En dan over 4 weken op het nieuws "WhatsApp en Telegram zijn hetzelfde!"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:13 schreef o.us2.0 het volgende:
WhatsApp en Telegram die beiden een storing hebben. Wat een toeval zeg.
''Telegram opgekocht door Facebook''quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan over 4 weken op het nieuws "WhatsApp en Telegram zijn hetzelfde!"
Stel je voor dat Whatsapp inschatte dat Whatsapp ten onder zou gaan zodra ze het aan Facebook zouden verkopen, dus dat dezelfde makers snel Telegram hebben gemaakt, flink hebben gecasht door Whatsapp te verkopen, en nu gewoon verder gaan onder een andere naam.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan over 4 weken op het nieuws "WhatsApp en Telegram zijn hetzelfde!"
Zou me niks verbazen. Telegram ziet er precies hetzelfde uit als WA, alleen dan met andere kleuren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stel je voor dat Whatsapp inschatte dat Whatsapp ten onder zou gaan zodra ze het aan Facebook zouden verkopen, dus dat dezelfde makers snel Telegram hebben gemaakt, flink hebben gecasht door Whatsapp te verkopen, en nu gewoon verder gaan onder een andere naam.
Stel je voor dat je te creatief denkt, dus dat jouw ideeën allemaal zehma zijn, dat jij flink onzin hebt gepraat in je post door dit te posten, en nu gewoon niemand je post serieus gaat nemen omdat het onzin is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stel je voor dat Whatsapp inschatte dat Whatsapp ten onder zou gaan zodra ze het aan Facebook zouden verkopen, dus dat dezelfde makers snel Telegram hebben gemaakt, flink hebben gecasht door Whatsapp te verkopen, en nu gewoon verder gaan onder een andere naam.
Dan zou ik snel mijn aluhoedje pakken als ik mij was.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Moccie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je te creatief denkt, dus dat jouw ideeën allemaal zehma zijn, dat jij flink onzin hebt gepraat in je post door dit te posten, en nu gewoon niemand je post serieus gaat nemen omdat het onzin is.
echt? wow wat ben jij een gangsterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef darkmond het volgende:
Ik keek gelijk of er een topic over een Whatsapp storing is nadat ik zag dat niks meer wilde verzenden
Ja echt waarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:28 schreef Moccie het volgende:
[..]
echt? wow wat ben jij een gangster
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Moccie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je te creatief denkt, dus dat jouw ideeën allemaal zehma zijn, dat jij flink onzin hebt gepraat in je post door dit te posten, en nu gewoon niemand je post serieus gaat nemen omdat het onzin is.
Ik kreeg een stijve.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja echt waarAwh thaaanks wat lief heur van je
![]()
Same here.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:53 schreef essnhills het volgende:
Ik kon ook niks sturen, en ging gelijk op Fok! Klb kijken of er zo'n topic was![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Moccie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |