Mijn vrienden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die nog whatsapp gebruiken
Moderne sociale omgeving heb je.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Jouw vrienden
Hier zit 80% al op telegram
Alleen m'n nerdvrienden hebben Telegram alquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Jouw vrienden
Ja, laten we allemaal overstappen op een app van de Russenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die nog whatsapp gebruiken
Ik doe het vooral om Facebook te trollen. Dat ze een miskoop hebben gedaan van 19 miljardquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal overstappen op een app van de Russen
Al je privacy eggs in the facebook basket. Goed idee!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal overstappen op een app van de Russen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:53 schreef essnhills het volgende:
Ik kon ook niks sturen, en ging gelijk op Fok! Klb kijken of er zo'n topic was![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:53 schreef essnhills het volgende:
Ik kon ook niks sturen, en ging gelijk op Fok! Klb kijken of er zo'n topic was![]()
Net of google niet allang alles van mij weet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:52 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Al je privacy eggs in the facebook basket. Goed idee!
hipsters met alu-hoedjesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:50 schreef Paxcon het volgende:
Zitten er nog mensen op whatsapp dan?
Iedereen is massaal overgestapt op Telegram
Omdat facebook het woord privacy niet kent en al je informatie loopt door te verkopen..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:06 schreef richolio het volgende:
Wat ik niet snap is waarom mensen massaal overstappen op een nieuwe messenger. Whatsapp werkte toch prima? Nu krijg je verschillende groepen en dat is juist vervelend.
Want Whatsapp deed dat niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:07 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Omdat facebook het woord privacy niet kent en al je informatie loopt door te verkopen..
Ik heb geen idee of wapp dat deed, interesseert me eigenlijk ook vrij weinig, als ik geheimen te bespreken heb doe ik dat toch niet over wappquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Want Whatsapp deed dat niet.
En mensen zetten toch niet hun hele leven al op Facebook
ja wat is daarmee?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Blondje_93 het volgende:
Mensen die elke keer dat whatsapp eruit ligt een topic openen..
Ideaal toch, voel je je minder eenzaam en afgesloten van de buitenwereld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Blondje_93 het volgende:
Mensen die elke keer dat whatsapp eruit ligt een topic openen..
Hoop zolderkamermatties heb je dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Jouw vrienden
Maar ondertussen wel een google account etc hebben? En wat voor info zou dat dan moeten zijn en aan wie verkopen ze het?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:07 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Omdat facebook het woord privacy niet kent en al je informatie loopt door te verkopen..
na achten en nog steeds geen whatsapp. Ik stap naar het US Congressquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
De NSA doet een firmwareupdate tussen 19:00 en 20:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |