SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door nummer_zoveel op 23-02-2014 17:41:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja he! Ik heb er al vaker naar gekeken maar best prijzig! En nu slaapt onze uk er straks in!quote:
Als het even kan wel ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had nog wel een vraagje: Stel dat er weer geknipt moet worden, gebruikt men dan dezelfde plek als waar bij de vorige bevalling de knip is gezet? Vroeg het me gewoon af, niet direct met een reden.
Dat worden prachtige kindjes hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 21:10 schreef Burdie het volgende:
Jullie zijn lief.
Ik stel me maar in op inleiden met 42 weken, alles wat eerder komt is winst.
Ja, ongelofelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vind je het na die 12 weken grens ook ineens sneller gaan?
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijkDie eerste 8 weken gingen zooooo traaaag en nu ben ik zomaar ineens al 14 weken
Toch gaat de rest nog steeds sneller, ik ben echt bang dat ik ingehaald word door de nieuwe dames![]()
Wat ontzettend lief dat je dat ledikantje cadeau hebt gekregen!Lijkt me heel handig met die laatjes!
Nummer_zoveel, leuke foto!
En Burdie
Ja en zo koud was t toch niet in januariquote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Loj het volgende:
En niet een paar oktoberkindjes, maar een heleboel oktoberkindjes!
Januari heb ik ook niet m'n best gedaan... December welquote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja en zo koud was t toch niet in januari
Ja, 1 weekje werken is dan ook niksquote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Loj het volgende:
En niet een paar oktoberkindjes, maar een heleboel oktoberkindjes!
(Ik zat al ff te rekenen, maar ik hoop dat mijn ud een weekje eerder wordt. Anders moet ik na de vakantie 1 week werken en ga ik dan met verlof... Dan ga ik toch liever voor 12 weken vrij voor m'n ud)
Toen was t ook niet koudquote:Op zondag 23 februari 2014 22:16 schreef Loj het volgende:
[..]
Januari heb ik ook niet m'n best gedaan... December wel
juist daarom!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja en zo koud was t toch niet in januari
En vooral doen waar jij je goed bij voelt!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:18 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, 1 weekje werken is dan ook niks
Ik moet officieel zoals het er nu naar uitziet ergens halverwege november weer beginnen na mijn verlof. Maarja, dan is de kleine frummel nog maar 3 maanden. Wat veel collega's bij mij op het werk doen is een maandje onbetaald verlof erachteraan. Lijkt mij ook wel heel fijn, maar dan kom ik halverwege december uit. Dan kan ik het net zo goed met mijn resterende vrije dagen (die ik toch niet mee mag nemen) over de feestdagen heen tillen en dan hoef ik pas in januari weer te beginnen
Toch eens goed over nadenken wat tegen die tijd fijn is en wat kan/mag/wil.
Wel in t kasteeltje waar ik toen wasquote:Op zondag 23 februari 2014 22:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Toen was t ook niet koud![]()
Ik heb steken in mn doos...
True das net zo erg als seks bij +30 met zweet uit alle gaten en kieren voor je ook maar iets bewogen hebt...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist daarom!
Seks bij min tien met ijsklompvoeten
vergeet t weekje dat je er bij krijgt door de herfstvakantie tijdens je verlof niet!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef Loj het volgende:
[..]
En vooral doen waar jij je goed bij voelt!
Hier weinig flexibiliteit mogelijk, maar ja dat weet je als je voor de klas staat...
Ik ging trouwens ff door met rekenen, en als ik een week eerder ben uitgerekend, moet ik een week voor de kerst weer beginnen...
Ach we zien t wel!
Mijn baby komt pas in maart, als het zo door gaatquote:Op maandag 24 februari 2014 05:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
BE dat klinkt als een ruknacht.Welkom Dodoria.
Nee Burdie ik wil je niet inhalen.![]()
Ik sta wel open voor een datumdrieling op 28-02-14.
gefeliciteerd! dat je gelijk al naar huis mag, wij mochten pas na 3 dagen naar huis, en zelf dat was vanwege de "schade" bij vrouwlief eigenlijk te vroeg (hoorden we vrijdag toen we voor controle bij de vroedvrouw waren, die wist niet eens dat we al thuis waren haha. die was not amused.... maar het heelt goed, dus mochten we thuisblijvenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef RunForrestRun het volgende:
Ze is er!
Vannacht om 02:32 is onze dochter N.ora geboren, 3150 gram schoon aan de haak. Bevalling was heftig en het had niet veel gescheeld of ik had een keizersnee moeten krijgen, maar gelukkig mocht ik het op eigen kracht doen.
Nu nog in het ziekenhuis wegens overmatig bloedverlies, hopelijk mag ik straks naar huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn de foto's heel groot maar ik zit mobiel dus kan ze niet aanpassen, sorry.
klopt, hielprik mag na 72 uur gedaan worden. Meestal wordt ie op de 4e dag gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gateway, is het niet een beethe vreemd dat de vk niet wist dat jullie thuis waren. Hoort de kraamhulp die niet in te seinen of iets dergelijks? En ze moeten toch ook op de 5e dag langskomen voor de hielprik of heb ik dat mis?
Dodoria dat klinkt inderdaad niet als een heel royale verlofregeling. Is het nog wel een beetje te doen met werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mega DBZ fan![]()
KP 37 weken![]()
Wat fijn dat je de 37 weken al bijna hebt gehaald Nikki!
Burdie![]()
Wat een leuke verrassing Aisly. Is zwangerschapsdementie toch ergens goed voor![]()
DND, dat is nog wel enigszins goed bedoeld! Denk dat mannen nogal huiverig zijn om hun zwangere hormonenbom dik(ker) te noemen.![]()
Ik zei gisteren tegen m'n vriend dat ik me wat dikker begon te voelen. Antwoord: "Je moet niet zo dom praten, je bent nog een spriet" Ik heb heul wel een buikje gekregen! Dat gaf hij ook wel toe, maar zei daarna ook dat hij niet weet hoe hij moet reageren op zulke dingen, omdat hij mijn reactie nu niet meer kan voorspellen.
Heb 11 maart een afspraak bij de verloskundige, ik hoef (voorlopig) niet meer naar de gynaecoloog toe.![]()
Ik heb geen ervaring met pillen, maar ik werd dus ingeleid met een ballon...quote:Op maandag 24 februari 2014 10:21 schreef Burdie het volgende:
Mini kan het wel goed hebben, maar met mama moet het ook goed gaan. Ik zie erg op tegen evt. inleiden, omdat ik in het verleden niet altijd even goed heb gereageerd op medicijnen en ik haat een infuus. Dat moeten we vrijdag maar heel goed doorspreken in het ziekenhuis.
ik zag in haar profiel (quote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef BlueEyes het volgende:
Mannen zeggen helaas in hun goedbedoeldheid nogal eens net niet wat je horen wilt. En dan helpen je hormonen ook niet mee!
Zijn we nu allemaal aan het wachten op een berichtje van klap? Ben benieuwd hoe het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |