Ook een beetje door jouw effort denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef Cue_ het volgende:
een half uur tijd is het al over z'n seksleven gegaan en heeft ie me zowat uitgenodigd
Ik merk sowieso dat de mannen met meer dan gemiddeld vrouwelijk aandacht wat relaxter zijn, het werkt een beetje 2 kanten op wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens Yats..
Hij was vroeger redelijk verlegen en ook zo'n nette jonge.n Vroeg hem net wanneer hij wat meer los is gekomen en wat meer 'badboy'-ig..
Zegt ie "vooral toen ik ging dansen"
Hij doet ook aan salsa
Eerlijk gezegd niet eens. Tenminste niet bewust.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ook een beetje door jouw effort denk ik.
Misschien weet hij dat je van avontuurtjes houdt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet eens. Tenminste niet bewust.
Had een dergelijke gesprek namelijk niet achter hem gezocht
Haha neequote:Op zondag 23 februari 2014 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien weet hij dat je van avontuurtjes houdt.
Nop.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, nouja..
Ga je nog in op zijn verzoek?
Omdat ik niet aan dat soort seksdates doe.quote:
Op een gegeven moment denken ze ook gewoon 'fuck it, ik ga er gewoon voor'quote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet eens. Tenminste niet bewust.
Had een dergelijke gesprek namelijk niet achter hem gezocht
Okay, sooo, als hij jou vraagt voor een date zou je ''ja'' zeggen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan dat soort seksdates doe.
Mocht het bij een drankje ofzo gezellig zijn, dan wie weet. Dat zie ik dan wel weer.
OK dus hoe kwam het dan dat het gesprek zo omgeturnd werd naar iets seksueels.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef Cue_ het volgende:
We hadden het hier laatst toch over hoe je een gesprek kunt omturnen naar iets seksueels? Moest daar gelijk aan denken nu ik in gesprek ben met een oud klasgenoot van mij.
In een half uur tijd is het al over z'n seksleven gegaan en heeft ie me zowat uitgenodigd
Uhm.. misschien wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, sooo, als hij jou vraagt voor een date zou je ''ja'' zeggen?![]()
Vond je em vroeger leuk?
Nouja we hadden het erover dat hij wel verandert is in de loop der jaren. En hij zei iets over dat vrouwen van badboys hielden en dat hij dus maar deed alsof.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
OK dus hoe kwam het dan dat het gesprek zo omgeturnd werd naar iets seksueels.
Hij begon er zo zelf over?
Je gaf een goede voorzet dusquote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. misschien wel.
Nee toen totaal niet, zag hem niet echt staan. Was toen met andere jongens bezig met verkeringen enzo (was van de basisschool)
[..]
Nouja we hadden het erover dat hij wel verandert is in de loop der jaren. En hij zei iets over dat vrouwen van badboys hielden en dat hij dus maar deed alsof.
Ik vroeg toen iets van dat als de vrouwen in z'n bed lagen, dat hij dan weer aan kussiekroelsex zou doen. (als in.. weer de tedere jongen enzo zijn).
En vervolgens ging hij daar dieper op in dan verwacht.
Die moet ik effe onthoudenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. misschien wel.
Nee toen totaal niet, zag hem niet echt staan. Was toen met andere jongens bezig met verkeringen enzo (was van de basisschool)
[..]
Nouja we hadden het erover dat hij wel verandert is in de loop der jaren. En hij zei iets over dat vrouwen van badboys hielden en dat hij dus maar deed alsof.
Ik vroeg toen iets van dat als de vrouwen in z'n bed lagen, dat hij dan weer aan kussiekroelsex zou doen. (als in.. weer de tedere jongen enzo zijn).
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat in dit geval niet zo bedoelt was. Maar denk idd dat je het zo kan zien.
Is het niet gewoon zo dat vrouwen verscheurt willen worden in bed en daarom een dominante vent willen hebben die al de initiatieven neemt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. misschien wel.
[..]
Verschilt per vrouw he. Mar vrouwen houden gewoon van zelfverzekerdheid.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat vrouwen verscheurt willen worden in bed en daarom een dominante vent willen hebben die al de initiatieven neemt.
Wat heb jij voor gesprekken man.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. misschien wel.
[..]
Klote avondquote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Fax, nog succes gehad tijdens de poolavond?
Verloren?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klote avondBeter thuis kunnen blijven.
Dat had ik je ook kunnen vertellen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, c'est la vie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon lekker de tering krijgt ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellen.
Nou nou fax, let een beetje op je taalgebruik.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon lekker de tering krijgt ofzo
Tjah maar ehm, laten we even uitgaan van gemiddelde vrouw... Dan passen we ons wel aan het specifieke individu als we daar mee praten.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verschilt per vrouw he. Mar vrouwen houden gewoon van zelfverzekerdheid.
En dus ook soms dominantie.
Oui oui, tres bien!quote:
Gewoon geforceerd stoer doen, dan kom je al snel goed genoeg over. Fake it till you make it, en op een gegeven moment ga je er zelf ook nog in geloven.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah maar ehm, laten we even uitgaan van gemiddelde vrouw... Dan passen we ons wel aan het specifieke individu als we daar mee praten.
Hoe ziet de gemiddelde vrouw dat dan?
Dat weet ik toch niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah maar ehm, laten we even uitgaan van gemiddelde vrouw... Dan passen we ons wel aan het specifieke individu als we daar mee praten.
Hoe ziet de gemiddelde vrouw dat dan?
Dus ehh, eigenlijk moeten we gewoon vrouwen gepassioneerd domineren,quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet?
ik gok van wel.
Oh jeej, nog iemand die me aan het dansen wil krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens Yats..
Hij was vroeger redelijk verlegen en ook zo'n nette jonge.n Vroeg hem net wanneer hij wat meer los is gekomen en wat meer 'badboy'-ig..
Zegt ie "vooral toen ik ging dansen"
Hij doet ook aan salsa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |