Oh jeej, nog iemand die me aan het dansen wil krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens Yats..
Hij was vroeger redelijk verlegen en ook zo'n nette jonge.n Vroeg hem net wanneer hij wat meer los is gekomen en wat meer 'badboy'-ig..
Zegt ie "vooral toen ik ging dansen"
Hij doet ook aan salsa
Drankje doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan dat soort seksdates doe.
Mocht het bij een drankje ofzo gezellig zijn, dan wie weet. Dat zie ik dan wel weer.
Enkel als je (uiteindelijk) een goede danser bent.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij krijg je als man gewoon een ton aan aandacht bij zo een dansclub
De verhouding vrouw/man is in ieder geval meestal wel gunstiger.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij krijg je als man gewoon een ton aan aandacht bij zo een dansclub
Oh ik zou het volgens mij zo leren..quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel als je (uiteindelijk) een goede danser bent.
Maar voor de rest wordt iedereen geaccepteerd en wordt er gewoon met iedereen gedanst. Daarnaast is het een heel sociaal gebeuren wat voor veel introverte mannen echt heel goed is.
Kan het wel waarderen als het baltsachtige vormen aanneemt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:50 schreef Faxie het volgende:
Jammer genoeg heb ik een hekel aan dansen
Ik juist niet... lang lang geleden begon er eentje tegen me aan te schuren op een techno feest. Ik vond het maar nietsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen als het baltsachtige vormen aanneemt.
Gozaaaahhh.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik juist niet... lang lang geleden begon er eentje tegen me aan te schuren op een techno feest. Ik vond het maar nietsJa, leuk die aandacht, maar verder....
Hommo.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik juist niet... lang lang geleden begon er eentje tegen me aan te schuren op een techno feest. Ik vond het maar nietsJa, leuk die aandacht, maar verder....
Gratis met een hoer neuken buiten het bordeel is geen hoerenlopen joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was ook echt zo'n hoer, misschien dat dat het was...
Ik wil een vriendinnetje, geen hoeren neuken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gratis met een hoer neuken buiten het bordeel is geen hoerenlopen joh.
Kan toch prima samengaannnquote:Op zondag 23 februari 2014 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil een vriendinnetje, geen hoeren neuken.
Ze wil je enkel als vriendschappelijke vriend. Niets meer.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
'' ik wil je niet kwijt, ik heb enkel tijd nodig''
hoe serieus moet ik dit opvatten?
Ehh? Welke context?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
ze deed kil en kortaf tegen me. Ik heb na een week, vandaag dus, gezegd dat als ze me echt kwijt wiltze me mag verwijderen.quote:
Wie is ''ze''quote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ze deed kil en kortaf tegen me. Ik heb na een week, vandaag dus, gezegd dat als ze me echt kwijt wiltze me mag verwijderen.
'' ik wil niet zonder je ''
lees het topic mar terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie is ''ze''
Ik snap het verhaal nie
Ze neukt een ander.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vrouwen zijn soms niet te begrijpen henk..quote:Op zondag 23 februari 2014 20:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
lees het topic mar terug.
dus ik vroeg of het überhaupt iets betekende.
'' jawel, doe niet zo raar. Ik spreek niet random met iemand af. En ik zoen ook niet random iemand ''
loslaten is altijd moeilijker dan vasthouden..quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms niet te begrijpen henk..
Laat het maar los lopen en staar je niet kapot op haar.
Het vergt een andere vorm van inspanning. Maar zou gewoon vanzelf moeten gaan, dat loslaten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
loslaten is altijd moeilijker dan vasthouden..
Jij komt van onder de rivieren?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:10 schreef JAOC het volgende:
Ach en komende week is carnaval!
Dus dan kun je weer ongegeneerd vrouwen proberen te versieren. Geen smoesjes deze keer en gewoon ervoor gaan!
Sorry voor de late reactie, maar nee dat heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ondertusssen een relatie met dat meisje van 15? of vergis ik me van persoon user?
Ga dan iets actiefs doen om die stiltes te voorkomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb een ex-collega van mij gevraagd of ze binnenkort tijd had om een drankje te doen.
ze antwoordde met een ja.
Mijn eerste ''date'' waar ik iets mee ga doen terwijl ik meisje in kwestie al ken buiten internet.
weet niet of het wat word, ze is heel erg stil ( en dat frustreert mij meestal.)
maar goed he.
heb ook een match via tinder, meisje in kwestie is niet mijn type maar is wel gezellig op whatsapp. En met niet een type bedoel ik; ik pas 2 keer in haar.
kans geven of niet?
Tja, gewoon... nietquote:Op maandag 24 februari 2014 22:25 schreef SiIk het volgende:
Hoe kunnen mensen nou niet van dansen houden?
Hou je dan ook niet van seks ofzoquote:
Tja het doet me gewoon niks. Vind d'r niks aan, doe het niet graag etc.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef SiIk het volgende:
Mensen die niet weten dat dansen gewoon pure seks op de dansvloer is_!
Everybody knows you dance like you fuck.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef SiIk het volgende:
Mensen die niet weten dat dansen gewoon pure seks op de dansvloer is_!
En met wiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ligt er ook maar net aan waar je danst. En hoe. En op welke muziek.
Tja als je het als een paringsdans gaat zien dan gaat het mis idd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En met wie
Dus het idee van "al het dansen vind ik niets aan" is dan niet terecht. Maarja maak dat die houten klaasen maar eens duidelijk
Ik hou niet van bewegen op muziek. Daar vallen vrijwel alle dansen onderquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En met wie
Dus het idee van "al het dansen vind ik niets aan" is dan niet terecht. Maarja maak dat die houten klaasen maar eens duidelijk
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou niet van bewegen op muziek. Daar vallen vrijwel alle dansen onder
haha.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij weer![]()
Ga lekker een ander topic trollen
Matigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
haha.
Hoe gaat het met de pool hossels?
Forum Opties | |