Tis een vriend he.. hoef/wil er geen relatie meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Weissman het volgende:
Hahaha, dat hij je aan het lachen krijgt bevestigd de theorie dat vrouwen vallen voor arrogante klootzakken
Meer dan 3 condooms nodig hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb dit vanochtend in de tram toegepast en heb gelijk 2 chicks meegenomen naar huis![]()
Straks even een doos nieuwe condooms halen want ben al door m'n voorraad heen.
Thanx voor de tip
Dus voor een vriendschap wil je een badboy maar voor een relatie iemand die lief is en geen ruggengraat heeft?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Tis een vriend he.. hoef/wil er geen relatie mee
2 dames tegelijk hequote:
Woman ik heb tegenwoordig een rubberboot nodig om de winkelstraat door te komen. ]quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Een vrouw laten klaarkomen zonder haar aan te raken.![]()
Ik ben al ooit kletsnat geworden toen een kerel me diep in de ogen keek.
Zonder woorden wou ik gewoon dat hij mij diep zou nemen en dat maakte niet uit waar en hoe. En dat alleemaal door die blik in zijn ogen![]()
![]()
Overdrijven is ook een kunstquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus voor een vriendschap wil je een badboy maar voor een relatie iemand die lief is en geen ruggengraat heeft?
Jongens, lezen jullie mee? Er is nog hoop voor jullie
Nageslacht van jou..quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:46 schreef Weissman het volgende:
No offense tegen over die vriend van je btw
"Ja, niet dat ik vriend een mongool vind hoor. Maarre...euhm...hij is toch echt wel een mongool als hij dat soort dingen doet hoor"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn gedachte indeed!! Hem eerst vor mongool uitmaken en vervolgens een 'no offence'
"je bent heel lief, maaaaar ik vind je wel grotendeels een eikel en blabla"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ja, niet dat ik vriend een mongool vind hoor. Maarre...euhm...hij is toch echt wel een mongool als hij dat soort dingen doet hoor"
Zijn de vrouwen daar zo makkelijk joh?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb dit vanochtend in de tram toegepast en heb gelijk 2 chicks meegenomen naar huis![]()
Thanx voor de tip
Ja maar...Daar moet je niet over zeiken en schijt aan hebben.quote:Ja maar...dan gaat het weer té makkelijk
Ja maar...die dames zijn geen relatie-materiaal
Ja maar...dan willen de dames hun alleen voor de sex
Ja maar...zo ben ik niet
Ja maar...straks denkt ze dit/dat
Ja maar...*insert random bullshit smoes*
Dit is (bijna) altijd mijn mindset als ik ga stappen. En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens wel heel grappig. Vriend van me was vanmorgen nogal in een "ik ben de beste, ik ben lekker, iedereen wil me "- bui.
Beetje wat van overgenomen en als je op die manier om je heen kijkt, zie je gelijk meer dan dat je normaal zou doen
Volkomenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit is (bijna) altijd mijn mindset als ik ga stappen. En terecht natuurlijk.
Waarom ga je niet lekker SOLO!!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Solo14 het volgende:
Ik ga morgen uit in Rotterdam, wilt er iemand mee?
Ik ga altijd solo, dacht weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom ga je niet lekker SOLO!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!! einz!!!haha!!!
Tjs misschien een topicserie aanmaken "Als vrienden maken niet zo makkelijk gaat?"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:08 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ga altijd solo, dacht weer eens wat anders
Vriendenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:10 schreef habitue het volgende:
Kijk met zulke humor pak je de vrouwen zo in
[..]
Tjs misschien een topicserie aanmaken "Als vrienden maken niet zo makkelijk gaat?"
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 06:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik meen me zoiets te herinneren ja. Maar iemand heeft het tegendeel bewezen?
Mas o menosquote:
Coolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thanx voor de tip
Humor is everythingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:38 schreef habitue het volgende:
[..]
Woman ik heb tegenwoordig een rubberboot nodig om de winkelstraat door te komen. ]
Eh, mijn Spaans is wat onderontwikkeld lieve complicate...Maar getuige het kuiken verwacht ik dat mijn post niet ver van de waarheid af zit.quote:Mas o menos
"Roses are redquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:33 schreef kree het volgende:
Ik heb voor de grap eens dat tinder appje geinstalleerd.
Gaat wel lekker makkelijk beetje foto's swipen enzo
Ok nu heb ik een "match", maar heb helemaal geen inspiratie om wat te sturen ofzo
Beetje lastig ook om iets leukers te zeggen behalve hoi, omdat ik natuurlijk alleen een foto zie en weet dat ze 11 km bij me vandaan woont.
Hoi is gewoon goed om het gesprek te beginnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:33 schreef kree het volgende:
Ik heb voor de grap eens dat tinder appje geinstalleerd.
Gaat wel lekker makkelijk beetje foto's swipen enzo
Ok nu heb ik een "match", maar heb helemaal geen inspiratie om wat te sturen ofzo
Beetje lastig ook om iets leukers te zeggen behalve hoi, omdat ik natuurlijk alleen een foto zie en weet dat ze 11 km bij me vandaan woont.
Lekker belangrijk...quote:
Het valt me op omdat ik het ook in de dating-reeks vaak ziequote:
Ik zit ook maar voor de grap op dit forum hoor. Iedereen toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het valt me op omdat ik het ook in de dating-reeks vaak zie![]()
Zeg dan gew dat je een vriend/vriendin/gezelligheid wil of vaker wil neuken ipv krampachtig proberen niet wanhopig over te komen terwijl het de normaalste zaak van de wereld is.
Als je een chick op straat/kroeg/feestje aanspreekt zeg je toch ook niet ''Hey, ik spreek je voor de grap aan''?
Je bent ook voor de grap forever alone?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit ook maar voor de grap op dit forum hoor. Iedereen toch?
Ja, maar die grap is niet zo geslaagd vind ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bent ook voor de grap forever alone?
"Ach jou tijd komt nog wel"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, maar die grap is niet zo geslaagd vind ik
Gew jezelf blijven, dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
Ja, maar die grap is niet zo geslaagd vind ik
haha ja, irritant is die heej.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als mensen dat over 10 jaar nog zeggen sla ik ze neer
Ik merk hetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew jezelf blijven, dan komt het wel goed.
Dat jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja, irritant is die heej.
Ik hoorde het tien jaar geleden toen dacht ik nog vast wel.
Nu denk ik er iets anders over.
Owja die is ook leuk. 'Is [insert tokkie zeekoe] niet wat voor je?'quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:41 schreef kree het volgende:
Of hoewel het wordt wel anders.
Nu is het meer van "is [insert naam] niks voor je.
Mensen willen graag helpen dat dan weer wel.
Jammer genoeg tot nu toe heeft dat niks opgeleverd
Nouja, jouw lat ligt ook wel erg laag natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja die is ook leuk. 'Is [insert tokkie zeekoe] niet wat voor je?'
'Je bent leuk, maar niet leuk-leuk'quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je dat hoort idd kan je het neuken vergeten
Voor een relatie niet hoor. Veels te hoog.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, jouw lat ligt ook wel erg laag natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |