Je hebt gewoon geen smaak.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, men is vaak van mening dat de vrouwen die ik leuk/knap vind vrij lelijk zijn.
[..]
Ah, oké. Omdat je een eventueel een mogelijkheid ziet op meer dan praten klap je dicht?
Bang voor intimiteit?
Nee niet bang voor intimiteit..ben gewoon niet erg sociaal denk ik..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, oké. Omdat je een eventueel een mogelijkheid ziet op meer dan praten klap je dicht?
Bang voor intimiteit?
Wanneer je der oud mee wil worden is de buitenkant wel leuk idd maar hoe iemand is word na verloop van tijd toch wel belangrijker.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, da's slechts één aspect in persoonlijkheid. Bedoel gewoon alles, hoe je bent, hoe je doet, hoe je praat, hoe je denkt, hoe je communiceert, etc.
Uiterlijk is slechts een bovenlaag, en hoewel dat wel is wat mensen in eerste instantie aantrekt, is het (hoe cliché ook) wat daaronder zit waar het daadwerkelijk om gaat als je op zoek bent naar een niet-oppervlakkige relatie
Haha ja en het is ook wel handig als je je ook seksueel aangetrokken voelt tot je partnerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je der oud mee wil worden is de buitenkant wel leuk idd maar hoe iemand is word na verloop van tijd toch wel belangrijker.
Maarja je moet der wel mee over straat kunnen natuurlijk haha
Dus het gaat toch nog goed komen met je.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en het is ook wel handig als je je ook seksueel aangetrokken voelt tot je partner
Mja, ook al vinden mensen iemand lelijk, er zijn er altijd genoeg die hem/haar níét lelijk zouden vindenPotje/dekseltje enzo, hehe
ja dit is het idd, vooral die aantrekkingskracht...en op één lijn zittenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en het is ook wel handig als je je ook seksueel aangetrokken voelt tot je partner
Mja, ook al vinden mensen iemand lelijk, er zijn er altijd genoeg die hem/haar níét lelijk zouden vindenPotje/dekseltje enzo, hehe
Hmm, doe wel via dm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus?Dit heeft plaatjes nodig als voorbeeld.
Allicht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:31 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen smaak.
Te weinig zelfvertrouwen enzo, hierdoor ga je genoegen nemen met minder.
Maar dat valt te oefenen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
Nee niet bang voor intimiteit..ben gewoon niet erg sociaal denk ik..
Had je een post gemist?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dus het gaat toch nog goed komen met je.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt![]()
Mja genoeg mensen hier op FOK! die me irl hebben leren kennen die zo'n uitspraak niet op mij zouden betrekken
gelukkig...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dus het gaat toch nog goed komen met je.
Nee, maar dan hangt dan ook niks vanaf...en daar val ik ook niet op..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dat valt te oefenen.
Heb je dat ook met mannen?
Op één lijn zitten en het leuk kunnen hebben samen gaan zelfs nog vóór die seksuele aantrekkingskrachtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
ja dit is het idd, vooral die aantrekkingskracht...en op één lijn zitten
Je gaat naar verkeerde plekken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar het poolcafe. Eens kijken wat er te hosselen valt vanavond
hmm poolcafe? alleen maar gasten toch...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar het poolcafe. Eens kijken wat er te hosselen valt vanavond
Wel herkenbaar, dat had ik dus ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:41 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
ja met mn vorige serieuze relatie, had ik aan 1 blik van haar genoeg...(elkaar begrijpen) en dan van zo'n blik in lachen uitbarsten...terwijl niemand anders het dan begrijpt
Steek je tong in haar keel, dat werkt altijd wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, dat had ik dus ook.
Snap je wel, ik heb namelijk echt geen moeite om met meiden te praten enzo.
En altijd leuk en gezellig.
Bij sommige denk ik dan best wel een leuke meid, maar dan komt het probleem een beetje.
Hoe maak je dat een soort van subtiel duidelijk.
lol, dat kan 2 kanten op, of ze vind het lekker...of je word op je bakkes gestompt...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:44 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Steek je tong in haar keel, dat werkt altijd wel.
Ik ook niet, maargoed bij mij was dat ook de enige relatie die ik ooit heb gehad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:45 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
na deze relatie heb ik dit niet meer gehad met een vrouw..blijft dus wel speciaal (1 blik) en dan van elkaar te weten wat je bedoeld
ja als je zoiets hebt gehad, zoek je (onbewust) dat toch weer, nee daarna nog wat scharrels gehad, maar niet meer zoiets meegemaakt..(ze was ook liefde op eerste gezicht)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet, maargoed bij mij was dat ook de enige relatie die ik ooit heb gehad.
En denk zelf misschien zoek ik (jij) naar dat zelfde gevoel.
Maar wellicht hoeft het niet altijd (gelijk) zo te gaan.
Dat 2de hebben ze het lef niet voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
lol, dat kan 2 kanten op, of ze vind het lekker...of je word op je bakkes gestompt...
Ik zou het er niet opwagen iigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:08 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat 2de hebben ze het lef niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |