelf weten!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga mijn trucs niet openbaar op dit topic zetten.
Kan wel gaan bellen, maar dan zit je er zolang aan vast.
Ik kan wel basic tips geven, maar je zult er toch achter moeten komen wat voor jezelf het beste werkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen alle dames voor je neus wegkapen omdat ze je skillz hier gejat hebben.
Vlaams-Brabant.quote:
Ik heb geen tips nodig. Ik geef ze doorgaans ondanks dat dat vaak een hopeloze zaak lijkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik kan wel basic tips geven, maar je zult er toch achter moeten komen wat voor jezelf het beste werkt.
Wat is de weddenschap?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:38 schreef complicate het volgende:
[..]
....als....(zie weddenschap) ...dan geven we jou een persoonlijke dansoptrede
We? Je hebt mijn interesse gewekt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:38 schreef complicate het volgende:
[..]
....als....(zie weddenschap) ...dan geven we jou een persoonlijke dansoptrede
Ik weet niet wat jij doet, maar ik heb de afgelopen week al genoeg gezopen. Woensdag, donderdag en gisteren al uit geweest, mijn budget is ook niet oneindig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:59 schreef Solo14 het volgende:
Het is weer zaterdag! De dag waar iedereen naar uit kijkt. Vanavond weer lekker drinken snuiven en neuken.
Gr gr.
Jij was toch zo'n hosselaar? Dan regel je toch een slaapplaats bij een leuke vrouw?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:01 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Niet waar ik woon. Alleen vannacht rijd de nachtbus. Moet natuurlijk wel thuis kunnen komen.
Dat reduceer jou tot slechts een lul.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso weinig inhoud, je moet niet meer verwachten dan twee tieten en een kut.
Als dat tegenvalt kun je er maar beter helemaal mee kappen.
Dat lijkt me juist handig, dan heb je ook geen/weinig concurrentie als je die vrouwen probeert te versieren. Of denk ik nu te makkelijk?quote:Nouja, men is vaak van mening dat de vrouwen die ik leuk/knap vind vrij lelijk zijn.
Dat is me nog maar 1x gelukt. Het probleem is dat de meeste meiden die ik hossel 18 zijn en nog bij hun ouders wonen. Eigenlijk moet ik naar een tent waar veel milfjes zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n hosselaar? Dan regel je toch een slaapplaats bij een leuke vrouw?
En dan neem je die 18 jarigen mee in de bus naar jouw huis? Lijkt me ook niet de beste optie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat is me nog maar 1x gelukt. Het probleem is dat de meeste meiden die ik hossel 18 zijn en nog bij hun ouders wonen. Eigenlijk moet ik naar een tent waar veel milfjes zijn.
Ik ga mij alvast klaar maken voor de nacht
Ik woon ook nog thuis.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
En dan neem je die 18 jarigen mee in de bus naar jouw huis? Lijkt me ook niet de beste optie.
quote:
Jij sleurt ze wel uit de kroeg mee?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]Ik zou de reactie van mijn vader weleens willen zien als er op zondagochtend ineens een onbekende dame aan het ontbijt zit. Op jezelf wonen is ideaal.
Nee, al mijn 'succesvolle avonden/nachten' waren een onderdeel van relaties en geen losse avontuurtjes. Slechts een daarvan vond plaats toen ik nog thuis woonde.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij sleurt ze wel uit de kroeg mee?
Uhmzz toch aardig succesvol hoor ik,quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, al mijn 'succesvolle avonden/nachten' waren een onderdeel van relaties en geen losse avontuurtjes. Slechts een daarvan vond plaats toen ik nog thuis woonde.
Twee relaties van een jaar en een van zeven jaar. Oordeel zelf zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz toch aardig succesvol hoor ik,
Oordeel zelf? Ik weet niet hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Twee relaties van een jaar en een van zeven jaar. Oordeel zelf zou ik zeggen.
28quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oordeel zelf? Ik weet niet hoe oud je bent?
Achteraf gezien bleek het gevoel dat ik indertijd had te kloppen en vond ze iemand anders leuk (waarmee ze ook vreemd gegaan is). Altijd leuk om dat een paar maanden voor je bruiloft te hebben.quote:
`Godver wat een kolere zooi, wat een kut.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Achteraf gezien bleek het gevoel dat ik indertijd had te kloppen en vond ze iemand anders leuk (waarmee ze ook vreemd gegaan is). Altijd leuk om dat een paar maanden voor je bruiloft te hebben.
Prima voor je zelfbeeld/zelfvertrouwen ook. Maargoed, dat ligt achter me. Ik heb nu langzaamaan de instelling dat ik te goed was voor haar en er ergens een vrouw is die mij wel verdiend.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
`Godver wat een kolere zooi, wat een kut.
Vast wel, maar moet je nu niet uitgaan dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Prima voor je zelfbeeld/zelfvertrouwen ook. Maargoed, dat ligt achter me. Ik heb nu langzaamaan de instelling dat ik te goed was voor haar en er ergens een vrouw is die mij wel verdiend.
Ik ben al een paar dagen achter elkaar uit geweest. Niemand versiert overigens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vast wel, maar moet je nu niet uitgaan dan?
Minder man!quote:Op zondag 23 februari 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen achter elkaar uit geweest. Niemand versiert overigens.
Jammer maar helaas. Dat ben ik ook wel gewend eigenlijk. Gelukkig was er wel genoeg lol met mijn vrienden.quote:
Was? Nu niet meer dan'?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer maar helaas. Dat ben ik ook wel gewend eigenlijk. Gelukkig was er wel genoeg lol met mijn vrienden.
De meeste zitten in een relatie en hebben geen behoefte elke avond weer op stap te gaan. Toch grappig om het nu van de andere kant te ervaren aangezien ik juist de bezette persoon was toen zij wel veel gingen stappen. Maar als we gaan is er genoeg lol.quote:
Lol hier is het ook precies andersom, ze wonen allemaal samen, getrouwd kindje vriendinnetjequote:Op zondag 23 februari 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
De meeste zitten in een relatie en hebben geen behoefte elke avond weer op stap te gaan. Toch grappig om het nu van de andere kant te ervaren aangezien ik juist de bezette persoon was toen zij wel veel gingen stappen. Maar als we gaan is er genoeg lol.
Dat krijg je steeds meer als je ouder word ben ik bang.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol hier is het ook precies andersom, ze wonen allemaal samen, getrouwd kindje vriendinnetje
Vertel, wat zijn de goede plekken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:41 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je gaat naar verkeerde plekken.
Hoe oud ben je?
Hoezo was 't de verkeerde?quote:Op zondag 23 februari 2014 03:17 schreef Solo14 het volgende:
Godver, zelfs een hosselaar als ik ben maakt fouten. Ik ben met mijn zatte kop de verkeerde club in gelopen.
Die waar je op het juiste moment binnenstapt..quote:
Dat ik thuis woon weerhoud mij ervan chicks mee te nemen naar huis. Aangezien ik 9/10 keer succes heb is het wel jammer dat ik die luxe van een eigen woning niet bezit.quote:
Wat doe je in dit topic dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:23 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat ik thuis woon weerhoud mij ervan chicks mee te nemen naar huis. Aangezien ik 9/10 keer succes heb is het wel jammer dat ik die luxe van een eigen woning niet bezit.
Kom maar op met dat advies dan. Vooralsnog lees ik enkel ervaringen, geen advies,quote:
Ik heb al wel advies gegeven in deze reeks.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
Kom maar op met dat advies dan. Vooralsnog lees ik enkel ervaringen, geen advies,
Van mijn ervaringen heb ik geleerd wat je wel en niet moet doen. Dat jij het niet kan toepassen, ligt echt aan jou.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:34 schreef habitue het volgende:
Denken dat je wat aan advies van solo hebt.
Sws heb je echt niks aan advies wb versieren. Enige manier is om het gewoon te doen.
Dan heb ik dat gemist schijnbaar. Wat was het advies?quote:Ik heb al wel advies gegeven in deze reeks.
Kom maar op met do's en de don'ts!quote:Van mijn ervaringen heb ik geleerd wat je wel en niet moet doen.
Wat een hoer van Babylon. Je had in haar drankje moeten ejaculeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:25 schreef Solo14 het volgende:
Allemaal mensen daar boven de 30. Milf lukte bijna. Een meisje wilde ik op haar mond pakken, had ze een vriend.
Bewijs dat vrouwen hoeren zijn. Ze heeft wel tegen mijn pik op staan rijden en aan mijn sigaret lopen lurken.
Dan was hij levend begraven. De hoeren van Babylon zijn heilige priesteressen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een hoer van Babylon. Je had in haar drankje moeten ejaculeren.
Ik jaag nooit, ik verleidquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Jij gaat zeker carnaval vieren, al die Vlaams Brabantse boys hosselen?
Dat Yats dansles gaat volgen én dat hij binnen 3 maanden een meid zal ontmoeten waarmee hij ofwel gaat:quote:
Jep, mijn nieuwe dans choreografie is klaar en heb het met 2 topdanseressen besproken en ze doen meequote:
*Geeft knuffeltjequote:
Ik denk dat de grotere hoeveelheden drank ook een en ander makkelijker maken. Dit jaar ga ik het misschien ook maar weer eens vieren (hier in het dorp is de optocht vandaag overigens al). Voorgaande jaren ging ik meestal werken met carnaval, dus dit zal wel wennen worden...quote:CarnavalHeb altijd het gevoel dat mannen op carnaval beter versieren dan in een discotheek ofzo. Waarschijnlijk omdat ze dan gemaskeerd zijn
![]()
Wellicht kan zoenen ook uit het rijtje? Daar begin ik inmiddels ook wat makkelijker in te worden...quote:Dat Yats dansles gaat volgen én dat hij binnen 3 maanden een meid zal ontmoeten waarmee hij ofwel gaat:
-zoenen
-neuken
-en of kans op relatie
En hij wedt dus van niet en ik van wel.![]()
Op voorwaarde dat ik als ik de weddenschap verlies voor hen ook nog twee keer 20 kilometer ga hardlopen? Dan kun je me waarschijnlijk op een brancard wegdragen. 20 kilometer is al veel (alhoewel ik inmiddels toch al een tijdje train en merk dat langere afstanden langzaamaan iets makkelijker worden), laat staan nog twee keer 20 kilometer extra...quote:Jep, mijn nieuwe dans choreografie is klaar en heb het met 2 topdanseressen besproken en ze doen meeMAAR op voorwaarde dat....je weet wel.
Hangt af waar en hoe en met wiequote:
Brabant en Limburg, met veel bier, klotkostuums en kutmuziek, met dronken boeren en boerinnenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Hangt af waar en hoe en met wie
Okidoki enquote:Op zondag 23 februari 2014 12:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat de grotere hoeveelheden drank ook een en ander makkelijker maken. Dit jaar ga ik het misschien ook maar weer eens vieren (hier in het dorp is de optocht vandaag overigens al). Voorgaande jaren ging ik meestal werken met carnaval, dus dit zal wel wennen worden...
[..]
Wellicht kan zoenen ook uit het rijtje? Daar begin ik inmiddels ook wat makkelijker in te worden...
[..]
Op voorwaarde dat ik als ik de weddenschap verlies voor hen ook nog twee keer 20 kilometer ga hardlopen? Dan kun je me waarschijnlijk op een brancard wegdragen. 20 kilometer is al veel (alhoewel ik inmiddels toch al een tijdje train en merk dat langere afstanden langzaamaan iets makkelijker worden), laat staan nog twee keer 20 kilometer extra...
1 | *doet zoenen weg uit het rijtje* |
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brabant en Limburg, met veel bier, klotkostuums en kutmuziek, met dronken boeren en boerinnen![]()
Dat zal wel een ander soort carnaval zijn vermoed ik?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:56 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Oh dan moet je naar Halle komen. Ik geef trouwens altijd een dansoptrede op carnaval
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Okidoki en
[ code verwijderd ]
Je hebt dus uwe date 4 gehad en haar gezoend?
Enneee je mag altijd iets anders voorstellen hoor.
Ooquote:Op zondag 23 februari 2014 13:00 schreef yats het volgende:
[..]![]()
De 'date dame' heb ik op date twee en drie al gezoend. Op date vier (3 weken terug) deed ze dan weer afstandelijk waarna ze de boot een beetje af leek te houden als ik haar sprak. Maar vorige week stelde ze tijdens een leuk gesprek uit het niets een leuke tocht voor (naar Straatsburg) wat gezien de afstand met overnachting is.
Waar ik op doelde was dat ik afgelopen vrijdag bij het uitgaan ook met een leuke dame gezoend heb. Dat kwam voor mij wat onverwacht aangezien ze mij versierde i.p.v. ik haar, maar allee, je zult mij niet horen klagen daarover.
We zien je maar zat klagen, maar er lijkt eigenlijk niet veel aan de hand te zijn...quote:Op zondag 23 februari 2014 13:00 schreef yats het volgende:
[..]![]()
De 'date dame' heb ik op date twee en drie al gezoend. Op date vier (3 weken terug) deed ze dan weer afstandelijk waarna ze de boot een beetje af leek te houden als ik haar sprak. Maar vorige week stelde ze tijdens een leuk gesprek uit het niets een leuke tocht voor (naar Straatsburg) wat gezien de afstand met overnachting is.
Waar ik op doelde was dat ik afgelopen vrijdag bij het uitgaan ook met een leuke dame gezoend heb. Dat kwam voor mij wat onverwacht aangezien ze mij versierde i.p.v. ik haar, maar allee, je zult mij niet horen klagen daarover.
Er zit sowieso een groot verschil qua carnaval tussen de diverse regio's. In Brabant is het wat 'boerser' en zou je zelfs met een boerenkiel aan het kunnen vieren, terwijl het in Limburg meer richting het Duitse carnaval gaat waarbij je je heel uitgebreid uitdost. Hoe dat in Belgie zit durf ik niet te zeggen...quote:Op zondag 23 februari 2014 12:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal wel een ander soort carnaval zijn vermoed ik?
In Bergen op Zoom lopen ze alleen maar met een boerenkielquote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef yats het volgende:
[..]
Er zit sowieso een groot verschil qua carnaval tussen de diverse regio's. In Brabant is het wat 'boerser' en zou je zelfs met een boerenkiel aan het kunnen vieren, terwijl het in Limburg meer richting het Duitse carnaval gaat waarbij je je heel uitgebreid uitdost. Hoe dat in Belgie zit durf ik niet te zeggen...
Je kan het alleen maar weten als je het gezien hebtquote:Op zondag 23 februari 2014 12:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal wel een ander soort carnaval zijn vermoed ik?
Oeh heb je al een geil pakje voor carnaval?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik jaag nooit, ik verleid![]()
CarnavalHeb altijd het gevoel dat mannen op carnaval beter versieren dan in een discotheek ofzo. Waarschijnlijk omdat ze dan gemaskeerd zijn
Ik zal je maar geloven danquote:Op zondag 23 februari 2014 13:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Je kan het alleen maar weten als je het gezien hebtMaar vertrouw mij als ik zeg dat het top is dan is het top! Anders zou ik daar geen dansoptrede geven
Ok, en je had het me niet verteldquote:Op zondag 23 februari 2014 13:00 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk erg apart en onverwacht. Ik was in een kroeg met mijn compagnon (tevens een goede vriend van me). Hij had zijn ex (waar hij goed mee bevriend is gebleven) en een leuke huisgenote van hem meegenomen. Op het moment dat ik gewoon wat met hen stond te kletsen werd ik aangesproken door een leuk meisje waar ik een tijdje mee gekletst heb. Ik verwachtte er eigenlijk niets van (ik was haar ook niet aan het versieren of iets) maar (voor mij uit het niets) zoende ze mij ineens. Tja, dan zoen ik wel terug natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oo
Nooit meegemaakt, vertel mij eens hoe dat ging?
Verhouding man/vrouw is ook altijd zo enorm scheef in discotheken, eigenlijk kan het niet anders dan dat het veel makkelijker is om vrouwen te versieren op straat.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oeh heb je al een geil pakje voor carnaval?
De sfeer met carnaval zal ook heel anders zijn dan in discotheken.
Oh, nouja, leip, zo doe ik het ook, alleen bij mij weten ze wel dat ik ga zoenen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:05 schreef yats het volgende:
[..]
Eigenlijk erg apart en onverwacht. Ik was in een kroeg met mijn compagnon (tevens een goede vriend van me). Hij had zijn ex (waar hij goed mee bevriend is gebleven) en een leuke huisgenote van hem meegenomen. Op het moment dat ik gewoon wat met hen stond te kletsen werd ik aangesproken door een leuk meisje waar ik een tijdje mee gekletst heb. Ik verwachtte er eigenlijk niets van (ik was haar ook niet aan het versieren of iets) maar (voor mij uit het niets) zoende ze mij ineens. Tja, dan zoen ik wel terug natuurlijk.
Shortje en topje met open rugquote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oeh heb je al een geil pakje voor carnaval?
De sfeer met carnaval zal ook heel anders zijn dan in discotheken.
Pics.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Shortje en topje met open rugen hakken natuurlijk
Nou, dat 'geen probleem' durf ik niet te zeggen. Het is niet dat ik nu ineens makkelijk vrouwen versier of iets. Daarnaast houd de 'droogteperiode' nog steeds volhoudend aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, en je had het me niet verteldhaha
Dus Yats heeft geen problemen meer met versieren
Vandaar onze weddenschap veranderd in :quote:Op zondag 23 februari 2014 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Nou, dat 'geen probleem' durf ik niet te zeggen. Het is niet dat ik nu ineens makkelijk vrouwen versier of iets. Daarnaast houd de 'droogteperiode' nog steeds volhoudend aan.
Je zult mij niet over het ouwehoeren/aanspreken van vrouwen horen. Dat heeft me nooit veel moeite gekost. Alleen blijft het meestal bij 'gezellig ouwehoeren' omdat ik ofwel signalen niet snap, of te laat door heb. Dat is mijn 'probleem' dus...quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zien je maar zat klagen, maar er lijkt eigenlijk niet veel aan de hand te zijn...
quote:
Lol..quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je zult mij niet over het ouwehoeren/aanspreken van vrouwen horen. Dat heeft me nooit veel moeite gekost. Alleen blijft het meestal bij 'gezellig ouwehoeren' omdat ik ofwel signalen niet snap, of te laat door heb. Dat is mijn 'probleem' dus...
Ik zie twee mannen die elkanders perfecte wingman zouden moeten zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol..
Ik ben goed in signalen maar het overige wat minder
Volgens mij stel je je ook enigszins aan. Vooral hoe je de laatste tijd her en der op Fok post.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je zult mij niet over het ouwehoeren/aanspreken van vrouwen horen. Dat heeft me nooit veel moeite gekost. Alleen blijft het meestal bij 'gezellig ouwehoeren' omdat ik ofwel signalen niet snap, of te laat door heb. Dat is mijn 'probleem' dus...
Elke happy vrijgezel die naar een single party gaat komt nooit binnen op een verkeerde moment!quote:Op zondag 23 februari 2014 05:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die waar je op het juiste moment binnenstapt..
Mwoah ja, wel iets wat je jezelf moet leren ook, vrouwen aanspreken..quote:Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie twee mannen die elkanders perfecte wingman zouden moeten zijn.
Telegram een foto.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Shortje en topje met open rugen hakken natuurlijk
Op straat is lastiger, want dan ben je meestal nuchter.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verhouding man/vrouw is ook altijd zo enorm scheef in discotheken, eigenlijk kan het niet anders dan dat het veel makkelijker is om vrouwen te versieren op straat.
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef Solo14 het volgende:
Trouwens een goed advies. Drink alcohol.
Want als vrouwen ergens op vallen...quote:
Zou juist makkelijker moeten zijn nuchterquote:Op zondag 23 februari 2014 13:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Op straat is lastiger, want dan ben je meestal nuchter.
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want als vrouwen ergens op vallen...
Juist niet, want die vrouwen zijn dan ook nuchterquote:Op zondag 23 februari 2014 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou juist makkelijker moeten zijn nuchter
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want als vrouwen ergens omvallen...
Om dronken breezersletjes te versieren hoef je zelf niet dronken te zijn hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Solo14 het volgende:
[..]
[..]
Juist niet, want die vrouwen zijn dan ook nuchter
Maar dronken heb ik betere dansskills op de chickies te imponeren.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om dronken breezersletjes te versieren hoef je zelf niet dronken te zijn hoor
Je bedoelt "maar dronken zit mijn evenwichtsorgaan me niet meer in de weg"?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:59 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Maar dronken heb ik betere dansskills op de chickies te imponeren.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt "maar dronken zit mijn evenwichtsorgaan me niet meer in de weg"?
Ja mooi is dat, als je poogt te dansen maar niet helemaal los bent, dan sta je echt als houten klaas rare bewegingen te maken.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:59 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Maar dronken heb ik betere dansskills op de chickies te imponeren.
Als je nuchter bent ga je erop letten hoe kut je danst, als je genoeg gedronken hebt, maakt het je geen fuck meer uit. Vrouwen zien dat jij los gaat en zo kun je een beetje met ze spelen zeg maar. Ze diggen dat wel, vaak zie ik zoveel mannen met hun biertje in hun hand aan de kant toe te kijken of er een mooie vrouw is, en dan bewegen ze helemaal nietquote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, als je poogt te dansen maar niet helemaal los bent, dan sta je echt als houten klaas rare bewegingen te maken.
Gewoon right on the spot, orgy, klaar ermee.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:13 schreef Solo14 het volgende:
Gewoon lekker drinken, dansen met chickies. En dan neuk je ze allemaal.
Gewoon meenemen naar het toilet in desbetreffende club.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon right on the spot, orgy, klaar ermee.
Kzou wel eens zo geil on the spot willen kunnen zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:20 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar het toilet in desbetreffende club.
Nou inderdaad, misschien moet ik ook maar weer eens de plaatselijke discotheek opzoeken, beetje 17 jarige meisjes schuren, mn coole face opzetten en vrouwen uitschelden voor hoer.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:52 schreef Solo14 het volgende:
Dat jij het niet kan toepassen, ligt echt aan jou.
Wat voor dansoptreden?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:56 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Oh dan moet je naar Halle komen. Ik geef trouwens altijd een dansoptrede op carnaval
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Nou inderdaad, misschien moet ik ook maar weer eens de plaatselijke discotheek opzoeken, beetje 17 jarige meisjes schuren, mn coole face opzetten en vrouwen uitschelden voor hoer.
Die ligt op de grens die je samen afgesproken hebt, daar heb jij geen zak over te zeggen.quote:
Ok, wat een gesprek zou dat geweest zijn. Je mag wel pijpen, maar niet neuken.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Die ligt op de grens die je samen afgesproken hebt, daar heb jij geen zak over te zeggen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:47 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ok, wat een gesprek zou dat geweest zijn. Je mag wel pijpen, maar niet neuken.
Dat deel mis ik dus. Klopt het misschien toch wat barbusse postte.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol..
Ik ben goed in signalen maar het overige wat minder
Dat we goede wingmannen zouden zijn?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat deel mis ik dus. Klopt het misschien toch wat barbusse postte.
Zo is het niet bedoeld. Ik ben en blijf waarschijnlijk niet goed in het 'regelen' van dates/zoenen/seks maar ook mensen die daar minder goed in zijn hebben soms geluk. Daarnaast heb ik volgens mij uberhaupt nooit gezegd dat het bij mij in 'het sociale doen' schuilt. Dat is nooit een probleem geweest. Zie het als een spits die regelmatig zijn tegenstanders dolt, maar dan door de keeper afgestopt word.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Volgens mij stel je je ook enigszins aan. Vooral hoe je de laatste tijd her en der op Fok post.
Ik heb het ook moeten leren. Een steuntje in de rug (of in mijn geval een schop onder mijn reet) van iemand die signalen goed in kan schatten is zeker handig. Haast is overigens nooit goed, ik denk dat jij het juist gewoon rustig aan moet doen. Dus een gesprekje aanknopen, een paar keer zoenen met de bewuste vrouw en dan toewerken naar het 'mee naar huis nemen'.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah ja, wel iets wat je jezelf moet leren ook, vrouwen aanspreken..
Maar ik moet eigenlijk ook niet zeuren dat ik dat soms 1x niet doe.
Ik heb ergens een beetje haast in mijn kop oid, zou wel gewoon willen dat het vaker voorkomt dat ik de kans heb om een gesprekje te beginnen omdat ik interesse heb (ogenschijnlijk) in iemand.
Dmitri, ben jij dat?quote:
Exact! Normaal treed ik bij mijn beste vriend op als wingman en hij bij mij, maar dat is niet echt waar zijn kwaliteiten liggen zeg maar.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat we goede wingmannen zouden zijn?
Dat bedoel ik niet zozeer, keb in mijn kop het geduld gewoon niet om te wachten op die kansen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het ook moeten leren. Een steuntje in de rug (of in mijn geval een schop onder mijn reet) van iemand die signalen goed in kan schatten is zeker handig. Haast is overigens nooit goed, ik denk dat jij het juist gewoon rustig aan moet doen. Dus een gesprekje aanknopen, een paar keer zoenen met de bewuste vrouw en dan toewerken naar het 'mee naar huis nemen'.
Ha ha haquote:Op zondag 23 februari 2014 18:33 schreef Solo14 het volgende:
Kijk ik heb faxie gevonden.
[ afbeelding ]
Ook een beetje door jouw effort denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef Cue_ het volgende:
een half uur tijd is het al over z'n seksleven gegaan en heeft ie me zowat uitgenodigd
Ik merk sowieso dat de mannen met meer dan gemiddeld vrouwelijk aandacht wat relaxter zijn, het werkt een beetje 2 kanten op wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens Yats..
Hij was vroeger redelijk verlegen en ook zo'n nette jonge.n Vroeg hem net wanneer hij wat meer los is gekomen en wat meer 'badboy'-ig..
Zegt ie "vooral toen ik ging dansen"
Hij doet ook aan salsa
Eerlijk gezegd niet eens. Tenminste niet bewust.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ook een beetje door jouw effort denk ik.
Misschien weet hij dat je van avontuurtjes houdt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet eens. Tenminste niet bewust.
Had een dergelijke gesprek namelijk niet achter hem gezocht
Haha neequote:Op zondag 23 februari 2014 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien weet hij dat je van avontuurtjes houdt.
Nop.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, nouja..
Ga je nog in op zijn verzoek?
Omdat ik niet aan dat soort seksdates doe.quote:
Op een gegeven moment denken ze ook gewoon 'fuck it, ik ga er gewoon voor'quote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet eens. Tenminste niet bewust.
Had een dergelijke gesprek namelijk niet achter hem gezocht
Okay, sooo, als hij jou vraagt voor een date zou je ''ja'' zeggen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan dat soort seksdates doe.
Mocht het bij een drankje ofzo gezellig zijn, dan wie weet. Dat zie ik dan wel weer.
OK dus hoe kwam het dan dat het gesprek zo omgeturnd werd naar iets seksueels.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef Cue_ het volgende:
We hadden het hier laatst toch over hoe je een gesprek kunt omturnen naar iets seksueels? Moest daar gelijk aan denken nu ik in gesprek ben met een oud klasgenoot van mij.
In een half uur tijd is het al over z'n seksleven gegaan en heeft ie me zowat uitgenodigd
Uhm.. misschien wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, sooo, als hij jou vraagt voor een date zou je ''ja'' zeggen?![]()
Vond je em vroeger leuk?
Nouja we hadden het erover dat hij wel verandert is in de loop der jaren. En hij zei iets over dat vrouwen van badboys hielden en dat hij dus maar deed alsof.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
OK dus hoe kwam het dan dat het gesprek zo omgeturnd werd naar iets seksueels.
Hij begon er zo zelf over?
Je gaf een goede voorzet dusquote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. misschien wel.
Nee toen totaal niet, zag hem niet echt staan. Was toen met andere jongens bezig met verkeringen enzo (was van de basisschool)
[..]
Nouja we hadden het erover dat hij wel verandert is in de loop der jaren. En hij zei iets over dat vrouwen van badboys hielden en dat hij dus maar deed alsof.
Ik vroeg toen iets van dat als de vrouwen in z'n bed lagen, dat hij dan weer aan kussiekroelsex zou doen. (als in.. weer de tedere jongen enzo zijn).
En vervolgens ging hij daar dieper op in dan verwacht.
Die moet ik effe onthoudenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. misschien wel.
Nee toen totaal niet, zag hem niet echt staan. Was toen met andere jongens bezig met verkeringen enzo (was van de basisschool)
[..]
Nouja we hadden het erover dat hij wel verandert is in de loop der jaren. En hij zei iets over dat vrouwen van badboys hielden en dat hij dus maar deed alsof.
Ik vroeg toen iets van dat als de vrouwen in z'n bed lagen, dat hij dan weer aan kussiekroelsex zou doen. (als in.. weer de tedere jongen enzo zijn).
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat in dit geval niet zo bedoelt was. Maar denk idd dat je het zo kan zien.
Is het niet gewoon zo dat vrouwen verscheurt willen worden in bed en daarom een dominante vent willen hebben die al de initiatieven neemt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. misschien wel.
[..]
Verschilt per vrouw he. Mar vrouwen houden gewoon van zelfverzekerdheid.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat vrouwen verscheurt willen worden in bed en daarom een dominante vent willen hebben die al de initiatieven neemt.
Wat heb jij voor gesprekken man.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. misschien wel.
[..]
Klote avondquote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Fax, nog succes gehad tijdens de poolavond?
Verloren?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klote avondBeter thuis kunnen blijven.
Dat had ik je ook kunnen vertellen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, c'est la vie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon lekker de tering krijgt ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellen.
Nou nou fax, let een beetje op je taalgebruik.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon lekker de tering krijgt ofzo
Tjah maar ehm, laten we even uitgaan van gemiddelde vrouw... Dan passen we ons wel aan het specifieke individu als we daar mee praten.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verschilt per vrouw he. Mar vrouwen houden gewoon van zelfverzekerdheid.
En dus ook soms dominantie.
Oui oui, tres bien!quote:
Gewoon geforceerd stoer doen, dan kom je al snel goed genoeg over. Fake it till you make it, en op een gegeven moment ga je er zelf ook nog in geloven.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah maar ehm, laten we even uitgaan van gemiddelde vrouw... Dan passen we ons wel aan het specifieke individu als we daar mee praten.
Hoe ziet de gemiddelde vrouw dat dan?
Dat weet ik toch niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah maar ehm, laten we even uitgaan van gemiddelde vrouw... Dan passen we ons wel aan het specifieke individu als we daar mee praten.
Hoe ziet de gemiddelde vrouw dat dan?
Dus ehh, eigenlijk moeten we gewoon vrouwen gepassioneerd domineren,quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet?
ik gok van wel.
Oh jeej, nog iemand die me aan het dansen wil krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens Yats..
Hij was vroeger redelijk verlegen en ook zo'n nette jonge.n Vroeg hem net wanneer hij wat meer los is gekomen en wat meer 'badboy'-ig..
Zegt ie "vooral toen ik ging dansen"
Hij doet ook aan salsa
Drankje doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan dat soort seksdates doe.
Mocht het bij een drankje ofzo gezellig zijn, dan wie weet. Dat zie ik dan wel weer.
Enkel als je (uiteindelijk) een goede danser bent.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij krijg je als man gewoon een ton aan aandacht bij zo een dansclub
De verhouding vrouw/man is in ieder geval meestal wel gunstiger.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij krijg je als man gewoon een ton aan aandacht bij zo een dansclub
Oh ik zou het volgens mij zo leren..quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel als je (uiteindelijk) een goede danser bent.
Maar voor de rest wordt iedereen geaccepteerd en wordt er gewoon met iedereen gedanst. Daarnaast is het een heel sociaal gebeuren wat voor veel introverte mannen echt heel goed is.
Kan het wel waarderen als het baltsachtige vormen aanneemt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:50 schreef Faxie het volgende:
Jammer genoeg heb ik een hekel aan dansen
Ik juist niet... lang lang geleden begon er eentje tegen me aan te schuren op een techno feest. Ik vond het maar nietsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen als het baltsachtige vormen aanneemt.
Gozaaaahhh.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik juist niet... lang lang geleden begon er eentje tegen me aan te schuren op een techno feest. Ik vond het maar nietsJa, leuk die aandacht, maar verder....
Hommo.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik juist niet... lang lang geleden begon er eentje tegen me aan te schuren op een techno feest. Ik vond het maar nietsJa, leuk die aandacht, maar verder....
Gratis met een hoer neuken buiten het bordeel is geen hoerenlopen joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was ook echt zo'n hoer, misschien dat dat het was...
Ik wil een vriendinnetje, geen hoeren neuken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gratis met een hoer neuken buiten het bordeel is geen hoerenlopen joh.
Kan toch prima samengaannnquote:Op zondag 23 februari 2014 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil een vriendinnetje, geen hoeren neuken.
Ze wil je enkel als vriendschappelijke vriend. Niets meer.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
'' ik wil je niet kwijt, ik heb enkel tijd nodig''
hoe serieus moet ik dit opvatten?
Ehh? Welke context?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
ze deed kil en kortaf tegen me. Ik heb na een week, vandaag dus, gezegd dat als ze me echt kwijt wiltze me mag verwijderen.quote:
Wie is ''ze''quote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ze deed kil en kortaf tegen me. Ik heb na een week, vandaag dus, gezegd dat als ze me echt kwijt wiltze me mag verwijderen.
'' ik wil niet zonder je ''
lees het topic mar terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie is ''ze''
Ik snap het verhaal nie
Ze neukt een ander.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vrouwen zijn soms niet te begrijpen henk..quote:Op zondag 23 februari 2014 20:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
lees het topic mar terug.
dus ik vroeg of het überhaupt iets betekende.
'' jawel, doe niet zo raar. Ik spreek niet random met iemand af. En ik zoen ook niet random iemand ''
loslaten is altijd moeilijker dan vasthouden..quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms niet te begrijpen henk..
Laat het maar los lopen en staar je niet kapot op haar.
Het vergt een andere vorm van inspanning. Maar zou gewoon vanzelf moeten gaan, dat loslaten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
loslaten is altijd moeilijker dan vasthouden..
Jij komt van onder de rivieren?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:10 schreef JAOC het volgende:
Ach en komende week is carnaval!
Dus dan kun je weer ongegeneerd vrouwen proberen te versieren. Geen smoesjes deze keer en gewoon ervoor gaan!
Sorry voor de late reactie, maar nee dat heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ondertusssen een relatie met dat meisje van 15? of vergis ik me van persoon user?
Ga dan iets actiefs doen om die stiltes te voorkomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb een ex-collega van mij gevraagd of ze binnenkort tijd had om een drankje te doen.
ze antwoordde met een ja.
Mijn eerste ''date'' waar ik iets mee ga doen terwijl ik meisje in kwestie al ken buiten internet.
weet niet of het wat word, ze is heel erg stil ( en dat frustreert mij meestal.)
maar goed he.
heb ook een match via tinder, meisje in kwestie is niet mijn type maar is wel gezellig op whatsapp. En met niet een type bedoel ik; ik pas 2 keer in haar.
kans geven of niet?
Tja, gewoon... nietquote:Op maandag 24 februari 2014 22:25 schreef SiIk het volgende:
Hoe kunnen mensen nou niet van dansen houden?
Hou je dan ook niet van seks ofzoquote:
Tja het doet me gewoon niks. Vind d'r niks aan, doe het niet graag etc.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef SiIk het volgende:
Mensen die niet weten dat dansen gewoon pure seks op de dansvloer is_!
Everybody knows you dance like you fuck.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef SiIk het volgende:
Mensen die niet weten dat dansen gewoon pure seks op de dansvloer is_!
En met wiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ligt er ook maar net aan waar je danst. En hoe. En op welke muziek.
Tja als je het als een paringsdans gaat zien dan gaat het mis idd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En met wie
Dus het idee van "al het dansen vind ik niets aan" is dan niet terecht. Maarja maak dat die houten klaasen maar eens duidelijk
Ik hou niet van bewegen op muziek. Daar vallen vrijwel alle dansen onderquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En met wie
Dus het idee van "al het dansen vind ik niets aan" is dan niet terecht. Maarja maak dat die houten klaasen maar eens duidelijk
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou niet van bewegen op muziek. Daar vallen vrijwel alle dansen onder
haha.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij weer![]()
Ga lekker een ander topic trollen
Matigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
haha.
Hoe gaat het met de pool hossels?
Forum Opties | |